• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Onder welke omstandigheden kijk jij je films? (/thuisbioscoop)

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Mmm films aan je pc zien dat is eerder niets voor mij ! Moet je natuurlijk al snellere pc hebben en toch wel een groot scherm, anders kan je daar toch niet van genieten denk ik dan !

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik kijk vaak films aan de PC.

Nog nooit iemand die daar over geklaagd heeft.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik prefereer het ook niet vanaf de laptop. Hoogstens nieuwe episodes van mijn series kijk ik op de laptop, omdat die afleveringen toch maar 40 minuten duren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik zie films natuurlijk ook liever op een mooi groot scherm, maar het beeld van mijn laptop is momenteel beter dan het beeld van mijn tv, dus ja dan kies je daar ook wel voor

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik heb ook gekozen voor een extra grote laptop.

Op mijn kot heb ik immers geen TV.

Thuis kijk ik immers altijd op TV. Maar thuis kan ik niet 'met 2' kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik kijk alleen films op PC als ik een buitenlandse (lees: onverstaanbare taal) film heb geript waarvan de ondertitels er niet aan vast zitten. Dan kijk ik hem meestal gewoon op PC met VLC player of iets dergelijks. Scherm van PC is alsnog 22" volgens mij dus da's wel voldoende. Misschien morgen even een pic neerzetten hier van mijn omstandigheden

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik was van mening dat ik me eigenlijk nooit omkleedde voor een film maar nu ik erover nadenk kom ik tot de conclusie dat ik praktisch altijd film voor het slapen zien dus mijn dresscode bestaat uit een veel te grote Garfield boxershort (ze komen denk ik tot aan mijn knieën...) en een t-shirt dat te versleten is om nog gewoon te dragen als ik ergens naartoe ga, meestal een oud bandshirt van Metallica of iets dergelijks.

Films op men laptop kijk ik niet zo heel veel, alleen Abbott & Costello doordat ik die via de alternatieve weg moet zoeken. Dat gebeurt op de meest willekeurige tijdstippen van de dag dus dat is in mijn gewone kledij.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik zit meestel in pyama.

Doe hem sebiet weer aan ze, eerst een filmpje uitkiezen.

Dan iets eetbaars klaar zetten. Mijn cursusblok er bij halen om opmerkingen te noteren omdat ik anders alles vergeet na de film. En dan mijn laptop keren, en mijn lakens ook keren (mijn rug ondersteunen). Op die manier kan ik zo liggen, maar met mijn bovenrug en hoofd ondersteund door mijn lakens.

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Ik zit meestel in pyama.

Doe hem sebiet weer aan ze, eerst een filmpje uitkiezen.

Dan iets eetbaars klaar zetten. Mijn cursusblok er bij halen om opmerkingen te noteren omdat ik anders alles vergeet na de film. En dan mijn laptop keren, en mijn lakens ook keren (mijn rug ondersteunen). Op die manier kan ik zo liggen, maar met mijn bovenrug en hoofd ondersteund door mijn lakens.

Opmerkingen noteren van een film ! bedoel je dan om bij te houden en ze later nog eens te lezen om te herinneren over wat de film ging ? Of eerder om iets te kunnen posten op moviemeter ?

Heb ik niet vaak gehoord dat mensen noteren bij een film

Skychanger

• 13 messages
  • 0 votes

Nee, haha ik ken ook niet iemand die dat doet.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Horrorfreak12 wrote:

(quote)

Opmerkingen noteren van een film ! bedoel je dan om bij te houden en ze later nog eens te lezen om te herinneren over wat de film ging ? Of eerder om iets te kunnen posten op moviemeter ?

Heb ik niet vaak gehoord dat mensen noteren bij een film

Om te posten op moviemeter.

Heb me sinds een maand voorgenomen dat altijd te doen. Dan schrijf ik daarna een bericht over al die opmerkingen.

Dus vanavond als mijn film gedaan is zal daar normaal ook zulk bericht verschijnen van mij.

Al moet ik mijn bericht bij de 2de film van gisterenavond (Sunset blvd.) nog posten. Het was al 3u, en ik had geen zin meer om het toen te typen.

Als ik dat niet doe weet ik gewoon nooit wat zeggen, terwijl ik tijdens de film wel 1000 maal zeg: "dit moet ik zeggen op moviemeter". Gewoon opschrijven dan maar

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lekker kijken op de laptop, met de juiste setup creëert dat geen hinder. Mijn LCD televisie verbind ik via HDMI dan ook met mijn laptop, gemak dient de mens.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

HDMI van PC naar 26'' TV, versterker aan, boxen links en rechts van TV, gordijnen dicht, lampje achter kastje van TV zodat je nog een beetje licht hebt in je kamer. Voor de rest iets meer dan 1 meter afstand van de TV, geluid natuurlijk flink hard en genieten maar.

