- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Dat wil ik juist zeggen. De gebruiker HEEFT die keuze. Maak je venster kleiner, en zet dat ding in het midden van je scherm.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Je mist m'n point. De webdesigner moet de gebruiker van gemak voorzien, niet andersom. De gebruiker zou zich zo min mogelijk aan moeten passen. En de webdesigner HEEFT ook de keuze om z'n site gewoon in't midden te plaatsen.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Dus bij een resolutie van 3600x2400 moet OOK alles leesbaar zijn? Nee, niet alles moet van de webdesigner komen. Zeker niet als het gaat om technische specificaties die per computer anders zijn.
Ik ben van mening dat je de gebruiker zelfs niks moet opdringen. Dat je de gebruiker ook keuzes moet laten maken.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
3600x2400 is geen 1280x960 en ook geen 1024, waar de site natuurlijk geheel links staat. Slecht voorbeeld dus.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Je gaat voorbij aan mijn punt. De site staat links, omdat jij je browser gemaximaliseerd hebt. Dat heeft helemaal niks met je resolutie te maken.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Jawel hoor, hoe hoger resolutie, hoe linkser die staat.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het staat hier misschien niet op zijn plaats, maar ik heb ergens per toeval aan 'geprutst' en nu opent elk venster zich maar voor minder dan de helft. Waar moet ik zijn, om die vensters opnieuw volledig te openen???
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Op het knopje tussen het liggend streepje en het xje helemaal rechtsboveneen drukken (het vierkantje).
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik denk dat wat Speedy23 bedoelt is dat bij het openen, het venster niet automatisch gemaximaliseerd is en dat hij KillaJah's actie niet wil doen. Ik heb hier ook geen antwoord op. Meestal lost het probleem zich na een tijdje op. Misschien moet je het venster eens via het hoekje maximaliseren, dan afsluiten. Misschien onthoud de computer dan de laatste "stand" van het venster.
Overigens, dank dat jullie naar www.brennfilm.com[/url] hebben willen kijken. Het "links-staan" verhaal lijkt mij een smaak-kwestie. Toch bedankt voor de op- en aanmerkingen. Nu maar hopen dat het wat meer werk genereerd 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik denk dat wat Speedy23 bedoelt is dat bij het openen, het venster niet automatisch gemaximaliseerd is en dat hij KillaJah's actie niet wil doen. Ik heb hier ook geen antwoord op. Meestal lost het probleem zich na een tijdje op. Misschien moet je het venster eens via het hoekje maximaliseren, dan afsluiten. Misschien onthoud de computer dan de laatste "stand" van het venster.
Dat bedoel ik inderdaad, maar hij doet het nog niet. Rare jongens die computers... 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Samen met een goede vriend mijn oude project 'coolmovie.info' opnieuw leven ingeblazen. Wel onder een andere naam, maargoed.
Met af en toe een recensie en wat film nieuws.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hoort dat syndicatie met die twee links eronder wel erbij?
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
ja, dan kun je met je rss reader de site in de gaten houden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
maar is de domeinnaam filmkeuze.com niet een beetje flauw? gezien de redelijk grote en bekende site filmkeuze.nl ?
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
filmkeuze.com was mijn tweede keus. bioscoop.biz had ook nog gekunt, maar .com ligt toch beter in het geheugen volgens mijn partner in crime. Daarnaast maakt het niet zoveel uit welke domeinnaam je gebruikt vind ik. filmkeuze.nl had ik nog nooit van gehoord, voordat de naam filmkeuze.com opkwam om te gebruiken. En we wilde gewoon beginnen, dus snel aan de slag en weinig lullen over domeinnamen 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Oh, heh.. méérdere O Brother-punchlines zelfs! 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ziet er mooi en, en leuke punchline. 
Heb je daar nou wat aan, aan die Google-ads? Ik zag ze ook al op je eigen site. Als je dat stukje van die gast van PVRBlog leest, zou je geneigd zijn te denken van wel, maar levert het jou ook iets op?
Weet ik niet of het wat oplevert. Op mijn eigen site heb ik ze weggehaald, dat was meer als test. Eigenlijk is het op filmkeuze.com ook een test, het blijft een hobby project. Maar ik ben namelijk ook wel benieuwd of het rendabel is
Dat biedt namelijk perspectief voor commerciele projecten.
Oh, heh.. méérdere O Brother-punchlines zelfs! 
Ik ben van plan elke week een nieuwe film te gebruiken voor de punchlines 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Oja, en ik zit er aan te denken om wéér over te stappen van weblog tool. Nu van Wordpress (die ik uiteindelijk toch fijner vind dan MT) naar TextPattern. Want oh, wat is textpattern een mooi cms, het koste me maar 2 dagen om de site op te zetten. Echt geweldig wat je daar mee kan. Ik zit nu eigenlijk nog te wachten op taal conversie en wat kleine bug fixes.
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Jaja, want zelfs in de marge kun je mierenneuken 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Neo, ik vind de voorpagina iets te druk.Maar ja.. ik ben dan ook geen echte fan 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik weet het, ik ben dan ook niet bepaald een goede designer (alhoewel ik wel steeds meer leer).Inhoud gaat bij mij zeker weten voor design 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Mijn site's:
www.heroskateboarding.tk[/url]
Nog veel meer maar die zijn op het moment in onderhoud of ontwikkeling 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Zit jij nou in die band of in dat skateteam of maak je websites voor je vrienden?