- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Hm... en hoe duur was die?
Ik heb nl. trilogieën en quadrologieën het liefst ook zoveel mogelijk in 1 box.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Voor een quadrologie is dat (zeker gezien het feit dat het laatste deel pas geleden op dvd verschenen is), niet zo heel duur nee. Volgens mij zit er ook een Music Store in EHV... morgen misschien 's langsgaan.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wat is 't weer stil hier
.

De kast horizontaal uitgebouwd, kon wel wat meer ruimte gebruiken
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
We kunnen moeilijk elke week een nieuwe foto neerzetten voor elke nieuw aangeschafte dvd
Ziet er wel gezellig uit je kamer zo 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Klopt, maar ik zie hier wel veel users praten die nog niets hebben geplaatst 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Misschien zijn het alleen bewonderaars of vinden ze hun eigen collectie niet zo mooi Jeroen? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hoe kun je je eigen collectie nou niet mooi vinden, dan doe je toch iets fout met het kopen
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Misschien als je maar tien dvd's hebt of zo. Ik weet het anders ook niet, vind het zelf altijd wel leuk om te pronken met m'n dvd's.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Was inderdaad een beetje stilletjes geworden, maar je plaatst tenminste weer wat leuke fotootjes 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Leuke foto inderdaad Jeroen.
Ik ga mijn collectie volledig anders neerzetten. Dus het is nu een puinhoop. Aan het eind van de zomer is het denk ik voor elkaar en dan zal ik wat foto's plaatsen.
megaman
-
- 1484 messages
- 229 votes
Mooi collectie jeroentjuhhhhh. Maar waarom staat er op de hoes van The Ring eigenlijk Ring Cerkle? En waar is Oldboy? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb echt geen idee waarom die titel zo is. De dvd is half NL half FR
. Vreemde uitgave.
Oldboy heb ik toevallig deze week in het rijtje kunnen plaatsen
. Ik zat te wachten tot ik een keer de asiamania release ervan zou tegen komen, aangezien sympathy for lady/mr vengeance dat ook zijn
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vind die 4 Sharkman, Mosquitoman, Snakeman en Skeletonman er cool uitzien. Zijn ze zo slecht als de namen doen vermoeden of zijn ze wel tof?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zien er inderdaad tof uit, vooral op de voorkant! Heb tot nu toe alleen Mosquitoman gezien, die had één erg toffe scene en de 'mosquitoman' was leuk vormgegeven, maar het is wel echt straight to dvd b-horror meuk
. Helaas nogal serieus gebracht.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Hier een foto van mijn DVD collectie. Er zit niet echt een volgorde in hoe de DVD's staan, maar ik weet altijd alles terug te vinden
Het is een BILLY kast van de Ikea.
Totaaloverzicht:

per 2 planken:

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is dat nou iets van South Park, daarnaast? 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Inderdaad een beste chaos zeg, verspreid door je kast American Pie, Leone en Mann films 
Wel leuke Alien edities als ik zo kijk!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja de kippeneuker, die is cool.
Mooie verzameling 13woutie13!
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Haha, ja.
Eigenlijk ben ik niet zo'n grote South Park fan, geen flauw idee hoe ik er aan kom...
Maar het is wel een leuk schilderijtje, het heeft wel wat.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Beter dan die Frankrijk posters
He Eline, zei jij een paar maanden geleden ook niet dat je van je nieuwe woning of zo nog nieuwe foto's van je collectie zou maken?
Of iets in die trend, we want more pics!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Toffe verzameling! Je hebt nog wel één gaatje te vullen zo te zien, op de onderste foto
.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Zijkastjes en de bovenste plank zijn van mij, de onderste vier centraal zijn van Linn.

Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Een tikkie onscherp, maar wat staat er in het linker kastje helemaal rechtsonderaan (een boxje)?
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Zal binnenkort nog een keer een wat scherpere proberen, als er nog wat meer verhuisd is (en er dus weer wat plaats is
)
Die box die je bedoelt is Kino no Tabi. Had eigenlijk gehoopt dat het gewoon in een normaal doosje zat, maar erg mooie reek verder.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Leuke collectie Onderhoud en 13woutie13!
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Mooie collectie OH. 
Ik zie trouwens dat ik best wat andere versies van dezelfde films heb. (O.a. Eraserhead en Kino no Tabi) Men / The Door staat nog op de kijklijst?