- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lijkt me trouwens niet mooi, bord houders tegen een kast aangeplakt. Zoiets moet je laten staan, niet ophangen aan een zijkant van een kast..
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Lijkt mij ook niet echt mooi, maar als iemand dat graag wil zal dat me eerlijk gezegd een worst wezen (en andersom waarschijnlijk ook).
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Daarom zoek ik ook iets, zodat je alleen de DVD ziet.
Zoiets als dit, zoals daar aan de linkerkant:

Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Nee, maar misschien die klei-achtige plak-dingetjes die je ook voor posters kan kopen..?
Dummie/Kneedgum heet dat toch? Bruna heeft dat veel
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Volgens mij bedoelt DonOswaldo die dunne witte plakken (soort kleine vierkantjes aan elkaar zijn 't volgens mij, is al lang geleden dat ik posters ophing
), klein stukje ervan op de poster doen en het blijft plakken aan de muur.
Zo'n kneedgum plakt btw sowieso niet
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Maar weer even een update ertegenaan, flink wat dvd's ingeslagen de afgelopen tijd en veel uitgeleende dvd's terug.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hoop dvd's zeg! Ziet er goed en netjes uit hoor, leuk ook die aparte dvd's, die houdertjes moet ik ook eens aanschaffen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Holy crap, nu wil ik over naar mijn appartement om ook alles in te richten! 
Lekkere curry trouwens op foto 1. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Lijkt me trouwens niet mooi, bord houders tegen een kast aangeplakt. Zoiets moet je laten staan, niet ophangen aan een zijkant van een kast..
Lol ik heb nooit gezegd dat de bordhouders tegen de kast worden geplakt 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dacht al, anders is het echt geen gezicht.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
@Rianneke
Probeer de leuke edities allemaal op dat kastje te pleuren.
Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg nu ook een gebrek aan ruimte. Moet even dimmen met het aanschaffen van films haha
Even kijken wat ik hierop moet gaan verzinnen.
@eline, ik ga alleen voor de beste curry he 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gaan ruilen/verkopen
Of zijn dat állemaal films die allemaal even geweldig zijn
?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Ruilen werkt het best. Je raakt al je oude zooi kwijt, en je krijgt er allemaal niewe titels voor terug, zonder dat het je een cent kost
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad, alleen verzendkosten. Ik heb ondertussen al bijna 100ruilen voltooid, zo tover je je verzameling helemaal om tot nóg mooier
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben er ook maar aan begonnen. Zag zoveel titels in mijn collectie waarvan ik dacht: die kijk ik toch nooit meer.. zou zonde zijn om dan te bewaren. Neemt alleen maar plaats in.
100 ruilen? Ik vond mezelf al stoer met mijn 4.
Zei heel enthousiast vanmiddag tegen een vriendin aan de telefoon: Ja, ik heb ál 4 dvd's geruild hoor! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
@Rianneke
Probeer de leuke edities allemaal op dat kastje te pleuren.
Ik heb alleen 1 probleem, ik krijg nu ook een gebrek aan ruimte. Moet even dimmen met het aanschaffen van films haha
Even kijken wat ik hierop moet gaan verzinnen.
Is ook leuk ja om de leuke edities apart neer te zetten, maar op een gegeven moment hou je geen ruimte meer over, want je krijgt tegenwoordig steeds meer mooie en meer uitgebreide edities van goede film 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik ben er ook maar aan begonnen. Zag zoveel titels in mijn collectie waarvan ik dacht: die kijk ik toch nooit meer.. zou zonde zijn om dan te bewaren. Neemt alleen maar plaats in.
100 ruilen? Ik vond mezelf al stoer met mijn 4.
Zei heel enthousiast vanmiddag tegen een vriendin aan de telefoon: Ja, ik heb ál 4 dvd's geruild hoor!
Heb ik er ook al eens 30 tegelijk mee geruilt, en vaak een stuk of 6-8. Dus dat telt ook al aardig mee
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah oké, ja dan gaat het snel inderdaad. Zag dat je een flinke collectie had. Ik denk dat het handig is om eerst maar een beetje bekend te worden ermee, voordat ik mijn complete troeplist online ga zetten. Maar 500 is érrug veel zeg. Dan moet je toch echt elke week flink wat ruilen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Je komt er vanzelf in. Had ik ook. Ik heb trouwens ook nog maar 14 dvd's geruild. Via ruiljedvd.nl trouwens neem ik aan? Wat is je profiel?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Via ruiljedvd.nl trouwens neem ik aan?
Had ik nog nooit van gehoord. Misschien is het een idee om eens op die site te kijken, heb ook nog genoeg troep liggen 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Maar weer even een update ertegenaan, flink wat dvd's ingeslagen de afgelopen tijd en veel uitgeleende dvd's terug.
Altijd leuk om die special editions te zien die weinig andere mensen hebben. Mooie collectie rep_robert!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Thanx, bovenstaande 2 reacties.
Zo, net terug van het stappen(jaja, het is woensdagnacht/donderdagochtend). Altijd fijn, dat Groningen
Maarrem, ik ruil liever niet, alleen dubbele dvd's. Ondanks dat natuurlijk niet alle films van niveau zijn doe ik ze toch niet makkelijk weg. Dan koop ik er liever weer wat dvd's bij ipv dat ik ze ruil eigenlijk.
Dan ga ik liever mijn studio een beetje herinrichten, paar nieuwe kastjes plaatsen, zodat ik daar nog wat dvd's in kwijt kan.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ben ook niet zo van het ruilen, je collectie wordt steeds leuker btw 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Drie (nogal onscherpe) foto's van het minder gangbare deel van mijn Japanse DVD collectie, zoals exploitation, Gojira, Zatoichi, indie & cyberpunk, etc etc etc en anime:
(nog steeds schaamteloos opgestapeld op zolder...)

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Poeff, dit is echt het grote onbekende allemaal voor mij, ken er echt bijna niets van
Overigens wel een belediging voor je dvd's hoor, allemaal zo lelijk opstapelen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Mooie Japanofiel (is dat een woord?) collectie!