- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Onder welke omstandigheden kijk jij je films? (/thuisbioscoop)
Onder welke omstandigheden kijk jij je films? (/thuisbioscoop)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3221 votes
Ik denk net heel de tijd aan het volgende:
Nee he, het is weer zondag zometeen maar leren voor Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis (Makkelijk he GS
) Duits en Frans. Het lijkt veel maar ja: Wiskunde leer ik nooit ben ik toch al hopeloos door geworden en Natuurkunde word ik binnenkort Hopeloos door.
Dus ik denk: Die 5 films die ik gekocht heb en nog moet kijken zit er niet meer in..
Kijk ik naar de klok: Oow! Bijna 20:00
Dat wordt dan leren.
Ik heb dus net al mijn spullen klaar gezet om te leren en ja, kom ik er net achter dat het noch Zaterdag is 
Tjah.. daarheb ik geen last meer van.. 
Zit bijna een jaar thuis zonder werk en school.. lang verhaal.. maar binnekort toch maar weereens een baan zoeken

lillou
-
- 11 messages
- 20 votes
liefst int weekend, savonds of snamiddags maakt niet uit. Doe gwoon de rolluiken naar beneden en dan is het ook donker.
Gewoon in de woonkamer als ik alleen ben, anders op mijn kamer op de pc hé
Altijd een deken bij ( voor de gezelligheid ook al moet ik er vree onozel uitzien) en genoeg drank cola/martini en liefst popcorn.
Ga vrij vaak naar de film. Liefst snamiddags dan is er zeer weinig volk ( zit soms maar 5 man in de zaal) met cola en nachos
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
heerlijk is dat he?als de bioscoopzaal praktisch leeg is
lekker relax kijken en idd zeker doordeweeks s'middags
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik kijk mijn films op mijn vrij goedkope DVD speler die regiovrij is en het al 2 jaar prima doet, en mijn aardig grote tv die ik op mijn stereo heb aangesloten. Ik heb 4 boxen in de huiskamer om toch een beetje dat surround sound gevoel te hebben.
Geluid lekker hard (want mijn buren houden ook geen rekening met mij), colaatje erbij en wat te snacken en mijn avond kan niet meer stuk. Mijn vriendin heb ik er liever niet bij want die houdt alleen maar van romantische flutfilms zoals Kate & Leopold, Elizabethtown en The Notebook. Mijn smaak is nog al apart voor de mainstream filmkijkers en dan heb je al gauw gemekker in je oor: ik vind er niks aan, ik snap het niet, ik snap niet waarom mannen science-fiction leuk vinden etc. 
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
jouw nummer 1 is blade runner dat is science fiction?
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
jouw nummer 1 is blade runner dat is science fiction?
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
wat heb ik niet goed gelezen dan?
zijn nummer een is blade runner en dat is science fiction
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
En hij heeft niks tegen Sci-Fi, hij heeft het over z'n vriendin.
valerio2003
-
- 575 messages
- 3900 votes
ja jullie hebben gelijk ,ik moet mijn fout nu wel toegeven
ik lees het inderdaad fout
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik denk net heel de tijd aan het volgende:
Nee he, het is weer zondag zometeen maar leren voor Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis (Makkelijk he GS
) Duits en Frans. Het lijkt veel maar ja: Wiskunde leer ik nooit ben ik toch al hopeloos door geworden en Natuurkunde word ik binnenkort Hopeloos door.
Dus ik denk: Die 5 films die ik gekocht heb en nog moet kijken zit er niet meer in..
Kijk ik naar de klok: Oow! Bijna 20:00
Dat wordt dan leren.
Ik heb dus net al mijn spullen klaar gezet om te leren en ja, kom ik er net achter dat het noch Zaterdag is 

