- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heerlijke plaats om eventjes te bezoeken Reinier, maar één probleempje: houd jij je op jouw ouderdom nog altijd vast aan de tafel?
Al snel langs de rand van de tafel lopen, maar loslaten... ho maar !

Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Liep er vandaag toevallig al tegenaan. Ziet er sjiek uit! Maar wat is er zo irritant aan Movable Type?
[edit] Foutje ontdekt! De grote beginkapitalen verdwijnen als ze in links worden gebruikt, wanneer je daar met je cursor overheen hovert. [/edit]
elvisch
-
- 29 messages
- 10 votes
Ook een liefhebber van lekkere gangsterfilm? The Godfather, Goodfellas, The Sopranos? Op http://www.gangsterfilms.nl vind je de enige nederlande website die geheel gewijd is aan misdaadfilms!
Om de site een beetje volwassen te laten worden heb ik 'm gisteren verhuisd naar een .nl domein.
Dus vanaf heden:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik weet het, het is een naam als een klok, maar het gaat ook over film. neem eens een kijkje: 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Liep er vandaag toevallig al tegenaan. Ziet er sjiek uit! Maar wat is er zo irritant aan Movable Type?
[edit] Foutje ontdekt! De grote beginkapitalen verdwijnen als ze in links worden gebruikt, wanneer je daar met je cursor overheen hovert. [/edit]
Het grootste probleem van MT is dat ik de code niet snap
plus het rebuilden, en het crash gevaar (ik heb sommige weblogs er al eens dagen uit zien liggen door een rebuild fout van MT). Verder is het een goed systeem hoor.
Wordpress is er op gericht om uitstekende xhtml eruit te persen, en daar hou ik van. Verder snap ik de code tot op een zekere hoogte, en kan ik dus makkelijk zelf dingen fixen.
Dat probleem met de kapitalen, tja. Sowieso ziet een IE gebruiker daar helemaal niks van, en Safari en Mozilla gaan er ieder ook anders mee om. Volgens mij is het een CSS3 specificatie, dus niet alle browsers ondersteunen dat volledig. Ik laat het voorlopig even zo 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Heerlijke plaats om eventjes te bezoeken Reinier, maar één probleempje: houd jij je op jouw ouderdom nog altijd vast aan de tafel?
Al snel langs de rand van de tafel lopen, maar loslaten... ho maar !
Nou, met een maand of 16 liep ik wel volgens mij 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet het, het is een naam als een klok, maar het gaat ook over film. neem eens een kijkje: 
Ben jij van kutsite ??? Leuk, wist ik niet.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ben jij van kutsite ??? Leuk, wist ik niet.
Helemaal niet, maar ben er gisteren per ongeluk tegenaan 'gelopen'...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan heb je de link duidelijk in het verkeerde topic geplaatst.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Sorry, ik wist niet waar ik er mee heen moest. Er zou eens een zoekfunctie bij de topics moet komen. er zijn er zo verschrikkelijk veel... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hey bedankt Phooze, ik wist niet dat er een zoekfunctie was in de topics. Gaat soms heel wat tijd besparen... 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Op www.startpagina.nl[/url] hebben we vandaag een ZEER interessante dochter van de dag 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Op www.startpagina.nl[/url] hebben we vandaag een ZEER interessante dochter van de dag
Mooi Lin... Gegarandeerd 3000 bezoekers vandaag. 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ruim overschreden zelfs 
4684 om precies te zijn.
kungfuzombie
-
- 274 messages
- 1626 votes
bij De Site > Algemeen > kungfuzombie:
Hey allen,
FF schaamteloos reclame voor http://www.kungfuzombie.com maken hoor!
Dé Nederlandse site voor B film liefhebbers, nu geheel vernieuwd! 
Praat mee met andere b filmleifhebbers op ons forum!
Gr,
Martijn
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Mijn vernieuwde website
De site is in Flash. Voor de multimedia-opties is een snellere verbinding gewenst.
Reacties welkom.
Gr, Stephan
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Een visitekaartje waarvoor jij je niet hoeft te schamen. Mooie site.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Reacties welkom.
Gr, Stephan
Flitsend, werkt in Firefox das positief 
Ben je geen filmmaker meer
?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klein minpuntje: het menu flitst wellicht iets te snel voorbij.
En waar kan ik die nieuwe scripts van je downloaden ? 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Nou... de site is zo... links. Ik zit hier met een resolutie van 1280x960, maar nu is echt alleen maar de linkerhelft van het beeldscherm gevuld, is een beetje irritant. Kan dat niet naar het midden verschoven worden?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Goed, modern en to 'the point'. Meer moet dat niet zijn... 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Nou... de site is zo... links. Ik zit hier met een resolutie van 1280x960, maar nu is echt alleen maar de linkerhelft van het beeldscherm gevuld, is een beetje irritant. Kan dat niet naar het midden verschoven worden?
Wat let je om je venster kleiner te maken?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Het gaat erom dat een site er goed uit moet zien verschillende resoluties. Als de user zelf acties moet ondernemen om de site aangenaam op z'n scherm te krijgen, is de site niet 100 % perfect. Stephen vraagt toch om commentaar op zijn site, niet om commentaar op mijn surf-gedrag.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Maar deze fout ligt echt bij jezelf vind ik (als webdesigner). Het ingeburgerde feit dat je je explorer venster altijd full screen zet moet eens in twijfel worden getrokken. Wat heb je eraan om een website je volledige monitor te laten bedekken? De leesbaarheid gaat er op achteruit -> regels worden langer. Als er een fixed width word gebruikt schiet je er al helemaal niks mee op (aan de zijkanten zit ongebruikte ruimte).
De resolutie verhogen heeft juist als voordeel dat je meer vensters naast elkaar kunt zetten. Dit word op deze manier niet benut.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dit word op deze manier niet benut.
Inderdaad, en dat is een keuze van de gebruiker, niet van de webdesigner.