- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik moet je collectie afkeuren Grindhouse, je bezit eenvoudigweg teveel uitstekende titels en bovendien teveel Criterion en Masters of Cinema's .
Daar gaat mijn ego niet mee akkoord en is bovendien schadelijk voor mijn jaloezie quota.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb geen idee waarom die AE ruggen verkeerd gedrukt zijn. Heb het me ook wel eens afgevraagd, al vind ik het verder niet echt erg.

Verder fijne collectie! Heb gelukkig zelf ook nog Japanners die ik hier niet terug zie. Maar Inn of Evil zegt me even niks. Ga ík dan vervolgens weer achteraan.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Hele mooie collectie Grindhouse. Niet alleen kwantiteit, maar vooral veel kwaliteit. En tijd voor een extra kast 
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Ik moet je collectie afkeuren Grindhouse, je bezit eenvoudigweg teveel uitstekende titels en bovendien teveel Criterion en Masters of Cinema's .
Daar gaat mijn ego niet mee akkoord en is bovendien schadelijk voor mijn jaloezie quota.
Dat moet jij nodig zeggen, met zo'n collectie... 

Verder fijne collectie! Heb gelukkig zelf ook nog Japanners die ik hier niet terug zie. Maar Inn of Evil zegt me even niks. Ga ík dan vervolgens weer achteraan.
Nee, ze staan niet op de kop. Op het tweede plaatje is duidelijk te zien dat het dvd-logo en de leeftijdsaanduidingen recht staan.
Inn of Evil is trouwens een bootleg van matige kwaliteit. Over de kwaliteit van de film zelf kan ik nog niks zeggen, nog niet gezien namelijk.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Staan ook wat dvd's van mijn vader tussen, en wegens plaatsgebrek staat er nog ongeveer 1 plank aan dvd's bij m'n moeder...
De Criterions van L'Avventura en L'Eclisse en de Film Noir Classics Collection Vol. 3 zijn trouwens nog onderweg. 
Dit zijn die dvd's die bij m'n moeder staan:

Voor het geval iemand zich afvraagt wat Enigma hier in godsnaam tussen doet: die heb ik ergens gratis gekregen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nee, ze staan niet op de kop. Op het tweede plaatje is duidelijk te zien dat het dvd-logo en de leeftijdsaanduidingen recht staan.
bij...

Ik heb ze zelf ook die AE-DVD's en ik zet liever de titels leesbaar dan dat maffe PG-logo. Het is net als met veel Duitse CD's (en boeken) die zet ik ook leesbaar neer, of op de kop zo je wilt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zit dit topic hier voor het eerst, net even doorgekeken en bij sommigen vol verwondering gekeken naar de indrukwekkende verzameling.
Vraagje, ik wil de mijne ook posten. Hoe krijg ik dan hier zon plaatje in het klein waar iemand op kan klikken voor vergroting? Ben er niet zo super handig mee.
Bvd.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
@Ajax&Litmanen1 (waarom Ajax "&" Litmanen? Litmanen = Ajax
)
Je kunt op http://www.imageshack.us
een plaatje uploaden, voorts krijg je daarna een lijst met "urls" die je kunt copy / pasten om het plaatje te plaatsen. Bij die "urls" staat ook vermeld waar ze voor dienen, een thumbnail-link naar een grotere versie van het betreffende plaatje of het plaatje in z'n totaliteit laten zien etc.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha mijn oorspronkelijk bedoelde naam was ook Ajax&Litmanen=1, een verwijzing dat beiden bij elkaar horen 
Maar itt andere sites stond MM niet die volledige naam toe door het = teken.
Verder, bedankt. Vandaag of morgen komt mijn collectie erop.
redondo
-
- 58 messages
- 179 votes
Heb ook nog detailfoto's mocht er animo zijn;
(afbeelding) (achter de bank zitten er ook nog
)
Ziet er goed uit!
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Mijn collectie:
Geheel plaatje (rechterkast is enkel boeken):

