• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Prachtige verzameling The One Ring.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Paar off topic berichten verwijderd.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ziet er top! uit The One Ring!

Alleen kan ik moeilijk zien wat daar daadwerkelijk staat aangezien de foto's in alle eerlijkheid wat klein zijn en wanneer ik erop klik ik geen uitvergroting zie....Ik word dan doorverbonden met imageschack homepage, maar daar blijft het ook bij..... vandaar..

Maar gezien je smaak voor films die ik in tal van discussies en overzichten van lijstjes heb mogen aanschouwen kan ik denk ik wel concluderen dat in ieder geval onze smaak niet veel van elkaar verschilt.

Mooie opstelling! Zo te zien, gelukkig, ruimte voor meer!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Goto wrote:

(quote)
Ik heb m'n dvd's in laden van een kast. Ik koop ze niet voor de sier.

Geen gek idee. De CD's uit m'n vorige hobby hebben bijna allemaal verschoten ruggen, ondanks dat de zon er niet rechtsteeeks op staat.

Goto wrote:

Ik heb m'n dvd's in laden van een kast. Ik koop ze niet voor de sier.

Ik ook niet meer. Ik heb die giftsets eigenlijk vooral toen ik begonnen ben met verzamelen gekocht. Nu geef ik daar geen geld meer aan uit. En koop ik gewoon om te kunnen kijken. Met uitzondering van Troy D.C. en de nieuwe Blade Runner (ik voelde me een beetje een idioot toen ik de dinkytoy van Blade Runner in m'n hand had) , maar de extra kosten voor die versies waren minimaal. DVD's in ladenkasten bewaren vind ik niet echt praktisch. Maar goed. Bedankt voor de leuke reacties.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Celluloid Dreams, mag ik weten waar je die Schindler's List giftset gekocht hebt

Ik zoek die namelijk een tijdje maar kan hem niet vinden.

Mooie verzameling trouwens!

Ik heb 'm lang geleden voor een belachelijk bedrag bij Van Leest gekocht. Nu kom je 'm nog wel eens tegen voor tegen de €20 tegen bij Van Leest misschien bij Fame ook nog wel. Hij wordt ook nog regelmatig 2e hands aangeboden voor weinig geld.

@ Pieter. Die tin-tin box heb ik een aantal jaar geleden bij play.com gekocht in de aanbieding. Hij staat er nu ook voor €23.50 inc. shipping.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Oke bedankt, nu weet ik tenminste waar ik hem kan kopen

Jammer dat ik gisteren de special-Edition van schindler's list voor 12,99 gekocht heb. Maarja, die giftset wil ik wel tijdje.

Bedankt voor de reactie

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

dragje wrote:

Alleen kan ik moeilijk zien wat daar daadwerkelijk staat aangezien de foto's in alle eerlijkheid wat klein zijn en wanneer ik erop klik ik geen uitvergroting zie....Ik word dan doorverbonden met imageschack homepage, maar daar blijft het ook bij..... vandaar..

Ja, dat vond ik ook wat vervelend, maar ik kreeg het niet anders. Ik zal wel iets fout doen waarschijnlijk. Een overzicht van welke films ik precies heb is ook gewoon te zien in mijn filmlijsten in mijn profiel.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Er komen al tijdje geen foto's, plaats een foto van je verzameling xD

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Aansluitend op al deze fotos, ben nog steeds op zoek naar een mooie manier van uitstallen. Blijkt alleen erg moeilijk te vinden. Ofwel zijn het nogal droge kasjes, ofwel krijg je snel dat goedkope videotheek effect.

Tips zijn steeds welkom, zeker met de huislijke uitbreiding (en de daaraan gekoppelde nieuwe lichting dvds) moet er binnen dit en een half jaar een goeie oplossing gevonden zijn.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Onderhond wrote:

Tips zijn steeds welkom, zeker met de huislijke uitbreiding (en de daaraan gekoppelde nieuwe lichting dvds)

http://www.moviemeter.nl/forum/8.

Huislijke uitbreiding? Zo snel al? .

boerenpummel

• 1012 messages
  • 3637 votes

Ook maar eens mijn collectie plaatsen. Het is helaas niet zo netjes geordend als bij de vorige personen. Er zit / zat wel een systeem in, maar dat is een beetje verdwenen de afgelopen tijd. Zelf vind ik iedere dvd binnen een paar minuten, dus het valt nog mee.

