• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Onder welke omstandigheden kijk jij je films? (/thuisbioscoop)

Fwenk

• 5 messages
  • 0 votes

Is lastig om precies te zeggen omdat ik alles wel nieuw heb maar niet voor de nieuwprijs (showmodellen enzo) en de meeste onderdelen zijn met inruil aangeschaft.

Als ik zo een beetje reken ongeveer 2800 euro. Nieuw had het ongeveer 4500 gekost.

Ik heb alles in de loop van de tijd gekocht (4/5 jaar) en die showmodellen kan ik aanraden! Meestal volle garantie en flinke kortingen!

Het probleem: je bent nooit klaar want er is altijd wel weer iets nieuws of beters..

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Je blijft de consument he.

het liefst kijk ik een film na 9 uur s`avonds , dan weet ik zeker dat ik niet gestoord word door de deurbel of telefoon , en dan heerlijk genieten .

ik vind trouwens ook dat de sfeer erg verschilt als je een film s`avonds of s`middags kijkt

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik kijk het liefst rond een uur of 20:30 een film in de huiskamer. Meestal kijkt mijn stiefvader mee, als het hem ook bevalt. Met een kop thee en een stuk taart (dat doen we meestal op een zaterdag) In de middag kijk ik geen films, omdat ik dan met huiswerk bezig ben, of ik ben aan het gamen..

De sfeer vind ik wel belangrijk, omdat ik me dan lekker kan ontspannen en rustig van een film kan genieten. Ook ligt het eraan met wie ik een film kijk. Een vriend van mij staat voor veel dingen open en vindt het dan ook leuk om aparte films te kijken. Maar als ik bijvoorbeeld met een andere vriend een film kijk, wil hij per se een film zoals 'Scarface'...

In mijn kamer kan ik ook wel genieten van een film. Maar dan heb ik een hele fijne stoel en een redelijke TV. En hoe ik me voel is natuurlijk ook een van de belangrijkste dingen

YuLaw16

• 605 messages
  • 976 votes

Ik kijk voor het slapen gaan altijd een film. Films zijn mijn slaapliedjes.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

na een installatie te hebben gehad van philips

die is stuk gemaakt door philips mensen zelf heb ik een duurder apparaat en erg goed is hij zeker en nieuwer dan nieuw kan niet meer.

(afbeelding)

mijn tv er nog bij.

(afbeelding)

deStef

• 255 messages
  • 607 votes

Meestal met mijn vriendin. En als die naar dr paarden toe is, en het giet van de lucht, gooi ik een klassieker in de dvd speler. Daar houdt ze dan weer niet zo van

somebody

• 183 messages
  • 0 votes

hd tv surround sound chips cola bier peuken

met of zonder vrienden

ook wel eens met mijn vriendin alleen die kan niet rustig stil zitten best irritant als je een spanende film aan het kijken bent

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Het liefts 's avonds. 's middags vind ik niks aan want dan zit de rest van de dag die film in je hoofd. Geluid maakt niet uit, als het maar te horen is. Vreten, zuipen.... Ik kijk bijna altijd films met mijn pa.

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Het liefst alleen (geen gezeik aan m'n kop van: "huh hoe kan da nou?", "'k Snap 'r niks van.." etc.). Tijdstip maakt niet uit. Koptelefoon op met volume zowat helemaal open zodat ik elk geluidje goed kan horen (en omdat de buren niet mee hoeven te genieten). En zodat ik de telefoon niet hoor overgaan (niet dat ie wordt opgenomen...).

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ik kijk ook het liefst in de avond.

Koptelefoon op (als het een door de weekse dag betreft en de klok later dan 22.00 pm aangeeft) anders de boxen aan, totale duisternis (zover dat mogelijk is in Amsterdam met de gordijnen dicht), scherm omlaag (bijna drie meter breed), beamer aan wat blikjes fris aan mijn zijde of soms een wijntje. De ingrediënten om soms samen met mijn vriendin intens van film kijken te kunnen genieten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Ik kijk al mijn dvds op mijn computer met een 17 inch scherm(geen plat scherm) pixels heb ik opzich geen last van ook niet echt tezien.. en mijn resolutie staat 1 tikkeltje minder zodat alles net even iets groter is(weet niet waarom maar vind ik fijn)

Voor de rest heb ik 3 setjes computer boksjes en 4 grotere speakers(uitgebreide geluidskaart)

Ik kijk mijn films wel via mijn bureaustoel maar omdat men bed er vlak naast staat kan ikmen benen op men bed liggen dus dan zit het toch nog best aangenaam.

We hebben houten vloeren dus als men ouders thuis zijn zet ik het geluid wel goed hoorbaar maar niet te hard..

Door de weeks vaak met een kop telefoon omdat men ouders dan vrij vroeg gaan slapen.. en natuurlijk als ik alleen ben het geluid lekker hard

Eten erbij doe ik soms niet tevaak en niet tevet ik heb aanleg.. en ik train zo beetje iedere dag dus vind ik zonde van de moeite ..

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Films op Maandagavond is niet echt fijn. (behalve als het vakantie is)

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Wat is er dan mis met maandag avond?