Detailfoto's:

Video's (kijk ik nog amper, alleen mn James Bondfilms... de hele reeks)

En nog even totaal mijn DVD's:

(Nog) niet overdreven groot, maar het begint zeker ergens op te lijken en met het gros ben ik zeer tevreden
Wat niet op de fotos staat: mijn Monthy Python Box met alles dr op en eraan, Prison Break seizoen 2 (1 zwerft ergens rond in mn kast) en Mission Impossible 3 (allemaal uitgeleend) en een stuk of 5 DVD's die ik nog binnenkrijg met ruilhandel.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is inderdaad een indrukwekkende collectie Scarecrow 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Linkerkant:

Midden:

Rechterkant:

Detail van grotere plastic cases + keepcases links:

Detail van (kartonnen) sleevecases + digipacks:

Detail van metalcases + keepcases rechts + snappers:

Detail van deluxe + ultimate editions (onderste schap):

Detail van limited editions:

Detail van multi-film/serie boxen links:

Detail van multi-film/serie boxen rechts (+ stukje fotograferende Phoenix
):

Ik ben normaal een ontzettende sloddervos maar als het op DVD's aankomt kan het niet geordend genoeg zijn
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Vooral die Buffy boxen zijn een must voor iedere fan. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
M,n ogen bedriegen me niet, zie ik daar nou een homemade Kuifje en een Spongebob dvd. Ik ben gek op Kuifje en Spongebob
De Kuifje is trouwens goed gelukt Phoenix 
Voor de rest ook een goede en uitgebreide verzameling, nice!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Lol, die kast (met schildering door mijn moeder vervaardigd) heb ik ooit in een ver verleden tijdens pakjesavond gekregen. Toen stonden er nog strips boven mn bed. En ja, Spongebob zit daar mooi voor te zorgen dat mijn sleeves en digi's niet omvallen
.
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
@ Iedereen: Danku voor de reacties, lof is altijd mooi 
@ Niethie: de Buffy boxen zijn inderdaad een must! Wel erg jammer dat ik ze zo vroeg gekocht heb: er is nu een veel voordeligere box uit met alle Buffy seizoenen erin.. Maar ach, ze staan wel mooi bij mn collectie.
@ Phoenix: indrukwekkende collectie inderdaad
Mag ik vragen waar je die prachtige Natural Born Killers vandaan hebt? Heb zelf de 1-disc Director's cut, maar zo'n uitgave is natuurlijk veel mooier 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Lol, die kast (met schildering door mijn moeder vervaardigd) heb ik ooit in een ver verleden tijdens pakjesavond gekregen. Toen stonden er nog strips boven mn bed. En ja, Spongebob zit daar mooi voor te zorgen dat mijn sleeves en digi's niet omvallen
.
Laat me raden, die strips zullen onder andere ook wel Kuifjes zijn geweest 
Er is geen betere manier om een Spongebob dvd te plaatsen 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
@ Phoenix: indrukwekkende collectie inderdaad
Mag ik vragen waar je die prachtige Natural Born Killers vandaan hebt? Heb zelf de 1-disc Director's cut, maar zo'n uitgave is natuurlijk veel mooier 
Play of Amazon.co.uk. De getoonde plaatjes wijken wat af (de box op Play lijkt rechthoekig de verkeerde kant op, zeg maar) maar ik ga ervanuit dat het dezelfde is. Ik heb hem bij Amazon gehaald.
Het leuke eraan is dat er een boek in zit met het screenplay van Tarantino. Maar afgezien daarvan is de omvang van de uitgave een beetje overdreven als je de inhoud bekijkt.
Laat me raden, die strips zullen onder andere ook wel Kuifjes zijn geweest 
Natuurlijk
. Ik had ze allemaal, waaronder de strip van Kuifje en het Haaienmeer. Was best fan, en ben ook zeer benieuwd naar de verfilmingen (die in ieder geval in bekwame handen zijn beland, godzijdank).
