• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.009 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.259 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

(afbeelding) Gefeliciteerd.

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

soom wrote:

Hoe druk zijn 5 kinderen eigenlijk? Kan ik me alvast een beeld vormen van wat me ooit te wachten staat... :

Ik ken gezinnen met één kind dat meer werk geeft dan onze 5 samen, dus dat valt nogal mee. Als ze wat ouder zijn, en elk hun eigen activiteiten beoefenen (tekenacademie, voetbal, judo) zit je agenda natuurlijk snel vol

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Gefeliciteerd Martijn

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Gefeliciteerd met die kleine meid Kris, erg leuk En ook de rijbewijsslagers natuurlijk proficiat.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Tijdens de 4 mijl van Groningen als 605e geeindigd bij een kleine 16.000 deelnemers. Oftewel, 96,2% achter me gelaten en dan zijn de profs er nog niet eens van afgetrokken.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Goodfella_90 wrote:

Tijdens de 4 mijl van Groningen als 605e geeindigd bij een kleine 16.000 deelnemers. Oftewel, 96,2% achter me gelaten en dan zijn de profs er nog niet eens van afgetrokken.

Gefeliciteerd man! Een knappe prestatie. Ga je ook de zevenheuvelenloop lopen?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

Heb dit weekend meegedaan aan de 24 Hour Comic Day. Heb gezeten met het gezelschap in Groningen. Heb 24 pagina's getekend EN ben wakker gebleven. Ik ben niet helemaal tevreden over wat ik getekend heb, maar ben wel blij dat ik het heb volgehouden

(afbeelding)

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Respect

*Chrissie*

• 415 messages
  • 0 votes

Lijkt me echt leuk om dat een keer te doen, echt goed van je

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Knap zeg, Pim!

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Gefeliciteerd man! Een knappe prestatie. Ga je ook de zevenheuvelenloop lopen?

Dank je! Nee, had zelfs nog nooit daarvan gehoord.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

Dank En mocht iemand interesse hebben is hij hier te lezen.

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Bekeken Pim. Het verhaal is wat op aan te merken, maar ik ben onder de indruk van je tekenstijl. Je hebt zeker potentie!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Leuk verhaal en consistente tekenstijl. Zitten wat grappige stukken tussen

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

Mocht van te voren niks verzinnen, is tegen de regels. Vind daarom het verhaaltje nog wel aardig omdat het volledig geïmproviseerd is. Vind juist de tekeningen slecht.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Leuk man, vooral het einde van je strip zal wel dicht bij de realiteit liggen na 24h striptekenen denk ik

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Gizzmann wrote:

Dank En mocht iemand interesse hebben is hij hier te lezen.

Ik vind het én leuk én inspiratievol én goed getekend. Ga hem straks nog een keertje bekijken.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Leuke strip! Je kan goed tekenen.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Gizzmann wrote:

Heb dit weekend meegedaan aan de 24 Hour Comic Day. Heb gezeten met het gezelschap in Groningen. Heb 24 pagina's getekend EN ben wakker gebleven. Ik ben niet helemaal tevreden over wat ik getekend heb, maar ben wel blij dat ik het heb volgehouden

(afbeelding)

Zojuist bij 'Vier in het Land' gezien...

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Ik ben verhuisd. Na m'n rijbewijs heb ik nu een eigen woonst. En op het werk zijn er ook veranderingen op til. Allemaal nieuw en dat op korte tijd.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Ziet er goed uit, Gizzman.

Leuke figuren.

Het verhaal volledig ter plekke 'geïmproviseerd'?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

ToNe wrote:

Het verhaal volledig ter plekke 'geïmproviseerd'?

Jep

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Voor het eerst op jezelf wonend Stijn?

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Gizzmann wrote:

Mocht van te voren niks verzinnen, is tegen de regels. Vind daarom het verhaaltje nog wel aardig omdat het volledig geïmproviseerd is. Vind juist de tekeningen slecht.

Hoe controleren ze dat?

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Goodfella_90 wrote:

Voor het eerst op jezelf wonend Stijn?

Inderdaad. Ik was al niet veel thuis, en een tijdje op zoek naar iets. Nu is dat eindelijk achter de rug en kan ik op mezelf gaan wonen. Mag ook wel, ben er 'al' 28...

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

D'oh, over het 'improvisatie' gedeelte heen gelezen.

Vind het wel knap aangezien er een zekere consistentie in zit.

Het deed me een beetje denken aan de Moby Dick-droom in 'Bone'.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

Mij ook Maar dat was niet mijn bedoeling. Zal wel onbewust gedaan hebben omdat het een van mijn favoriete stripseries is.

arkadi wrote:

Hoe controleren ze dat?

Niet. Het is ook geen wedstrijd ofzo, er valt niks te winnen, het is vooral iets voor jezelf bewijzen. Je kunt ook al van te voren 24 pagina's maken en dan roepen: "Kijk! Dit heb ik gemaakt" maar daar word je zelf niet sterker van.

Lis

• 232 messages
  • 3260 votes

Geen idee of het in dit rijtje thuishoort, maar ik heb keihard gewerkt aan een jeugdboek en dat ligt nu bij 4 verschillende uitgevers! Mijn mega spannende wachten is nu begonnen!

Hoe het ook gaat lopen, ik ben er trots op dat het af is. Ik ben inmiddels ook begonnen aan deel 2;-)

Het vertrouwen verder te gaan, heb ik van een Bureau voor scripts die enthousiast waren. Daar is mijn manuscript namelijk eerst langs gegaan.

Het wachten is dus killing, maar geduld is een schone zaak, zeggen ze altijd

PS: Super gedaan Gizzmann, dat zou ik nooit volgehouden hebben en het ziet er erg leuk uit! Lekker mee doorgaan zou ik zeggen!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2866 votes

Wow, erg tof, Lis! Heb ook al eens gedacht om een soort van kinderboek te gaan schrijven (maar dan niet met de intentie om het uit te geven), maar dat kan ik dan weer niet volhouden

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Nee dat hoort hier niet ,dat hou je maar binnen de familie kring..Nee geintje

Heb groot respect en waardering en ben jaloers op mensen die het voor elkaar krijgen om een boek te schrijven. Een kennis van mij zit in dezelfde fase waar jij nu inzit en dat is nagelbijten.

Ik hoop voor je dat de uitgeverij(en) er iets goed inzien om het dan uit te brengen

Succes!.

Doen ze dat niet wel je tweede boek gewoon afschrijven hoor.

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

Goede zaken Gizzmann en Lis!

24 uur wakker blijven is zeker geen eitje, en om dan ondertussen een een strip te tekenen... Geweldig! (ben zelf ooit eens tijdens een zelfgeorganiseerde 'zip your lip' actie op school in slaap gevallen: dat was nogal lijp)

Lis, ik hoop dat je kinderboek snel wordt gedrukt! Waar gaat het precies over?

Ik ga zelf dan eindelijk rond december samenwonen met mijn vriend. We hebben ontzettende mazzel gehad wat het appartement betreft: het stond net met 1 zin in de krant. Heb er zin in!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.