Quentin

• 10202 messages
  • 8539 votes

Philips 32PW8651 van 82 cm met mijn Pioneer HT-set meestal, als ik echt de tijd neem zet ik de beamer op (geen plek voor permanente opstelling). Kijk eigenlijk films op ieder moment, liefst wel zo donker mogelijk maken.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

geronimo wrote:

Het liefst alleen (geen gezeik aan m'n kop van: "huh hoe kan da nou?", "'k Snap 'r niks van.." etc.). Tijdstip maakt niet uit. Koptelefoon op met volume zowat helemaal open zodat ik elk geluidje goed kan horen (en omdat de buren niet mee hoeven te genieten). En zodat ik de telefoon niet hoor overgaan (niet dat ie wordt opgenomen...).

Koptelefoon op? Jeetje is dat niet superslecht?

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Als ik zin heb!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

hinie wrote:

(quote)

Ik bekijk ook praktisch al m'n films op de pc met een koptelefoon (goeie Sennheiser) en op een breedbeelscherm. Qua geluid is dat al veel beter dan de tv. Ik heb 'nog' geen surroundsysteem, anders zou dat wel goed klinken natuurlijk. Maar voordeel van een koptelefoon is dat je al geen extra geluiden hoort van buitenaf en dat je ook veel dingen zuiverder hoort vind ik persoonlijk. Toch zeker als ik moet kiezen tussen stereoboxen op de pc of tv enerzijds en een koptelefoon anderzijds.

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

hinie wrote:

(quote)

Zou 't? Nou ja, ik kan nog steeds horen, dus..

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

geronimo wrote:

(quote)

Zou 't? Nou ja, ik kan nog steeds horen, dus..

Nog wel..

Maar zonder gekheid. Volgens mij is dat best slecht.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

neo wrote:

Wat is er dan mis met maandag avond?

Begin van de week en de volgende dag ligt er nog een hele saaie schoolweek voor je.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Begin van de week en de volgende dag ligt er nog een hele saaie schoolweek voor je.

Kan ik me idd wel wat bij voorstellen..

In het weekend en vooral op vrijdag ben je misschien meer in de stemming ervoor..

Toen ik naar school ging en toen ik heb gewerkt (zit nu thuis tijdelijk hoop ik) keek ik zondag ookaltijd wel een film.. gewoon leuke afsluiter van het weekend en toch nog lekker even mijn gedachten op iets anders..

En idd maandag deed ik ookniet vaak.. vaak te moe

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

hinie wrote:

(quote)
Nog wel..

Maar zonder gekheid. Volgens mij is dat best slecht.

Okay, papa (of mama?), ik zal 't geluid wat zachter doen

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

En op tijd naar bed!

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Eten/Drinken: Chips, koek en cola.

Apparatuur: 42" Plasma, (Panasonic) regiovrije dvd speler. (Pioneer)

Manier: Meestal onderbelichte kamer, lekker hard geluid en de telefoon uit.

Gewoon lekker onderuitzakken dus en de rest van de wereld laten schieten.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Goto wrote:

Eten/Drinken: Chips, koek en cola.

En bier?

enne... je bent de (eventuele) tijd vergeten: Avonduren, Middaguren etc... Ben daar ook vaak geintereseert naar

valerio2003

• 575 messages
  • 3900 votes

ik vind films kijken ,zo geweldig ,mij maakt het niet uit wanneer ik films kijk.

als mijn zoontje op school zit kijk ik vaak een filmpje tussendoor en ik ga ook vaak naar de bios en ook alleen, dat vind ik echt geweldig

en thuis voordat ik slaap kijk ik vaak ook nog een filmpje dan slaap ik daarna goed

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Hoe kijk ik films...

Kamer hellemaal donker maken (klein lichtje aan doen voor de rest hellemaal donker).

Geluid hard zetten en heel de kamer sluiten zodat er weinig geluid naar buiten gaat en de rest er niet last van heeft.

Vanuit mijn bed kijken en het liefst op de Vrijdag/Zaterdag.

Een filmpje op Woensdag of Donderdag kan ook nog wel even (dan is het bijna weekend).

Popcorn en lekkere koude Cola erbij, film opzetten en kijken maar!!

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Ik denk net heel de tijd aan het volgende:

Nee he, het is weer zondag zometeen maar leren voor Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis (Makkelijk he GS ) Duits en Frans. Het lijkt veel maar ja: Wiskunde leer ik nooit ben ik toch al hopeloos door geworden en Natuurkunde word ik binnenkort Hopeloos door.

Dus ik denk: Die 5 films die ik gekocht heb en nog moet kijken zit er niet meer in..

Kijk ik naar de klok: Oow! Bijna 20:00

Dat wordt dan leren.

Ik heb dus net al mijn spullen klaar gezet om te leren en ja, kom ik er net achter dat het noch Zaterdag is

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

En bier?

enne... je bent de (eventuele) tijd vergeten: Avonduren, Middaguren etc... Ben daar ook vaak geintereseert naar

Ben niet zo'n grote bierdrinker. Anders vrijwel altijd Palm.

Meestal kijk ik films in de middag en (late) avond.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.