Oh, en natuurlijk niet vergeten de film in de pc te stoppen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Als ik sommige rituelen lees lijkt me dat meer tijd te kosten dan het bekijken van de film Ik heb geen pyjama of speciale kledij om een film te kijken en de kaarsen gaan pas aan als de stroom uitvalt.

Mijn omstandigheden. Een filmpje (USB/DVD/BR) in de PS3 gooien:

(afbeelding)

Op de bank neerploffen:

(afbeelding)

En als laatste natuurlijk op MM een weloverwogen stem en overtuigende recensie plaatsen En natuurlijk de koelkast, onmisbaar:

(afbeelding)

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

Waw echt knappe ruimte ... alles bij de hand ( zelfs een koelkast ) en blijkbaar nog vrij gezellig ook , mooie meubels trouwens !

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Inderdaad een zeer mooie ruimte!

Enige nadeel: ja kan niet liggend naar de film kijken. Die zetel lijkt me niet lang genoeg.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Thanks! En jawel hoor, voetjes op de leuning, ben zelf ook maar 1.75m

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Op die manier kan het natuurlijk ook/wel.

Het ziet er in het algemeen wel een aangename omgeving uit. Verwaming vollop aan, kaarsjes aan, trappist met iets om te sneukelen nemen en alle lichten uit. En dan naar een film kijken

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

De fout 'verwarming volop aan' maak ik niet meer De verwarming is zo groot dat de kamer er omheen is gebouwd. Hij past niet door de deur of door het raam. Dus als je hem vijf minuten aan doet is het al een sauna. Heb wel een luik voor mijn dakraam, dus van zonlicht op het scherm heb ik geen last.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

FillumGek wrote:

De fout 'verwarming volop aan' maak ik niet meer De verwarming is zo groot dat de kamer er omheen is gebouwd. Hij past niet door de deur of door het raam. Dus als je hem vijf minuten aan doet is het al een sauna. Heb wel een luik voor mijn dakraam, dus van zonlicht op het scherm heb ik geen last.

Wij hebben geen verwarming thuis. Enkel zo'n haartvuur.

Ook best gezellig.

Horrorfreak12

• 375 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Op die manier kan het natuurlijk ook/wel.

Het ziet er in het algemeen wel een aangename omgeving uit. Verwaming vollop aan, kaarsjes aan, trappist met iets om te sneukelen nemen en alle lichten uit. En dan naar een film kijken

Wat een gezellige jongen ben jij

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Horrorfreak12 wrote:

(quote)

Wat een gezellige jongen ben jij

Ikzelf ben een en al gezelligheid.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Het liefste alleen, en s'avonds in de woonkamer. Vaak pak ik een blaadje en een pen erbij voor de details. Tosti of chips... en een fles cola.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

John Lee Hooker wrote:

Tosti of chips... en een fles cola.

Filmkijken en 'voedingsstoffen' innemen. Het blijft een geweldige combinatie.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

djelle wrote:

(quote)

Filmkijken en 'voedingsstoffen' innemen. Het blijft een geweldige combinatie.

Veel voedingsstoffen zitten daar toch niet in (vooral lipiden en sachariden).

Ik eet meestal een boterham met iets tussen (kaas ofzo). Want wanneer ik films kijk (na middernacht) is mijn avondeten al verteerd en heb ik dus alweer honger. Ontbijt sla ik altijd over, dus kom ik wel aan mijn 3 maaltijden per dag.

Meestal gaat daar ook een blonde leffe bij.

Creech

• 43 messages
  • 0 votes

Gewoon met een zak chips op de bank en kijken maar. Een tijd terug heb ik voor 't eerst wat vanaf m'n computer gekeken maar dat vond ik toch niet echt fijn kijken.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Creech wrote:

Gewoon met een zak chips op de bank en kijken maar. Een tijd terug heb ik voor 't eerst wat vanaf m'n computer gekeken maar dat vond ik toch niet echt fijn kijken.

Chips zijn not done

Creech

• 43 messages
  • 0 votes

Niet altijd bij elke film, die zak chips, dan zou ik 'n beetje teveel chips eten. Maar zo af en toe 's. Wat ik bedoelde is, gewoon relaxed op de bank. Dat id de plek waar ik 't liefst film kijk.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Op de sofa met apenkoppen en een glas melk natuurlijk. Chips zijn zoo 2010.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Veel voedingsstoffen zitten daar toch niet in (vooral lipiden en sachariden)

Ja hallo natuurlijk niet. Niet voor niks had ik het tussen aanhalingstekens gezet.

Chips en co zijn inderdaad niet de meest gezonde dingen, maar zolang het met mate gebeurd...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.