• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.872 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ook prima, kappeuter

Noahduck

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > FilmJunkie:

Beste filmfans,

Ik heb een Youtube-kanaal, FilmJunkie.

Op dit kanaal plaats ik recensies e.d. over de allernieuwste films.

Op deze link vind jij mijn recensie van Finding Dory:

Recensie Finding Dory

Ik hoop dat jullie het een leuke video vinden en mij tips willen geven:).

Als je het leuk vind kun je abonneren op mijn kanaal. Ik zet er sws iedere zaterdag een nieuwe, coole video op.

~Noah~

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Top 250 onderhond.com

Na een jaartje of 5 sleutelen heeft m'n persoonlijke toplijst eindelijk IMDb-achtige proporties aangenomen. 250 films allen voorzien van review en de nodige links. Op naar de 500.

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Mijn website http://filmreview.nu/ is enorm vernieuwt.

Ik ben eigenlijk opzoek naar gebruikers die geïnteresseerd zijn in het schrijven van korte stukjes over filmnieuws en/of die hun filmrecensies op een blog willen publiceren. Ik kan je een inlog geven voor mijn site en dan kun je zelf dingen plaatsen (ik controleer uiteraard wel) of je kunt mij toestemming geven om jouw recensies te gebruiken. Geïnteresseerd? Stuur me een PM.

Voorlopig staan er geen Ads op mijn site, als die er wel op komen en ik verdien meer dan de hosting kost kan ik de winst verdelen over de redacteuren (maar we zijn nog lang niet zo ver).

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ben recentelijk toegetreden tot https://cinemapp.com/

Vooral focus op recente films, maar ook ruimte voor specials. Zoals bijvoorbeeld King Kong:

https://cinemapp.com/news/king-kong-door-de-jaren-heen-part-i

https://cinemapp.com/news/king-kong-door-de-jaren-heen-part-ii

https://cinemapp.com/news/king-kong-door-de-jaren-heen-part-iii

Het is een beetje schipperen tussen MovieMeter en Cinemapp (wil ook gewoon geen klakkeloze kopieën plaatsen), maar tot nu toe erg leuk.

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Casablanca (1942), de klassieke dramafilm met Humphrey Bogart en Ingrid Bergman. Regisseur Michael Curtiz baseerde de film op een toneelstuk, dat nota bene nog niet eens in productie was gegaan. Ondanks alle tegenslagen, groeide Casablanca al snel uit tot een klassieker!

Check snel de review:

Casablanca (1942) Review Nederlands | Dutch MMA #E57 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van T2: Trainspotting, ookwel Trainspotting 2 in de volksmond. Dit is het vervolg op een van de meest iconische films uit de jaren ’90. Renton, Spud, Sick Boy en Begbie, ze zijn weer allemaal terug net als regisseur Danny Boyle. Een ideale combo voor succes?

Check snel de review:

T2 Trainspotting (2017) Review Nederlands | Dutch MMA #E56 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Billions, de nieuwe serie van zender Showtime. Wat House of Cards voor Netflix is, moet Billions worden voor Showtime. De laatste speelt zich echter af in de financiele wereld in plaats van de politiek. Maar de spanning is er niet minder om!

Check de review hier:

Billions S1 (2016) Review Nederlands | Dutch MMA #E59 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van The Silence of the Lambs (1991), de thriller en horror klassieker die menig kind nachtmerries bezorgde. Regisseur Jonathan Demme, leverde zijn magnum opus af met deze film en won alle vijf de belangrijkste Oscars: Beste Film, Beste Regie, Beste Scenario, Beste Acteur en Beste Actrice!

Bekijk de review:

The Silence of the Lambs (1991) Review Nederlands | Dutch MMA #E60 - YouTube

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Nerd Birds wrote:

Review van The Silence of the Lambs (1991), de thriller en horror klassieker die menig kind nachtmerries bezorgde. Regisseur Jonathan Demme, leverde zijn magnum opus af met deze film en won alle vijf de belangrijkste Oscars: Beste Film, Beste Regie, Beste Scenario, Beste Acteur en Beste Actrice!

Bekijk de review:

The Silence of the Lambs (1991) Review Nederlands | Dutch MMA #E60 - YouTube

Met 1 enkele link naar het betreffende youtubekanaal ben ik ook op de hoogte hoor. Hoeft echt niet bij elke nieuw toegevoegde review. Bah bah....

