- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- De waarde van je collectie
De waarde van je collectie
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik koop heel graag films die ik nog niet ken. En als het niks is, jammer dan. Ik hou er wel van om iets op de gok te kopen.
Dat heb ik ook, maar mijn methode is niet helemaal goed 
Ik koop eerst een DVD die ik niet ken (niet allemaal, sommige maar als ik geld teveel heb
) daarna lees ik de recenties en dan kijk ik em, en het is me al een paar keer gebeurd dat ik er geen zak aan vond 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Den ben je inderdaad niet goed bezig, maar als de cover je al een goeie indruk geeft, valt 't wel mee
. Of als je weet dat er een voor jou aangenaam acteur in meedoet of als 't is gemaakt door een goeie regisseur, oké.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik lees de reacties die hier bij een film zijn geplaatst meestal nooit voordat ik een film ga kijken. Wanneer zo'n reactie positief of negatief is dan ga je toch op sommige dingen letten, of de film op een andere maniet bekijken.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Nee, oké, ik ook niet, maar ik zat aan de achterkant van de DVD te denken, in plaats van de recensie hier. Die lees ik hier soms wel, soms onbewust, voor ik een bepaalde DVD koop. Niet speciaal om te kijken van: "Zou ik hier m'n goeie geld nou wel aan uitgeven?"
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Soms koop ik gewoon domweg een film bijvoobeeld: gisteren heb ik Adaptation gekocht 
Maar ik weet niet of ik em leuk zal vinden 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laatst ook Adaptation impulsief gekocht, is niet tegengevallen kan ik zeggen. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De waarde van je collectie
Na vandaag weer een stukje meer.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Als jij ooit vermoord wordt, is het motief al meteen duidelijk. De erfenis... 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
JIJ komt in elk geval niet meer in aanmerking voor 'n plaats in Speedy's Testament, Rogier
!
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk binnenkort weer 
Ik heb em al op de post gedaan 
Pacino88
-
- 608 messages
- 1478 votes
Ik lees de reacties die hier bij een film zijn geplaatst meestal nooit voordat ik een film ga kijken. Wanneer zo'n reactie positief of negatief is dan ga je toch op sommige dingen letten, of de film op een andere maniet bekijken.
Daar heb je dan weer gelijk in,maar zo kom je er wel weer achter of een film goed of slecht is.Op een dvd cover wordt zon film toch maar de hemel in geprijst en worden er veren in de acteurs konten gestoken.Marketing he.
Mijn collectie zal wel ruim 2000 euri waard zijn nu.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Pacino welke kees van dvd.nl ben je
? Lethal Kees?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik vind het echt vreselijk irritant dat mijn vrienden mij beschouwen als een soort prive ''videotheek'' ik wordt er gewoon een beetje saggo van als ze special aan de deur komen om een film te lenen, vervolgens een halfuur staan te kijken en vragen bij elke film of die leuk is, en er dan vervolgens een stuk of 5 mee willen en dan 5 min proberen me over te halen of ze tog nie meer dan 1 of 2 films mogen meenemen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je er zo chago van wordt zeg je maar dat je het lievern iet hebt, Ik heb er totaal geen problemen mee. IK leen uit aan de mensen waaraan ik mijn dvd's toevertrouw. Ik heb er ook totaal geen problemen mee informatie te geven over de films of mijn persoonlijke mening te geven, integendeel.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik heb er opzih ook geen problemen om uittelenen maar als ze 2 of 3 keer in de week op de stoep staan wordt je toch nie vrolijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan heb ik het verkeerd gelezen, dan is het zeer zeker begrijpelijk. Er is ook maar 1 vriend waar ik aan uitleen en die staat er eens in de 3 weken dus dat is te doen. Maar die neemt er dan ook wel zo rond de 10 mee. 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik heb er opzih ook geen problemen om uittelenen maar als ze 2 of 3 keer in de week op de stoep staan wordt je toch nie vrolijk.
Je kunt ook een sticker op je raam plakken met erop 'Videotheek' 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Goed idee
.
Ja, soms, heel soms heb ik wel eens een (goed) idee 
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Ik heb alleen maar goede films lijkt mij ook logisch, ik koop namelijk geen films die ik niet mooi vind.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik koop zelden films die ik nog niet gezien heb en als ik er een koop gaat het vooral om oude klassiekers, waarvan ik niet verwacht dat ze nog op tv uitgezonden gaan worden of in de videotheek liggen. Dit is op zich wel risicovol, maar ik koop dan alleen de films waar ik écht nieuwsgierig naar ben. Meestal gaat dit wel goed (Dr. Strangelove is het beste voorbeeld), maar het is ook een keer fout gegaan; The Searchers is nog niet 1 euro waard, laat staan de 15 die ik ervoor neergelgd heb.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik heb alleen maar goede films lijkt mij ook logisch, ik koop namelijk geen films die ik niet mooi vind.
mooie theorie 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
heb 45 dvds die met zn alleen zo een 500 euro hebben gekost.
iggi
-
- 22 messages
- 101 votes
lord of the rings
1,2 en3 special extended dvd edition 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als ik een DVD profiler grafiekje uitdraai blijkt dat ik ongeveer €2.300 voor mijn collectie betaald heb. Ik heb ook veel DVD's gekregen, dus die worden niet meegerekend.