- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Mijn vraag aan... (MovieMeter versie)
Mijn vraag aan... (MovieMeter versie)
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes

Als ik uitgerekend jou aan het denken kan zetten met zo'n post, dan zal ik nimmer meer klagen over een reactie van jou! 

Ik snap dat het wat naief over kan komen bij de nieuwelingen hier, maar ik had echt het idee dat juist iemand die al zo vaak met mij over dergelijke zaken gediscussieerd heeft een beetje door de naiviteit heen kon kijken. No sweat verder! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vraag aan FisherKing (en misschien vind je het wel een erg vervelende vraag):
Lilja 4-ever ging bij jou ineens van een 4,5* naar een 1,5*…………waarom eigenlijk?
Je zou daar nog op ingaan maar dat heb je niet gedaan meen ik. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Mijn eerste viewing was in Venetie en was ik helemaal geimponeerd door de stad, door de aanwezigheid van de cast , door de prachtige bioscoopzaal, het mooie weer buiten en idolaat-fanschap dat er een 4.5 uitrolde. Onterecht bleek later bij herziening.
Vraagje aan kappeuter:
Hoeveel tijd heb je nodig om een poster met vervelende kreukels en gebleekte kleuren te bewerken tot "Nieuw Staat" ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vraagje aan kappeuter:
Hoeveel tijd heb je nodig om een poster met vervelende kreukels en gebleekte kleuren te bewerken tot "Nieuw Staat" ?
Goeie vraag. Dat hangt een beetje af van de staat van de poster natuurlijk, maar ik denk dat ik 10 minuten tot een half uur bezig ben met het 'restaureren' van een poster vol kreukels, bollingen en verkleuringen, zoals plakband resten en verkleuringen door de zon, die vaak gedeeltelijk een poster hebben aangetast.
Met de Smultronstället poster ben ik zeker wel een half uur bezig geweest. Op internet duiken wel steeds meer posterbronnen op, dus het aanbod wordt wel steeds beter. Zoals je weet zijn originele Bergman posters erg schaars op het internet. Dan loont het echt als je een matige scan weet op te poetsen tot iets moois.
Het is monnikenwerk en het is milimeterwerk, dus dan werkt het erg makkelijk als je uitvergroot op een deel van de poster.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
@Dustyfan:
Hoe ben je fan geworden van Dustin Hoffman en wat maakt hem zo'n goede acteur? Wat is jouw favoriete Hoffman film? (Papillon, The Graduate, Tootsie... ?)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Sorry. Ik heb hier echt geen zin in en mijn hoofd staat er nu helemaal niet naar ook. Het spijt me echt, maar sla mij alsjeblieft over.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Een vraagje aan Henk volgens movie meter heb je nu 9514 films gezien. Maar hoeveel heb je er volgens imdb.com gezien?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Een vraagje aan Henk volgens movie meter heb je nu 9514 films gezien. Maar hoeveel heb je er volgens imdb.com gezien?
h.stinissen's Movies Vote HistoryRecycle BinPendingMy Movies (all)DVDVHSLDTo BuyMust See Edit Categories...
11422 Titles
Gaat de goede kant op 
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Vraag aan Purmerend wanneer hou je eens op met dat vele toevoegen zodat ik ook ff rust heb 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jij hoeft ze toch niet te behandelen wel?
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Misschien wil hij steeds meer dan 3000 toevoegingen dan de tweede hebben 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Maak je maar geen zorgen Henk ik haal je toch niet in.
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Misschien wil hij steeds meer dan 3000 toevoegingen dan de tweede hebben 

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Net als musicmeter weer een behoorlijke vertraging 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Niet echt het topic, maar er een voor openen is ook weer zoiets. Weet iemand een link waar ik alle NRC-uitgaves zie? (de films)
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Jee, wat een geld. Verschillende zijn te huur bij http://www.moviemile.com
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dank je! Het ging me vooral om die Italiaanse; krijg ik naar alle waarschijnlijkheid allemaal te zien! 
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Ik heb een vraagje aan Mug welke franse regiseur zul je me aanraden(ik hou van dromige films)?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
1) wat versta je onder dromige films?
2) antwoord...zeer voordehand...Jeunet [maar ik ben geen wandelende film-encyclopedie, een betere vraag zou zijn te vragen naar films ipv regisseurs]
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Bedankt
ik zal proberen een flm van hem te kijken.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Jeunet inderdaad (maar dan niet zijn Alien-film
), en wat in dezelfde lijn ligt ook Sylvain Chomet, die animatiefilms maakt, zoals Les Triplettes de Belleville. De films van Alain Resnais zijn ook enorm dromerig vind ik, traag en heel mooi, maar wel niet zo gemakkelijk. Ook een aanrader is Paris, Je T'Aime, met een aantal heel mooie kortfilms (sommige zijn wat minder, maar het geheel is heel Frans en heel dromerig
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Standaarddeviatie