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Mijn Top 268

Ondertussen al mn 5.0* en 4.5* films gerate, geranked en gereviewed. Kan ik eindelijk aan m'n 4.0* films starten. Top 500 here I come.

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Guardians of the Galaxy Vol. 2, het vervolg van de populaire Marvel comic verfilming uit 2014. Regisseur James Gunn is terug en neemt zijn cast mee onder aanvoering van Chris Pratt als de brutale Star-Lord. Kan deel 2 ook potten breken?

Check hier de review

Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) Review Nederlands | Dutch MMA #E61 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van King Arthur: Legend of the Sword de nieuwste film van Guy Ritchie. De eens zo populaire regisseur heeft sinds zijn relatie met Madonna nog maar weinig beklijvends gebracht op filmgebied. Maakt de spektakelfilm King Arthur daar een einde aan?

Bekijk de review hier:

King Arthur: Legend of the Sword (2017) Review Nederlands | Dutch MMA #E62 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Se7en, de donkere film van regisseur David Fincher over twee detectives die een losgeslagen seriemoordenaar moeten vinden. Hij vermoordt namelijk mensen die zich volgens hem schuldig maken aan de zeven bijbelse hoofdzonden. En dat neemt hij behoorlijk serieus!

Check die review:

Se7en (1995) Review Nederlands | Dutch MMA #E63 - YouTube

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Alien: Covenant, de ruimte thriller/horror van regisseur Ridley Scott. Als bedenker van de Alien franchise kwam hij in 2012 met de prequel Prometheus en pakken we in Alien: Covenant de draad weer op, tien jaar na Prometheus.

Waar deze laatste film nogal eens pretentieus spiritueel overkwam met het hele ‘Engineer’ en ‘Creator’ zijpad, gaat Alien: Covenant verder op de oude vertrouwde Alien-toer.

Bekijk de review:

Alien: Covenant (2017) Review Nederlands | Dutch MMA #E64 - YouTube

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ondergetekende had een paar dagen geleden zowaar een interview!

Interview: Cinemapp sprak met Steve De Roover, regisseur van Forgotten Scares

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Even schaamteloos reclame maken, maar zijn er hier mensen die eventueel zin hebben om de nieuwe app van Cinemapp te testen? Downloadbaar op:

Cinemapp - app.cinemapp.com

Wat doet/is Cinemapp?

* In de bioscoop: zie wat er speelt, nodig vrienden uit & koop tickets. Op basis van je locatie of favoriete bioscopen laat het enkel films zien die spelen in de bioscopen die jij wilt.

* Thuis: krijg een melding wanneer je favoriete film of serie beschikbaar is op jouw favoriet on-demand platform. Van internationale platformen als Netflix & iTunes tot lokale platformen. En om het je écht makkelijk te maken: kan je zelfs rechtstreeks via de app te kijken.

* Trailers, nieuwsberichten, reviews (van onder andere ondergetekende) en meer!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik wil hoor! Heb jij dat ontwikkeld?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Neen John Milton, ik kan wel wat programmeren maar heb niet echt de tijd en de kennis om op dat niveau mee te draaien

Ik zit wel mee in het team van Cinemapp maar het gaat niet verder dan mee brainstormen over eventuele ontwikkelingen of richtingen we willen uitgaan. Al zitten er wel reviews en nieuwsberichten van mij tussen zoals dit boek over regisseur Allan Dwan:

https://cinemapp.com/news/filmboek-allan-dwan-the-last-pioneer

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Beste iedereen,

-- Ik ben op zoek naar werk! --

En daar kan ik jullie hulp bij gebruiken!

Functies waar ik in eerste instantie naar op zoek ben:

- PR/communicatie/social media-medewerker bij een start up, bij voorkeur in de creatieve, culturele of dierenwelzijnsgerelateerde sector. Denk aan een nieuwe theatergroep, een festival of horeca in de lijn van de Vegan Junk Food Bar of De IJssalon;

- als bijbaan: transcribent, of corrector van scripties en verslagen;

- junior productiemedewerker bij festivals.

Ik ben op zoek naar iets wat betaalt, maar omdat ik weet dat dat in deze sector erg moeilijk is, ben ik ook tevreden met een symbolische vergoeding, indien het werk niet fulltime is.

Mijn weblogpagina: Maarten schrijft

Mijn advertentie op Marktplaats: Marktplaats-advertentie

Reacties graag in een PM! Heel erg bedankt voor het meedenken!

