- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Mooie Japanofiel (is dat een woord?) collectie!
En dit is nog niet eens de helft van mijn Japan collectie!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ga je nog op zoek naar A Dog of Flanders? 
Prijzig he.
Ik ken alleen de gruwelijk slechte Amerikaanse film Godzilla.
Geen Japanse godzilla films gezien, wel vind ik dat ie er cool uit ziet. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ga je nog op zoek naar A Dog of Flanders? 
Prijzig he.
Ja er staan nogal wat Anime's op de lijst die nauwelijks vindbaar zijn, waaronder Dog of Flanders. Zo moet er een DVD-versie van Tale of Genji bestaan, maar als de 2e hands VHS al zo duur is...
Er ontbreken ook nog een aantal Zatoichi films. Ook onvindbaar of indien vindbaar onbetaalbaar (>150/200 US$).
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Zit behoorlijk wat interessant spul bij, Rokuro. Maar regel a.u.b. een fatsoenlijke DVD-kast want dit is dus niets. 
Gesorteerd op regisseur, genre, afdeling, ..... ? Want ik zie een aantal titels van Shinya Tsukamoto bij elkaar. Een aparte ghibli/anime stapel. Je komt er ooit wel. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Voordat er een fatsoenlijke kast kan komen moeten we óf eerst verhuizen óf moet mijn dochter het huis uit (en dat duurt nog een jaar of 16...
)
En ja er zit systeem in. Meeste ligt alfabetisch op regisseur (alle anime bijvoorbeeld) en daarbinnen chronologisch.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Hoe staan die andere DVD's er dan bij? Of moet je dan langs je buren? 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nou ergens op een plank tegen de muur in een donker en onogelijk hoekje onder het schuine dak. Ik kan beter de CD's van beneden wisselen met de DVD's op zolder.
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
had niet echt energie om een film te kijken vanavond, maar heb wel geinspireerd door de prachtige Japanse collectie van Mochizuki ook nog wat plaatjes geschoten van recente aanvullingen en andere highlights:

crappy foto's met mobiel en de kastten zijn ondertussen echt weer aan reorganisatie toe, maar genoeg leuks te zien dacht ik zo 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Holy crap, ik heb nog nooit zoveel -voor mij onbekende- titels bij elkaar gezien joh. Ziet er wel super uit!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Vierde foto van boven, boxen links, wâh-is-dâ?
Zie inderdaad veel leuke dingen. En toch ook wel eens wat dat ik ook heb. 
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
dank, en precies de bedoeling van een toppic als deze natuurlijk, ik probeer de kennis te verspreiden 
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
Vierde foto van boven, boxen links, wâh-is-dâ?
Zie inderdaad veel leuke dingen. En toch ook wel eens wat dat ik ook heb.
de rechtopstaande Japanse DVD's?
pattriotism (later ook door Criterion uitgegeven; ook in bezit)
Eri Eri Rema Sabakutani
Strawberry Shortcakes
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Strawbery Shortcakes! Die kan ik de laatste tijd niet meer vinden. Je krijgt telkens iets van die anime toestanden die ook zo heten.
En dat eerste zegt me ook niets. Even nazoeken maar.
edit: o ja. Ken het wel.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Kan ook, ik zag een Xje op de doos en woorden als "Die" en "Von" dus ik maakte een gokje 
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
Strawbery Shortcakes! Die kan ik de laatste tijd niet meer vinden. Je krijgt telkens iets van die anime toestanden die ook zo heten.
Is nog wel te krijgen
Een hele mooie, stevige, box en de film is uiteraard ook zeer de moeite waard
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Jemig, niet bepaald toegankelijke films denk ik? Heb je ook nog een afdeling van de "bekendere" films?
Aangezien ik wel een paar bekendere titels in je top 10 zie staan.
beavis
-
- 6627 messages
- 14795 votes
ach, toegankelijkheid is relatief. Ik denk dat het meer een kwestie is van 'onbekend maakt onbemind' in veel gevallen.
Maar je bedoeld waarschijnlijk Amerikaanse romantische komedies? heb ik ook hoor 

ok, flauw, heb wel nog wat extra plaatjes geschoten met "bekendere films" uit mijn collectie

excuses wederom voor de matige kwaliteit
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Daar zitten heel wat films naar mijn smaak bij beavis 
Prachtige collectie!
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Dan even een nieuwe update van mijn collectie

Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik wil niet bijdehand zijn, maar als je de onderste schappen zou gebruiken kan je zo 2-3 kasten weg doen
Maar daar zul je vast een reden voor hebben
.
Ruime verzameling, btw 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ik wil niet bijdehand zijn, maar als je de onderste schappen zou gebruiken kan je zo 2-3 kasten weg doen
Maar daar zul je vast een reden voor hebben
.
Ruime verzameling, btw
De reden is om nieuw gekochte dvds makkelijk er tussen te schuiven, dan heb ik de ruimte.
Tweede reden is dat de kasten bijna niet te koop zijn op marktplaats, en bij ikea zijn ze stik duur.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad, dan zit ie straks weer met plaatstekort. Kun je beter nu wat speling hebben.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Inderdaad, dan zit ie straks weer met plaatstekort. Kun je beter nu wat speling hebben.
Precies, wie niet sterk is moet slim zijn met zo'n hobby 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hele mooie kasten zijn dat 606, ziet er goed uit 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Jeetje, ik blijf me verbazen over hoeveel films sommige mensen hebben. Positief. Geweldig allemaal!