• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.103 votes
Profile

Onder welke omstandigheden kijk jij je films? (/thuisbioscoop)

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Liefst 's middags met nog 1 andere niet chipsetende bezoeker ergens aan de andere kant.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

S'middags ?!?!

Films kijk je toch savonds anders is er nul sfeer.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

DVD'tje, gewoon TV'tje, luie zetel, zak chips, glas cola. niks meer, niks minder.

Tegenwoordig hou ik het op een tas thee en een stuk cake .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

mikoz wrote:

S'middags ?!?!

In de morgen, middag, avond, nacht... Voor mij zou het weinig verschil maken in 'sfeer'. Het gaat immers om de film.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

12:00 u 's middags tot 00:00 of later

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

De hele dag door kun je films kijken! Op een regenachtige zondag - of als ik ziek thuis ben - kijk ik het liefste vanaf 's ochtends een uur of negen tot laat in de middag. Dan even pauze en 's avonds nog een of twee filmpjes. Héérlijk!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikoz wrote:

S'middags ?!?!

't is toch donker in de bios. Als ik al naar de bios ga doe ik dat ook het liefst in de middag zodat ik me niet hoef te storen aan andere mensen die herrie maken of nog erger... in mijn persoonlijke bubble gaan zitten.... Maar gelukkig heb ik een echte HT thuis en hoef ik zelden naar de bios.

Neem af en toe een dagje vrij en kijk dan van 10.00 tot 18.00 een film of 3-4 en 's avonds nog twee. Verder voornamelijk in de avond van 20.30 - 22.30 uur.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik kijk eigenlijk ook vaak films na middernacht.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Lig achterover op de bank met een voet op de rand van de salontafel. Ik heb standaard een pot thee met m'n kopje op een bijzettafeltje naast de armleuning.

Op dit moment kan ik minder vaak een filmpje kijken, dus houd ik het op minder HT-intensieve films (lees: liggend in bed, rustige films en geluid uit de TV-speakers).

Als ik in slaap val, kijk ik het zondagochtend uit...

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Halcyon wrote:

Ik kijk eigenlijk ook vaak films na middernacht.

Ook mijn favoriet.. Ik kan echt geen films kijken als ik net uit bed kom, of zoals nu in de middag, buiten zon etc.. Blegh Mja, ligt ook aan het type film misschien.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Reinbo wrote:

Neem af en toe een dagje vrij en kijk dan van 10.00 tot 18.00 een film of 3-4 en 's avonds nog twee. Verder voornamelijk in de avond van 20.30 - 22.30 uur.

Precies! Zo doe ik het ook!

Poisonthewell

• 4939 messages
  • 13395 votes

Het liefst kijk ik films alleen op mn zolderkamertje, meestal twee achter elkaar zo tussen 22:00u en 3:00u. Klinkt misschien een beetje kluizenaarachtig, maar bij mn vriendin hoef ik echt niet aan te komen met een Kurosawa, een Fellini of een Bergman film (gelukkig houdt ze wel van Hitchcock en Woody Allen). En als ik met een stel vrienden een film kijk, dan is het meestal toch een recente film, of een hele platte tienerkomedie ofzo die ik onder andere omstandigheden (i.e. zonder een hoop bier) nooit zou opzetten.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Beneden lang uit op de bank zak chips erbij, paar kameraden en een pot bier

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

In mn kamer met mn kleine televisietje acheruitgezakt zonder eten en drinken (gaat ten koste van de spanning, de smaak herinnert je eraan dat je niet in de film zit). Het liefst niet met iemand anders erbij. En nooit meer dan 2 op een dag. Daar heb ik nooit zin in.

En het liefst 's avonds.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik kijk gewoon wanneer ik zin heb, ik heb niet echt een speciale tijd ervoor.

Soms een film als ik wakker word, en soms savonds, en dan meestal in mijn bedje.

Maar het liefst heb ik de weekenden, lekker in bed met mijn vriend, en dan gelijk een stuk of 4 achter elkaar

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

vooral s'avonds de cultfilms en overdag de normale hollywood films/

ToshiroMifune

• 20 messages
  • 1147 votes

Ik wil nog wel eens 's morgens een Tarkovsky of zo, opzetten. Meestal kan ik me dan, met een kop koffie, het best concentreren.

