- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Bedankt he Rianneke en Jesse,
De kasten zijn zo fijn.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Dat ziet er gelikt uit 606 
Een vraagje: passen de dvd's er ook liggend in (horizontaal)?
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Dat ziet er gelikt uit 606 
Een vraagje: passen de dvd's er ook liggend in (horizontaal)?
Bedankt Brix en nee, kan kan de plankjes wel anders doen zodat er cd's in kunnen.
@Wyatt earp Bedankt 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Mooie collecties weer
Dank je wel Oswald
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Inderdaad lastig om ze in de goede kleuren en dichtbij op Marktplaats te vinden, gelukkig heb ik een moeder die altijd voor me speurt. Echt zo´n marktplaats trutje 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Inderdaad lastig om ze in de goede kleuren en dichtbij op Marktplaats te vinden, gelukkig heb ik een moeder die altijd voor me speurt. Echt zo´n marktplaats trutje
Mijn moeder speurt ook altijd alleen is het geen trutje 
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Vrij magertjes in vergelijking met wat daarstraks gepost werd, maar kleine collecties hebben vast ook hun charmes
.

chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ziet er leuk uit, maar heb je ook een plaatje, zodat we daadwerkelijk kunnen zien wat het is? 
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Nee, maar ga ze eens bij 'Mijn Films' zetten, zo heb ik zelf ook een mooi overzicht.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Vrij magertjes in vergelijking met wat daarstraks gepost werd, maar kleine collecties hebben vast ook hun charmes
.
Compliment voor mij
maar jou begin is ook gemaakt.
Ziet er zeker leuk uit. 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ziet er leuk uit
Ik heb ook een vrij kleine verzameling, maar dat is juist leuk om het te zien groeien 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
Ik wil een keer bij beavis films komen kijken 
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die rekken aan de muur staan wel lekker strak. Alleen ik vind het sorteren op filmmaatschappij maar niets, nu zie ik bijvoorbeeld alle 4 de Terminators verspreid van elkaar staan. Films die wat mij betreft naast elkaar horen te staan.
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Bedankt allemaal! 
@ reprobert: Klopt, Klopt. Dat is eigenlijk alleen bij Terminator en Die hard een probleem, maar ik zag laatst erg goedkoop de Terminator Quadrilogy liggen, een mooie box, dus die probeer ik dan maar een keer mee te nemen. Verder vind ik sorteren op studio gewoon mooi staan, want je hebt bijvoorbeeld bij Universal en Sony van die plaatjes op de zijkant staan, en dan heb je een hele rij met allemaal hoofden van de hoofdrolspelers naast elkaar staan... Dat geeft wel een leuk effect 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dat is wel zo, jouw collectie leent zich er ook prima voor om het te sorteren op studio's.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Alleen ik vind het sorteren op filmmaatschappij maar niets,
Echter waarom Die Hard, 1, 2 en 4? Waar is 3?
Edit: Is dat die gele hoes?
Verder mooie merchandise hoor 
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
...maar ik zag laatst erg goedkoop de Terminator Quadrilogy liggen...
Waar?
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Echter waarom Die Hard, 1, 2 en 4? Waar is 3?
Edit: Is dat die gele hoes?
Verder mooie merchandise hoor
Er is ook een fox versie geloof ik, maar nog nergens gezien, behalve dan in de quadrilogy box...
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Waar?
Was de Music-store geloof ik...
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Hm... en hoe duur was die?
Ik heb nl. trilogieën en quadrologieën het liefst ook zoveel mogelijk in 1 box. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ziet er leuk uit (ook al vind ik zelf het op filmmaatschappij sorteren ook wat onoverzichtelijk)