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Contratiempo (2016) ook bekend als The Invisible Guest. Deze Spaanse film van regisseur Oriol Paulo vertelt het verhaal van een succesvolle zakenman die op een dag wakker wordt in een hotelkamer. Helaas voor hem is zijn minnares vermoord in deze kamer en heeft hij geen idee hoe dit gebeurd is. Leg dat maar eens uit aan de politie.

Check de video review hier:

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Dunkirk (2017) de nieuwste film van Christopher Nolan. De regisseur is bekend van de Batman Trilogie, Inception en Interstellar. Met Dunkirk waagt hij zich aan zijn eerste oorlogsfilm.

Check de video hier:

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Even schaamteloos reclame maken, maar zijn er hier mensen die eventueel zin hebben om de nieuwe app van Cinemapp te testen? Downloadbaar op:

Cinemapp - app.cinemapp.com

Wat doet/is Cinemapp?

* In de bioscoop: zie wat er speelt, nodig vrienden uit & koop tickets. Op basis van je locatie of favoriete bioscopen laat het enkel films zien die spelen in de bioscopen die jij wilt.

* Thuis: krijg een melding wanneer je favoriete film of serie beschikbaar is op jouw favoriet on-demand platform. Van internationale platformen als Netflix & iTunes tot lokale platformen. En om het je écht makkelijk te maken: kan je zelfs rechtstreeks via de app te kijken.

* Trailers, nieuwsberichten, reviews (van onder andere ondergetekende) en meer!

Ondertussen is de nieuwe app uit en krijgt die goede kritieken, hij is voor het eerst nu ook in Nederland beschikbaar! Zie ook: https://www.iculture.nl/apps/cinemapp-review-bioscoop-app/

Downloaden die handel!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als het teveel op spam begint te lijken, geef een gil, maar de nieuwe Cineklapp staat online!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Zal de kadans een beetje breken dan. Eigenlijk al iets te laat, maar onderhond.com bestaat ondertussen 10 jaar. Als kleine throwback (voor wie het zich nog zou herinneren), het originele design nog eens opgezocht

https://www.onderhond.com/temp/oh-original.png

En we gaan lekker door natuurlijk. Verveelt me nog steeds niet, wat mij betreft plak ik er nog 10 jaar achteraan.

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1830 votes

Gefeliciteerd Onderhond! Telkens wanneer ik op die site kijk, ben ik altijd weer eventjes zoet om wat stukjes te lezen of om lijstjes te bekijken. Wat me ook heel erg aantrekt is dat mede door de lay-out, op bijna elke pagina wel films te zien zijn, waardoor ik sneller tips op kan doen. Mooie site!

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van Star Wars: The Last Jedi van regisseur Rian Johnson. Dit achtste deel uit de reeks is een stuk donkerder dan we gewend zijn, hoewel Rogue One hier misschien een opstapje naar was. Desondanks is The Last Jedi nu uit in de bios en is het hoog tijd voor een review.

Check de video review hier:

Nerd Birds

• 14 messages
  • 40 votes

Review van de top 5 beste Science Fiction films ooit gemaakt. Sci-Fi is een genre dat de menselijke innovatie- en ontdekkingsdrang toont, maar ook de gevaren van kunstmatige intelligentie, buitenaards leven, of ons eigen menselijk falen. Niet alleen spektakel, maar dus ook stof tot nadenken.

Check de video hier:

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Leuk filmpje Multimedialden, leuke top 5 ook. En nu ben ik er dus achter gekomen dat die Wachowski's eerst jongens waren. Nooit echt in verdiept maar na je filmpje toch wat opgezocht. Zo leer je elke dag wat meer .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

onderhond.com Top 400

Zo'n 7 jaar geleden begonnen aan het uitbouwen van een Top 100, ondertussen zijn het bijna 400 titels. Het probleem was vooral dat de originele opzet van die paginas niet meer echt werkte voor een lijst van 400, je moest zo'n 20 keer klikken en een hoop scrollen om bij de laatste 20 te komen. Daarom deze sectie maar herwerkt.

De focus ligt nu meer op het lijst-aspect + een directe visuele impresssie geven van de film, voor de reviews kan er nog steeds gewoon doorgeklikt worden. Zo is ook meteen het probleem van de dubbele content op m'n site opgelost.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.