Alles op 1 foto is niet te doen, dus vandaar wat meer foto's.

Franse films:

(afbeelding)

Film-noir / Western:

(afbeelding)

(afbeelding)

Oorlogsfilms / Horror VS:

(afbeelding)

Italie, Azie en overige landen:

(afbeelding)

(afbeelding)

Stomme films / Hitchcock / Nog zien stapels / TV opnames / kopien

(afbeelding)

Herzog / Alain Delon en nog wat to-see dvd's:

(afbeelding)

Misdaadfilms VS:

(afbeelding)

Overige films

(afbeelding)

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

.

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Netjes!

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

Er zitten wel wat gekopieerde bij zie ik?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Zozo netjes.. je kan ze amper kwijt zie ik? haha

Allemaal orgineel ?

Netjes hoor!

wo2-Freak

• 834 messages
  • 0 votes

nee sommige hebben bijschrifdt met stikkertje in een zwart hoesje die je appart moet kopen

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Waanzinnige collectie boerenpummel!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Mooie collectie indeed.

En celluloid en the one ring ook een mooie collectie.

Waneer komen Goto en Djelle met hun foto?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Mijn collectie is wat onoverzichtelijk. Zal ooit nog wel eens een kiekje maken.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

dragje wrote:

Ik mis alleen nog een aardige collectie (box) Werner Herzog...

Dragje, je hebt het vaak op deze site over Werner Herzog boxen, maar het enige wat ik kan vinden is die afschuwelijke uitgave van A-Film. Waar zou ik een paar mooie Herzog boxen kunnen vinden? het liefst zonder subtitles en uiteraard in de originele taal.

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

R2UK van Anchor Bay

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Quentin wrote:

R2UK van Anchor Bay

Dennis, Quentin bedoeld deze box: Werner Herzog Box

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Drs. DAJA wrote:

Dragje, je hebt het vaak op deze site over Werner Herzog boxen, maar het enige wat ik kan vinden is die afschuwelijke uitgave van A-Film. Waar zou ik een paar mooie Herzog boxen kunnen vinden? het liefst zonder subtitles en uiteraard in de originele taal.

Inderdaad, ik heb het over deze uitgave van Werner Herzog.

Kosten: 20.49 euro, gratis levering. Deze verzameling bevat de volgende films:

Even Dwarfs Started Small

Fata Morgana

Heart Of Glass

The Enigma Of Kaspar Hauser

Dan heb ik destijds ook nog deze gekocht...

Een verzameling met 5 films die Herzog heeft geproduceerd met een Klaus Kinski in de hoofdrol inclusief een prachtige documentaire: My Best Friend wat over zijn samenwerking met deze excentrieke acteur gaat.

Kosten: 27.99 euro, gratis levering. Deze verzameling bevat de volgende films:

Aguirre:The Wrath Of God

Nosferatu The Vampyre

Woyzeck

Fitzcarraldo

Cobra Verde

My Best Fiend

stuk voor stuk juweeltjes.

Allen in de originele taal met de optie om de ondertitels aan te zetten. Dus je kunt ze ook uitlaten als je de Duitse taal alleen wenst te horen.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Mja, het probleem is ik heb geen creditcard, en sowieso niemand die ik ken...

Maar ik aas al een tijdje op een Kinski/Herzog box!

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Ik blijf mezelf toch een groentje vinden als ik die collecties hier zo voorbij zie komen.

(afbeelding)

Mijn dvd + vinyl collectie.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Moviemeter Genesis. v1.5 (blz 20) - ...en zie, de dvd was geboren! En zo begon ieder zijn/haar dvd collectie met één dvd...

Moraal van het verhaaltje, spaar en gij zult uiteindelijk een grote collectie oogsten mijn beste L_T_B.

@Drs. DAJA

Probeer anders bol.com en anders heeft Zilverscreen of DVDValley de dvd boks wel in Amsterdam.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

dragje wrote:

Moviemeter Genesis. v1.5 (blz 20) - ...en zie, de dvd was geboren! En zo begon ieder zijn/haar dvd collectie met één dvd...

U hoeft mij niet meer te bekeren aangezien ik al een grote collectie heb.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

JUDAS!

Eerst een foto tonen van één kast en dan.....

Mijn hemel, dat zijn er.... 1200 ..1500 dvd's?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.