- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe ben je hier beland?
Hoe ben je hier beland?
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
Ik ben hier beland via de zoekmachine google. Ik zocht informatie en recencies over een bepaalde film. Maar ik ben pas heel later lid geworden.
BlueSword
-
- 1725 messages
- 0 votes
hoe ik hier beland ben?
nou gewoon met google. 
ik zocht naar een review van een film en toen kwam ik op deze site...wat me dus opviel wat dat het nederlands was en erg veel leden waren.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
ik kwam op deze site via men werk!! haha
altijd handig van je hobby je werk maken.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Musicmeter. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Musicmeter is hiermee verbonden..is dus niet zo gek soom 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Was op zoek naar 'n goede film site.
Zat eerst altijd op moviecity.nl maar dat is echt 10x niks.( vindt ik persoonlijk)
Hier heb k m'n roeping gevonden.
Echt m'n favoriete site........... 
Avitas Sibannac
-
- 521 messages
- 621 votes
Toevallig via één of andere link hier terecht komen.
Ben ik trouwens wel blij om 
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik plaatste vaak films in een zoekmachine en vond zo MM, vond het fijn om beoordelingen te zien. Het was grappig om sommige berichten te lezen
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Ehm een keertje gezocht naar een film review. Toen kwam ik op MM.
Ik ben een tijdje wezen rondkijken en het leek me wel heel erg leuk. Vooral omdat het nederlands was.
Nu kom ik hier elke dag en soms vaker.
Over een tijdje trouwens niet want ik ga eind april en bijna heel mei naar Australie.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gezocht naar een film en normaal is de bovenste link dan een imdb link, alleen toen zag ik er onder MovieMeter staan. Ik zag dat ze daar ook cijfers gaven en toen ben ik maar lid geworden 
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Werd meegesleept tegen mijn wil. Weet nog dat mijn vader riep dat ik niet met vreemde mensen mee moest gaan. Ik maar tegenstribbelen, maar werd neergeslaan. Toen ik wakker werd was ik hier ineens en kon niet meer wegkomen. Heel vreemd... 
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Werd meegesleept tegen mijn wil. Weet nog dat mijn vader riep dat ik niet met vreemde mensen mee moest gaan. Ik maar tegenstribbelen, maar werd neergeslaan. Toen ik wakker werd was ik hier ineens en kon niet meer wegkomen. Heel vreemd... 
Gaar verhaal, wel orgineel. 
steven&chrissy
-
- 47 messages
- 1 votes
Ik kwam hier terecht om dat ik wat zocht van steven seagal, en per toeval zag ik deze site en dacht ga hier eens kijken dat heb ik gedaan en hier ben ik nu dan.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik wou meer te weten komen over mean creek en typte dat bij google in.
Zo kwam ik hier.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Nou, eigenlijk kwam ik hier via wikipedia (nou niet DOOR wikipedia): Ik voeg daar zo nu en dan films toe en zocht een keer specifieke informatie voor een film, zocht daarvoor op google er naar en merkte op dat dat hier het beste is.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik zocht een film www.google.nl.....toen kwam ik op moviemeter
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Is al weer even geleden, maar als ik een film ging uitzoeken keek ik eerst even wat het sterren aantal was op MM. En toen kreeg ik een helder moment en bedacht dat ik ook wel eens aan kon melden.
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Via google een film gezocht en op de link naar deze site geklikt en sindsdien ook verslaafd. Moviemeter is zo handig. 
Chavez
-
- 112 messages
- 198 votes
Ik had de film 'Hooligans' gehuurd. Maar er was een stickertje geplakt over de speelduur, en aangezien ik maar 1,5 uur had moest ik wel ff weten of die film niet te lang duurde. Ik zocht dus op google naar de speeldur van 'Hooligans' en zo belandde ik bij MM. Jeetje, dat ik dit nog allemaal weet.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik zocht een film www.google.nl.....toen kwam ik op moviemeter
volgens mij zocht ik toen Stephen King's Silver Bullet