- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Gotti, kwam je niet verder dan 80 favoriete fims 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Die 80 films komen ongeveer overeen met mijn 5 en 4,5 sterren. Om nou een nog grotere lijst te maken heb ik niet zo'n zin in. Steeds als ik weer een film 4,5* of 5* geef verander ik hem weer, maar anders niet. Die top 80 (wordt misschien over een tijdje wel een top 100, want ik heb nu ook al 4,5* films die er buiten vallen) is alleen maar voor hele goeie films.
(maar volgens mij is de database van m'n site zo klein dat er niet eens een top100 op past......)
En chrissie, het is al weer geregeld. Ik had trouwens maar één keer Quinten gebruikt i.p.v. Quintin. 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
kijk een keer op www.schaapco.nl als je zin hebt. allemaal leuke informatie over het leukste vriendenteam van Nederland!
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ziet er goed uit!
Ben benieuwd naar De grote Schaap & co. krokketten test 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Tis nog een proefballonnetje, just for fun.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Eigenlijk maak ik dit topic alleen om mijn "nieuwe" (eigenlijk opnieuw leven ingeblazen) site te promoten,
Namelijk http://www.filmquotes.tk hier vind je quotes van films, logisch he? Maar het toffe is dat je ze ook gelijk kunt beluisteren.
Van Sydney weten we allemaal al dat ie De fucking Amal persoon is. Maar hoe zit het met de rest ?
Bedankt voor de schop omhoog! 
ik ben ook bezig met iets nieuws: loops
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
2 Phooze,
heb wel wat gevonden en geleerd, maar dat niet verwerkt in mijn site.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb een weblog, maar de laatste tijd post ik daar niet zo heel erg veel. Heb een klein writer's blockje en ga voortdurend op vakantie. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Nog niet, maar heb wel af en toe gelinkt naar Moviemeter in een specifieke post. Zal volgende keer een vaste link neer zetten, alhoewel ik erover zit te denken te verhuizen. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Mooi, Phooze. Movable Type rocks! 
Maarreh.. what happened to reinier.ws?
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Goed trouwens dat je syndicatie.nl hebt gelinkt. Dat is gemaakt door een goede vriend van me.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Hey, ik zie dat je Fireflies ook in je favo's hebt opgenomen. Leuk, thanks! 
killercoach
-
- 48 messages
- 590 votes
Ik speel voetbalmanager en Hattrick (ook een voetbalspelletje)
Voor mensen die bijde spelen ben ik een site aan het maken:
http://hattrick_voor_vm.tripod.com/
Vincent
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Goed trouwens dat je syndicatie.nl hebt gelinkt. Dat is gemaakt door een goede vriend van me.
Ik vind het een top initiatief !
Hey, ik zie dat je Fireflies ook in je favo's hebt opgenomen. Leuk, thanks! 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb mijn weblog aangepast. Nieuwtjes over films, mijn mening en verder ook andere dingen...
Oja.. hint: ik heb een linkje naar je gemaakt Herman78 
Dank! Leuk! Ik heb nu geen tijd, maar ik zal later ook wel een linkje naar jouw site zetten. En sowieso je stukjes lezen.
Overigens ga ik ook overstappen naar Movable Type. Het is alleen nog de vraag wanneer. Hopelijk in september al.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Overigens ga ik ook overstappen naar Movable Type. Het is alleen nog de vraag wanneer. Hopelijk in september al.
Na-aper! 
Fireflies V2 in Movable Type waarschijnlijk ook in september. Het nieuwe design is al zo goed als rond, nu moeten we nog de hele handel uit de ouwe database in de nieuwe zien te gooien.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik vond het trouwens nog een heel gedoe om het hele reilen en zeilen van MT te snappen. Ik vind systemen met een SQL database vele malen logischer. Nu moet je steeds je pagina's builden, ik zie daar het voordeel niet van in. Maar verder een puik systeem !
Ik ben overigens wel ondertussen aan het testen met Pivot. Tot nu toe vind ik dat wat fijner werken.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik vind systemen met een SQL database vele malen logischer. Nu moet je steeds je pagina's builden, ik zie daar het voordeel niet van in.
Dat 'builden' is, hoewel omslachtiger, juist wat MT zo goed maakt. Want wat je dan doet, is de gegevens uit de database omklussen naar HTML-pagina's die een permanente plek in het archief van je site krijgen (zoals Zeldman al zei: "Good URL's never change"). Als mensen jouw pagina bezoeken, wordt de database nauwelijks aangesproken, er worden enkel zoals in de goeie ouwe tijd html-pagina's opgevraagd. Archivering door bijvoorbeeld Google wordt op die manier ook heel makkelijk gemaakt.
Toppie
-
- 2 messages
- 1 votes
Kijk ook eens op mijn site!
www.emule.nl . Wat dat betreft heb ik veel te danken aan moviemeter.nl. Als jullie het willen kan ik wel een link plaatsen naar moviemeter. Maar alleen als jullie dat willen hoor!
Laat het maar weten dan..
Dit is wel de tofste moviesite van Nederland. 
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
simpele persoonlijke page:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik start altijd vanuit http://www.skynet.be
Phooze
-