- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die grote zijn gewoon bordenstandaards die bij de Blokker te koop zijn. Sommige uitgaves (limited editions m.n.) worden staande gehouden door plexiglas houdertjes die ik online heb gekocht. Waar weet ik alleen niet meer.
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Inderdaad de bordenstandaards bij de Blokker, ik heb ze zelf ook. Ze hebben ze echter lang niet bij elk filiaal, ik heb er nog even naar moeten zoeken. Momenteel zijn ze zeker wel in Utrecht (en ze zijn daar in de aanbieding ook), maar ik denk ook wel in andere grote steden. Zijn erg mooi om leuke edities mee te showen!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Die grote zijn gewoon bordenstandaards die bij de Blokker te koop zijn. Sommige uitgaves (limited editions m.n.) worden staande gehouden door plexiglas houdertjes die ik online heb gekocht. Waar weet ik alleen niet meer.
Oke, bedankt voor de info 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Off-topic berichten gebande user verwijderd.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Phoenix, ik weet niet of ik dit de vorige keer dat je je collectie showde al gezegd heb, maar als er iemand is op wiens dvd's ik stikjaloers ben zijn het jouw SE's, LE's, CE's en ga zo maar door. Té mooi 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Prachtige collectie. Er zitten een paar hele mooi boxen tussen (Kubrick, Visconti). Ik zie volgens mij een hoop films van Bergman en een paar Criterions en MOC (als ik me niet vergis). Prachtig, ik ben jaloers.
P.s. Wat voor geweldige versie heb je eigelijk van The Wizard of Oz?
King Ralph
-
- 83 messages
- 909 votes
Prachtige collectie. Er zitten een paar hele mooi boxen tussen (Kubrick, Visconti). Ik zie volgens mij een hoop films van Bergman en een paar Criterions en MOC (als ik me niet vergis). Prachtig, ik ben jaloers.
P.s. Wat voor geweldige versie heb je eigelijk van The Wizard of Oz?
King Ralph
-
- 83 messages
- 909 votes
Hey, dat zier er goed uit Rolph.
Daan, staan jouw foto's er ook op? (Ik heb geen zin om te zoeken.)
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Een paar oude foto's
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
Prachtige collectie Ralph! Veel interessante titels 
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
Omdat het zo leuk is om collecties te zien van anderen... Hier is mijn collectie:
Overzicht (al staat er een deel niet op):

Criterions, Masters of Cinema, Avant-Garde, Stille film:

Jaren '30, '40:

Jaren '40, '50, '60:

Jaren '60, '70:

Gift-sets/speciale uitgaves en exploitation/horror:

Jaren '80, '90:

Jaren '90, '00, spaghettiwesterns, poliziotteschi, docu:

Muziekdvds, tv-series:

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Mooie collectie Toon!
Ziet er goed uit.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Erg mooi Toon, waar heb je Violent Naples vandaan? Is dat de Alfa Digital uitgave?
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
Erg mooi Toon, waar heb je Violent Naples vandaan? Is dat de Alfa Digital uitgave?
Jup 
King Ralph
-
- 83 messages
- 909 votes
Zitten hele mooie dingen tussen die ik nog niet heb. Ik koop zelf volgende maand in ieder geval de nieuwe versie van de Val Lewton Collection.
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Wat een geweldige collecties (de 2 laatste hierboven). MoC en Criterion gedeelte is vooral prachtig.
King Ralph
-
- 83 messages
- 909 votes
Ik heb een In Bezit lijstje gemaakt van welke films ik momenteel in mijn kasten heb staan.
Er zijn er wel nog een stuk of 50-70 uitgeleend aan familie, vrienden en collega's, die zal ik later invoeren om er geen te vergeten. En er zijn nog een stuk of 50 films die ik liever niet meer wil hebben staan in mijn kasten.
Ricky Roma
-
- 302 messages
- 26 votes
Je kunt ook in mijn thread van theimportforums kijken voor een beter overzicht: Parallels H-Sphere - theimportforums.com
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Mooie collectie Ricky Roma! 
Die uitgave van Once Upon A Time In The West is prachtig! 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hele mooie collectie en die uitgave van Once Upon A Time In The West is inderdaad prachtig.
Echt een uitgave om jaloers op te zijn.