- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Mijn vraag aan... (MovieMeter versie)
Mijn vraag aan... (MovieMeter versie)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Met alle spelletjes en discussies op het forum, de berichten bij de albums, kom je toch regelmatig een aantal die-hards op MuMe tegen.
Nu is er al het topic waarin je je kunt voorstellen aan iedereen, maar ik kan me ook ook voorstellen dat je iets specifieks van een bepaalde user zou willen weten. Het lijkt mij wel leuk om dit d.m.v het doorgeven van een vraag aan een door jou uitgekozen user te doen. Als deze bereid is daarop te antwoorden kan die weer een vraag stellen aan een andere door hem/haar uitgekozen user. Voel je je niet geroepen te antwoorden kaats de bal dan terug naar de vragensteller, zodat die een nieuwe vraag voor een andere user kan bedenken.
Dit idee van aERodynamIC vind ik heel erg leuk, en het lijkt mij dus ook leuk om in MovieMeter te doen, aangezien ik vrij nieuwschierig ben 
Ik zal meteen een eerste vraag stellen en wel aan Henk Stinissen: (en ik denk dat velen nieuwschierig zijn naar zijn antwoord)
Henk, je kijkt ongelofelijk veel films, en voegt bizar veel films toe aan de site. Mijn vraag is: Hoeveel uur slaap heb jij per etmaal?
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, alleen jammer dat volgens mij niet alle users op gebruik maken van 't Forum, maar 't alleen bij de films zelf houden
.
Maar in principe vind ik 't een heel leuk idee, ja
!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Sturen van een PM met een link naar dit topic lost dat in de meeste gevallen wel op.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ja, is inderdaad ook een idee, een link
. Ik had ook een PM in gedachten, maar dan meer in de vorm van een bericht, maar een link is inderdaad wel handiger.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Zou gewoon een soort spotlight doen met wat vragen zoals bijv: http://themepark.nl/~staff/spo...
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Werkelijk prachtig 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zie je wel, als je maar hard genoeg roept. Maar nu heb je bovenstaande vraag nog niet beantwoord. 
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Henk, je kijkt ongelofelijk veel films, en voegt bizar veel films toe aan de site. Mijn vraag is: Hoeveel uur slaap heb jij per etmaal?
Een uur op vijf per etmaal, sorry dat ik de vraag niet eerder heb gezien.
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Een uur op vijf per etmaal, sorry dat ik de vraag niet eerder heb gezien.
spuit11
-
- 247 messages
- 365 votes
Lijkt me een prima idee, hoop dat iedereen meedoet en het niet binnen een korte tijd vastloopt, vanwege gebrek aan enthousiasme
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Een vraag aan Kappeuter,.. hoeveel tijd spendeer je per dag op Moviemeter?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Misschien een lijstje maken, net als bij de Pakketservice?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
1-3 uur per dag. Wisselt nogal. Ik denk gemiddeld ruim 2 uur.
Ramon K, hoeveel geld geef je per maand uit aan dvd's? 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Haha, daar moest ik echt even over denken... 
Ik denk dat het gemiddeld op zo'n 400 Euro in de maand neer komt. Dat is dan alleen via internet. Maar in maanden waarin er ook de nodige mooie Nederlandse dvd releases zijn (zoals deze maand; Kurosawa box 3) kan dat ooit oplopen tot zo'n 500-600 Euro.
Sydney, is het nu echt waar dat je de film Paris, Texas het liefst kijkt als ie Duits nagesynchroniseerd is? Oftewel: verkies jij de duits gesproken versie boven de originele engelstalige?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Woehoe, nu begrijp ik waarom jij nog thuis woont! 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Ik denk dat het gemiddeld op zo'n 400 Euro in de maand neer komt. Dat is dan alleen via internet. Maar in maanden waarin er ook de nodige mooie Nederlandse dvd releases zijn (zoals deze maand; Kurosawa box 3) kan dat ooit oplopen tot zo'n 500-600 Euro.
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik besteed denk ik nog geen 600 euro per jaar aan dvd's. 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Jezus man, zo'n 500 euro per maand
. Ik haal dat per jaar nog niet eens.
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Haha, daar moest ik echt even over denken... 
Ik kijk ook liever de Duitse versie.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Hm, ik ken de film niet, maar hoe kan een nagesycnhroniseerde versie nou beter zijn dan een Originele Engelstalige? Een nagesynchroniseerde film klinkt toch helemaal nergens naar?
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Vind je? Ik vind 't zo'n stomklinkende taal! Alleen Rammstein kan 't cool laten klinken
! Vind ik.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Jezus man, zo'n 500 euro per maand
. Ik haal dat per jaar nog niet eens.
Idem.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
We wijken af, wat was de vraag aan de volgende alweer?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes