- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Mijn hemel, dat zijn er.... 1200 ..1500 dvd's?
Ongeveer 1800 cd's.
Nu maar hopen dat de dvd collectie net zo gestaag groeit als de cd collectie. 
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
JUDAS!
Eerst een foto tonen van één kast en dan.....

Mijn hemel, dat zijn er.... 1200 ..1500 dvd's?
cd's lijkt me zo..... mooie kast trouwens.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ongeveer 1800 cd's.
Nu maar hopen dat de dvd collectie net zo gestaag groeit als de cd collectie. 
Ah juist! In dat geval blijft Genesis van kracht 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Fantastische kasten, L_T_B, stel je voor dat ze helemaal vol staan met cd's en dvd's 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Op verzoek:
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1306.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1307.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1308.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1309.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1310.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1311.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1312.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1313.JPG[/img]\
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1314.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1315.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1316.JPG[/img]
[img]C:\Documents and Settings\Gast\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\dvd\SIMG1317.JPG[/img]
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Eerst even uploaden op Photobucket, Imageshack of een soortgelijk programma. We kunnen jouw computer niet inkijken. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Doen ze het nou of niet?
Nope...
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Eerst even uploaden op Photobucket, Imageshack of een soortgelijk programma. We kunnen jouw computer niet inkijken. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
ik kies altijd voor imageshack.us.
klik op knopje "choose file"... een popup verschijnt, blader naar de foto die ergens op je computer staat, selecteer deze en klik op "choose". Klik dan op knop "host it" (staat in oranje kader onderop).
Dan verschijnt na het uploaden een nieuw scherm, helemaal onderop rechts staat de tekst "Direct link to image", links daarvan staat in een invulbox een url, selecteer deze geheel...
klik dan in MM in het boks waar je de url wilt plaatsen op het tweede tekentje (naast de schuine i) wat eruit ziet als een soort blad...
Paste de url hierin en klik op ok... klik op plaatsen...

voila
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Stap 1: klik hier
Stap 2: klik op 'bladeren' (of 'choose file' in het engels)
Stap 3: open de foto die je wil (bijv. die SIMG1307.JPG in je Mijn Afbeeldingen\dvd map)
Stap 4: klik op het oranje omlijnde 'host it!' en wacht even tot de foto ge-upload is
Stap 5: kopiër de regel waar 'Thumbnail for forums (1)' achter staat en plak die hier op MM in je bericht
> Resultaat:

Alternatieve stap 5: kopiër de regel onderaan waar 'Direct link to image' achter staat en plak die hier op MM in je bericht tussen [ img] - hier - [/img ]
> Resultaat:

Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Niet een bijzonder grote verzameling, maar toch ben ik trots op mijn dvd's het gaat immers om de kwaliteit niet om de kwantiteit.

En zoals je ziet, is er nog plaats voor meer. 
En hier wat close ups:

wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Er zitten mooie titels tussen, netjes Leviwsosc
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Daamn.. geld teveel..? hahaha 
Mooie collectie hoor! allemaal orgineel..?
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Veron35 waar heb je die mooie WWII collection gekocht
:P
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Veron35 waar heb je die mooie WWII collection gekocht
:P
Goods4You in Tilburg, lag er maar 1 zei die. 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik zie idd veel €1,- films
Ik denk een stuk of 60/70.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Goods4You in Tilburg, lag er maar 1 zei die. 
Klopt idd. Ik vond 10 euro voor Patton, Tora! Tora! Tora!, The Longest Day en The Thin Red Line niet te veel. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Die laatste 2 heb ik zelf inmiddels los, Tora! Tora! Tora! komt daar ook nog wel een keer bij. Over Patton heb ik m'n twijfels omdat ik me, bij zowat elk film waarin die speelt, aan George C. Scott erger. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik heb patton zelf ook niet, the longest day ga ik nog aanschaffen en de the thin red line en patton & tora! tora! tora! heb ik
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ja, alles. Ik heb wel een stuk of 50 kopies van films als Stalker zonder hoesje, maar die zet ik hier niet neer. Reken ik ook niet tot mijn collectie.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik heb een vraag:
Wie weet waar ik goede dvd-kasten kan kopen? Het liefst kleine dvd-kastjes zodat ik ze opelkaar kan stapelen en zelf kan bepalen hoe groot de ruimte voor me dvd's moet worden.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ikea of Blokker ofzo zullen ze er wel hebben.