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Als ik er gewoon zin in heb, me verveel of ziek in bed lig. Tijdstip maakt niks uit. Laat ik het zo zeggen.

Ik kijk nooit een film tussen 24:00 en 08:00.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

D-ark wrote:

vooral s'avonds de cultfilms en overdag de normale hollywood films/

's Avonds kijk je niet vaak films, of wel?

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Liefst alleen, of met vrienden waarvan ik weet dat ze zwijgen en ook kunnen genieten van een goede film en nadien ook wat kunnen napraten (of discussiëren). Liefst 's middags of 's avonds ( en wat ik ook fijn vind, is als hij buiten oudewijven giet)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

ToshiroMifune wrote:

Ik wil nog wel eens 's morgens een Tarkovsky of zo, opzetten. Meestal kan ik me dan, met een kop koffie, het best concentreren.

idd sommige film lenen zich het best voor een heldere zondagochtend viewing.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Reinbo wrote:

(quote)

idd sommige film lenen zich het best voor een heldere zondagochtend viewing.

Niets heerlijker dan op zondagmorgen, met een lekkere, dampende kop koffie, een "zwaarmoedige" klassieker op te leggen. Morgen komt het er helaas niet van, want we moeten gaan stemmen

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Dat gaat mij zondagochtend niet lukken...

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Normaal gesproken zou ik s' avonds een film kijken, maar toch merk ik de laatste tijd dat ik ook wel eens een filmpje in de middag pak - als ik uit school kom - of gewoon in de ochtend. En misschien is het in de ochtend toch het fijnst. Gewoon lekker om een uur of 10 wakker worden en dan de dvd speler aan zetten. Vanuit bed met een paar tosti's erbij en het is compleet

The Contender

• 439 messages
  • 104 votes

neo wrote:

Kijk bij voorkeur ook films thuis alleen als het even kan. Met de ene persoon weet ik dat die wel gewoon stil en en aandachtig kan kijken naar een serieuze film, terwijl de ander veel meer van het wat praten tijdens een wat luchtigere film houdt. Bij luchtige films vind ik het ook vaak een stuk minder probleem om samen met andere te kijken.

Interessant Joep. En waar zit je dan? Stoel bij het raam zodat je al die mensen ook nog in de gaten kan houden?

Zelf kijk ik films op mijn JVC breedbeeld tv, met mijn home entertainment set: Sony dav s300. En sommige dvd's kijk ik op mijn andere dvd speler. Merk weet ik even niet. Heb nog nooit dvd's op de playstation gekeken.

Voor de rest heb ik een erg relaxt 2 persoonsbed. Kan eventueel ook omhoog gezet worden voor extra comfort.

prometida

• 299 messages
  • 257 votes

Ik kijk films als ik niets te doen heb, s'avonds in het weekend, als ik ziek ben.

Of wat ook erg leuk is. Een filmnacht houden met een vriend of vriendin

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

The Contender wrote:

Interessant Joep. En waar zit je dan? Stoel bij het raam zodat je al die mensen ook nog in de gaten kan houden?

Hey vervelende jongedame, dat hoeft niet iedereen te weten! Nee, meestal gewoon onderuit gezakt op de bank.

The Contender

• 439 messages
  • 104 votes

neo wrote:

Hey vervelende jongedame, dat hoeft niet iedereen te weten! Nee, meestal gewoon onderuit gezakt op de bank.

Ook lekker!

Mijn extra dvd speler is trouwens een daewoo, mocht dat uitmaken

Fwenk

• 5 messages
  • 0 votes

Ik kijk mijn films in mijn eigen thuisbioscoopJE welke bestaat uit:

32" LG lcd tv (32lx2r)

Onkyo receiver (tx-ds-777)

Mission 5.1 speakerset (fs2-av)

Sony dvd-speler (dvp-ns355)

tv kijken via digitale tv van casema

stuur alles aan met 1 touchscreen afstandsbediening.

Op het moment bezig met het updaten van de bekabeling.

Vind het zeer belangrijk met wie je een film kijkt. Als er iemand naast je zit die de film of de humor niet snapt, is de lol er voor mij ook snel af!

Hi-Tek

• 666 messages
  • 0 votes

Hoeveel heeft dat bij elkaar gekost als ik vragen mag ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.