Filmliefhebbers houden niet zo van school, denk. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Dat is inderdaad waar. Maar ik studeer héél goed voor school mijn droombeeld : Een beroep kiezen wat super goed betaald (interesse in iets van Geschiedenis, film of rechten) en met het geld dat ik elke maand over houd (Soms 2000, dus naast de 1e levensbehoeften) aan dvd's uitgeven:P
Heb ik binnen 1 jaar paar duizend films 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik denk dat, mocht het uberhaupt al zover komen, het even kan duren voordat je elke maand 2000 euro overhoudt naast alle andere behoeften, dus pin je daar niet te veel op vast.
En die duizend film kan je toch niet allemaal in een jaar kijken. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
is al het andere benodigden dan zo duur?
Maar ja, leraar worden is denk ik wel wat geschiedenis leraar.
Leraren verdienen 10.000 euro per maand tog? Ik denk van wel ik weet niet. Dat is best veel geld voor 1 maand
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Leraren verdienen 10.000 euro per maand tog? Ik denk van wel ik weet niet. Dat is best veel geld voor 1 maand

Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Is dat zo? En die leraren durven nog te zeuren over hun salaris ook! 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ja vind ik ook raar. Ze zeggen altijd dat ze weinig geld hebben ze liegen en zijn gierig! 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Nu weet je dus ook waarom er een tekort is aan leraren 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik wil nu GEEN leraar meer worden, straks heb ik minder te besteden aan dvd's per week dan dat ik nu heb :O
Ik geef nu elke week minimaal tussen de €30,- en €60,- uit aan dvd's (vandaag record €60,- aan dvd's uitgeven in 5 minuten berijkt).
Als ik leraar ben heb ik straks maar €30,- of zo te besteden per 2 weken.
Moet er niet aan denken joh!

Em24
-
- 10 messages
- 0 votes
Zo slecht hebben leraren het nou ook weer niet hoor. Je kan vast nog wel af en toe eens een dvd kopen hoor 
Ontopic: Films kijk ik het liefst in de bios. Zoete popcorn, cola light en/of redbull erbij en ik ben tevreden. Thuis kijk ik ze gewoon vanaf de bank, btje hangen, glaasje drinken naast me en dom loeren
Voldoende sigaretten tot mijn beschikking hebben is trouwens ook een must als ik thuis een film kijk, verder ben ik niet zo veeleisend.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Altijd heel veel moeite gehad met de gedachte van wat ik later wil worden maar nu wil ik in 1 klap leraar worden. Bedankt voor de tip 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ontopic:
Als iedereen dat nou even deed...
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Altijd heel veel moeite gehad met de gedachte van wat ik later wil worden maar nu wil ik in 1 klap leraar worden. Bedankt voor de tip 
Graag gedaan, maar nu even on-topic.
De off-topic berichten lopen uit de hand 
Ik stop er zelf ook mee als er niet meer gereageerd wordt.
Einde deze disccusie.
michael
-
- 216 messages
- 2425 votes
Mijn films kijk ik op mijn eigen kamer. Daar staat een mooi nieuw LCD-scherm 81cm en voor het geluid een surroundset. Speciaal voor het film kijken heb ik een heel mooie, lekkere, luie, leren stoel met voetenbankje gekocht. Zo kan ik dagen achter elkaar films kijken.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mijn films kijk ik op mijn eigen kamer. Daar staat een mooi nieuw LCD-scherm 81cm en voor het geluid een surroundset. Speciaal voor het film kijken heb ik een heel mooie, lekkere, luie, leren stoel met voetenbankje gekocht. Zo kan ik dagen achter elkaar films kijken.

klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Kan ik op het moment alleen nog over dromen 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
geef prefereer een goeie beamer die 3 meter breedte projecteert.

(let niet op de planten)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Prachtig! Is dat overigens Brief Encounter?
Toch ook altijd een persoonlijk doel geweest, om later een thuisbioscoopje te hebben! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
geef prefereer een goeie beamer die 3 meter breedte projecteert.
(afbeelding)
(let niet op de planten)
Ook deze uitstalling is direct het sparen waard

Mescaline
-
- 7089 messages
- 3221 votes
Netjes dragje! is lang sparen geweest denkik?
Ik moet het nog steeds doen met mijn 17 inch computer scherm.. al moet ikzeggen dat het geen ramp is daar films op tekijken maar toch.. haha..
Heb wel 10 geluids boksen 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Mooie manier om nog op zijn ouderwets films te bekijken.