- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe ben je hier beland?
Hoe ben je hier beland?
donkeyman
-
- 9 messages
- 14 votes
geen flauw idee! googlengooglengooglen...
maar blij, toffe site
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zocht iets over American Beauty om precies te zijn via google.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Uuhh nou, ben actief in een race league, racing league holland en daar praat ik met iemand best wel veel over films en toen kwam hij telkens met links naar deze site met reviews enzz, dus besloten effe verder een kijkje te nemen 
PsychoPump
-
- 88 messages
- 2 votes
heb een link gekregen van een vriend van mij.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Ik heb ook een link gekregen van vriend
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7936 votes
User Kazuyuki heeft mij destijds geattendeerd op de site. Ik ben hem nog steeds dankbaar daarvoor
!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Volgens mij via een verwijzing van Reinbo op dvd.nl
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Via zoeken op google dacht ik.
Ik zocht al een tijd naar een Nederlandse Filmsite , Want op het IMDB kon je niet posten etc.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Want op het IMDB kon je niet posten etc.
Ehm, jawel hoor.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ehm, jawel hoor.
Moet je je eerst registreren en dat wil het desbetreffende persoon misschien niet 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ehm, jawel hoor.
Ow ok , maar zit hier goed.
Vind het een prachtige site.
Waarje lekker kan disscuseren over films
Je eigen films kan bijhouden
Op de hoogte bent van Nieuwe films etc
Verder gebruik ik de site altyd als filmsgids , De televisie link hier vind ik toch wel even wat beter dan de Veronica gids met zijn Kwakkeloze sterren.
Dit alles heeft me toch wel wat verslavend gemaakt .
Als ik niks te doen heb zit ik er vaak achter al is het maar om wat te lezen + als de pc aanstaat staat moviemeter ook gelijk op.

CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Weet ik al niet meer,
Volgens mij via google, want daar zoek ik vaak op, en dan komen er wel eens goeie sites voorbij.
waaronder natuurlijk MOVIEMETER.NL
als je bij wilt blijven in de filmwereld dan is dit een TOPSITE daarvoor.
Complimenten voor deze sites naar de gehele medewerking en de redactie.
Ess-86
-
- 40 messages
- 0 votes
Ik geloof dat ik hier via Google terecht ben gekomen. Ik zocht informatie over één of andere film (welke weet ik echt niet meer).. en toen stond er een link naar MovieMeter.
Lotteke
-
- 247 messages
- 566 votes
Ik ben hier terecht gekomen via een link op een Johnny Depp site.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Nadat ik men eerste dvd's had gekocht, ben ik op het idee te komen om er een bestand van aan te leggen voor mezelf. Gewoon een excel-lijst met 1 blad waarop de gegevens staan (titel, genre, enkele acteurs, regisseur, lengte en jaar) en een 2e blad met de korte inhoud bij elke titel. Om aan de gegevens te raken beroepte ik me wel eens op internet omdat sommige gegevens zoals jaar en lengte niet steeds duidelijk vermeld stonden op de dvd. Zo ben ik bij IMDb en moviemeter geraakt. Ongeveer een jaar geleden kreeg ik ook stilaan interesse in andere zaken van moviemeter zoals het forum. December 2004 heb ik me geregistreerd, stelselmatig m'n filmlijst hier aangemaakt en blijven plakken.
Wat m'n excel-lijst betreft, die is ondertussen nog meer uitgebreid en bevat extra werkbladen met oa filmweetjes, filmmuziek, taglines, oscars, ...
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Nou zoals ik in mijn introductie had verteld, heb ik een filmsite op www.klfix.nl. De eigenaar van de site had in zijn reclamebalk ergens boven de text: voor meer films zie: Moviemeter. Ik kijken, .. en ben dus blijven hangen.
XfofaXX
-
- 566 messages
- 1444 votes
Ik zocht iets over American Beauty om precies te zijn via google.
Bij mij juist hetzelfde 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik gebruikte ooit het programma Ant Movie Catalog om mijn dvd-collectie te organiseren. (voordat ik dvd-profiler had ontdekt), en als je in dit programma een film toevoegt, kan hij de info incl. plotomschrijving en poster van MovieMeter halen d.m.v. 'scripting' ofzo. Je kunt kiezen uit een hele lijst van sites, maar die van MovieMeter was de enige Nederlandstalige site die het goed deed.
Daarna ben ik op die site gaan rondneuzen, en heb ik het programma nooit meer gebruikt. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Goh, dat is nog eens leuke gratis reclame!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ja, en je ziet dat het werkt. Nu zitten jullie met me opgescheept. 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik kwam hier een keer en was het nog de oude versie
deze

Ik kwam toen op deze site toen ik bij me neef was, toen ik op en gegeven moment deze site weer herrinerde (dat was toen al een maand ofzo verder) uiteindelijk wist ik de sitenaam dus niet meer en was ik toch erg aan het zoeken op google en alles maar ik kwam er maar niet achter, uiteindelijk kwam ik via een linkje op deze site en dacht ik weer dat het de verkeerde site was omdat de site van uiterlijk veranderd was, dus ik dacht shit shit shit.... weer niet gevonden maar toen ging ik de FAQ lezen en zag ik het oude uiterlijk weer van moviemeter en wist ik dus dat ik weer goed zat 
dat is zo'n beetje mijn verhaal
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Hey dat ziet er wel uit als een leuke lay out.
Ik assocoeer geel om de een af andere reden altijd met films. Wellicht met dank aan de kleur van Popcorn en Pathe,
Wellicht een leuk idee om dat als skin te kunnen kiezen in de toekomst.
kimde
-
- 54 messages
- 10 votes
via via.....
was op zoek naar een uitleg over mullholland drive...en iemand op een ander forum verwees mij naar deze site...
Niels_G60
-
- 71 messages
- 4 votes
Via via, doorgelinkt...
En nog steeds kom ik hier zo nu en dan eens kijken 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik ben hier gekomen via een artikel over Jaques Goderie... 
Hij had het over de Nederlandse film, een artikel wat Hannibal me ook al heeft laten zien bij Pietje Bell geloof ik, en noemde de site www.moviemeter.nl.
Ik vond hem overigens nogal negatief, maar ok.
Het stond in een treinmagazine, de Rails geloof ik, wat ik zat te lezen, en ik raakte geinteresseerd. Ik kom hier best wel vaak..
Ik merk dat mijn smaak qua films wel veranderd is sinds ik hier op 3 september ben geregistreerd.
Ik wil niet alleen maar romantische films bekijken. Wat ik tot voor kort wel deed. Want ik zou me met geen mogelijkheid hebben gewaagd aan de Ring bijvoorbeeld. Ik ben namelijk meer geinteresseerd in het Chick Flick genre, en daar moet verandering inkomen vind ik.
Sorry, verkeerde topic.