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
. Ik had ze allemaal, waaronder de strip van Kuifje en het Haaienmeer. Was best fan, en ben ook zeer benieuwd naar de verfilmingen (die in ieder geval in bekwame handen zijn beland, godzijdank).
Ik heb ze ook allemaal, en ik lees ze van tijd tot tijd met plezier 
Hergé 
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Het leuke eraan is dat er een boek in zit met het screenplay van Tarantino. Maar afgezien daarvan is de omvang van de uitgave een beetje overdreven als je de inhoud bekijkt.
Bedankt
Ach, zulke uitgavens zijn meestal wat overdreven: heb zelf behoorlijk wat director cut's en 2-disc DVD's (misschien niet goed te zien op mijn foto's, heb ze ook zeker niet allemaal uitgestald) omdat de extra's soms wel interessant zijn, maar alles met meer dan 1 bonus-disc is vaak (niet altijd!) wat overdreven, vooral als je (zoals in mijn geval) nooit niet alle extra's kijkt.
En ik ben niet echt iemand die overal deluxe uitgaves van wilt om ze te showen (ik mag graag met mn dvd's pronken maar heb zoals je misschien wel zag slechts een bescheiden verzameling, vooral horror) maar sommige uitgaves zijn gewoon TE mooi: zoals je Natural Born Killers. Denk dus dat ik hem toch ga aanschaffen, bedankt 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
@ Niethie: de Buffy boxen zijn inderdaad een must! Wel erg jammer dat ik ze zo vroeg gekocht heb: er is nu een veel voordeligere box uit met alle Buffy seizoenen erin.. Maar ach, ze staan wel mooi bij mn collectie.
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Ik hen seizoen 1 t/m 6 in boekvorm (schitterende collectors items) die jammer genoeg niet meer te krijgen zijn, nou nog seizoen zeven van buffy en seizoen 4 en 5 van angel in die uitgave aan zien te schaffen (zal moeilijk worden) aangezien je ze haast nergens meer vind op het internet.
Das inderdaad heel vervelend. Heb er meestal zelf niet zo'n moeite mee om b.v. een andere uitgave (2discspecial edition) van een vervolgfilm naast een andere editie (1disc) van de originele film te zetten, maar als het bij elkaar past is het natuurlijk wel mooier, vooral bij serie's. Bij serie's heb ik hier echter niet zoveel last van aangezien ik maar 3 serie's heb (alle Blackadders, Prisonbreak seizoen 1 en 2 en alle Buffy's) en daar dan nog de goedkopere uitgaves van, maar om nu 6 mooie uitgave's van Buffy naast 1 goedkopere plastic te zetten is inderdaad jammer.. Als ik hem ergens tegenkom hoor je het 
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Hehe oke zal ik je erg dankbaar voor zijn.
Ik zelf ben opzicht nog niet zo lang met series bezig maar merk wel dat ik net een beetje te laat ben, alles wordt tegenwoordig uitgebracht in van die plastic boxen (die makkelijk op te bergen zijn) maar ik persoonlijk niet zo heel mooi vind, maarja buffy is mijn favoriete serie en kan er ook uren over spreken en wil het dan ook zeker in de orginele collectors items hebben, op marktplaats komen ze wel eens langs maar een groot deel van die verkopers zijn niet helemaal goed bij hun hooft, die denken echt dat ze driehonderd euro kunnen vragen voor zeven van die boxen (dan heb ik er al geen zin meer in) bij de serie the x files vind ik de orginele boxen ook veel mooier (je weet wel die je tot haast twee meter uit kunt vouwen) ben ook blijer met zo;'n oude box dan zo'n goedkoop gemaakt nieuw ding (maarja zo zit dat bij mij) 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
@ Scarecrow: Ik ben een beetje laat maar een hele mooie collectie.
@Phoenix: Zeer mooie collectie. Waar koop je die dingen waar je special editions opstaan?
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Volgens mij zijn die gewoon bij de Blokker te verkrijgen.