- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe ben je hier beland?
Hoe ben je hier beland?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Het lot roepte me op om MM user te worden 
roepte? 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Riep natuurlijk, limburgse gewoonte 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
roepte?
Riep natuurlijk, limburgse gewoonte 
haha
Maar roepte is ook geen limburgs 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Wel in onze streek, mischien ook een beetje Belgisch. Ik ben namelijk een halve Belg 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Hou het maar op Limburgs. Bij ons in Antwaarpe weurd da in ieder geval ni zoe gezee. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
In Rotem mischien ? (Dilsen-stokkum)
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Wel in onze streek, mischien ook een beetje Belgisch. Ik ben namelijk een halve Belg 
Dèt kin, maer bie osj zèkge we get angers 
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Maar nu even on-topic.
Ik zocht informatie over de film spirited away,en toen was er een link naar MM.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb altijd mijn stemmen bijgehouden via de speelfilmencyclopedie, dat doe ik nu nog. Dat boekwerk gaat echter maar tot een bepaald jaar. Dus om de waardering op recentere films ook bij te houden wilde ik dat dan via internet doen. Ik zat te twijfelen tussen IMDb en MovieMeter.
Vanwege de overzichtelijkheid en het Nederlands gekozen voor MovieMeter. Dat was per 5 januari 2008. Toch had ik er december 2009 geen zin meer in. En heb toen alle stemmen hier weggehaald en naar IMBd overgezet. Om te voorkomen dat ik een film zou overslaan was het dus daar stem plaatsen hier stem weg. Dat doe ik trouwens op de manier zoals ze dat hier eerst ook hadden namelijk in een vakje. Dat op de sterren staan hebben ze daar ook, maar die manier vind ik niet prettig. Ik heb ook veel oude films gezien en korte films en series. Die hier er niet opstaan. Dus daar heb ik ook gelijk op gestemd, dan maar geen poster.
Toch zat ik wel met dat Engels als ik daar berichten zou plaatsen. Dus alle films vanaf een bepaald jaar en alle films met 5.0 en een aantal met 4.0 heb ik dan hier ook weer op gezet.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Aangeraden door een collega van mijn moeder, hij moet hier ook ergens rond spoken. Geen idee wie, haha.
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Door mijn liefde voor films bekeek ik ze niet alleen, ik gaf ze altijd een score op tien, die ik bijhield op mijn computer, als je veel over films opzoekt krijg je vaak op wikipedia te zien: Zie score op MovieMeter, zo ben ik hier beland.
Hoe ben ik hier gebleven? Gewoon een heel aardige en toffe site met veel users.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Owja, hoe ben ik hier beland.
In 2007 was ik nog taxichauffeur en kreeg ik de bescheiden eer om nachtdiensten te gaan doen. Lekker van 18:00 tot 06:00 en 7 dagen achter elkaar.
Zeker in de nachten van maandag op dinsdag en dinsdag op woensdag waren oersaai! We moesten aanwezig zijn op de centrale en we mochten dus niet thuis in bedje liggen tot het moment dat je eventueel gebeld wordt en je dan moet gaan rijden. Soms deed ik op de centrale ook even mijn ogen dicht, maar ineens kwam ik op het idee om me is te bemoeien met de films op moviemeter. Moviemeter ken ik dan weer via een link die ik zag op FTD. Eenmaal weg bij de taxi, heb ik een kantoorbaan bemachtigd waardoor er overdag tijd is om op moviemeter te zijn.
xiqu0n
-
- 57 messages
- 89 votes
Heej mensen,
Ik heb me sinds net ook aangemeld op moviemeter. Ik maak al enige tijd gebruik van deze site, maar besloot nu me ook aan te melden. Ik hou van films en ik hoop op deze manier meer diepgang te krijgen over bepaalde films.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Heej mensen,
Ik heb me sinds net ook aangemeld op moviemeter. Ik maak al enige tijd gebruik van deze site, maar besloot nu me ook aan te melden. Ik hou van films en ik hoop op deze manier meer diepgang te krijgen over bepaalde films.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
hoi, ik ben samantha en ben eigenlijk hier door mijn man. hij gebruikt deze site al jaren en blijft maar zeuren dat ik ook moest meedoen. dus ik zat vanochtend een wk poule in te vullen (ook gekomen door mijn man) en dacht ik oke ik heb 1 gedaan dus doe ik ook gelijk deze..... dus bedankt wimnoot...... nu niet meer zeuren ook als ik de computer gebruikt meer omdat ik moet mijn updates checken!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Heey Samantha,
leuk dat je nu ook op MM zit.
En Grease is ook 1 van mijn favoriete films. 
Als het een top 11 zou zijn, dan stond Grease op nummer 11.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Ik ben via Google, toen ik naar filmrecensies zocht, al een paar keer op deze site geraakt, en toen ik voor de zoveelste keer hier terecht kwam heb ik me maar eens geregistreerd. 
Ook erg leuk dat er zoveel verschillende -Meters zijn. 
Freckles
-
- 488 messages
- 544 votes
Ik ken Moviemeter al van 2008, maar ben pas aangemeld van begin 2010. Vroeger gebruikte ik het gewoon om film recensies te bekijken, maar heb toch besloten om me aan te melden.

maarten1991
-
- 80 messages
- 165 votes
In de vakanties hou ik me meer met films bezig.
Frenetic
-
- 203 messages
- 1425 votes
Ken Moviemeter al 2jaar maar febuari 2010 pas aangemeld 
Via familie kwam ik aan deze site 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
In 2003 zag ik ergens op een site (weet helaas niet meer welke) de naam MovieMeter staan. Ik klikte erop, meldde me aan met een username die toen voor mij nog actueel was, maar nu al jaren niet meer, en begon te stemmen. Toen had je nog een lijst met alle films op alfabet, dus die kon ik mooi aflopen om stemmen te vergaren.
Ben me pas later gaan mengen op het forum omdat ik vond dat ik er niet genoeg voor te melden had. Eenmaal wat users aangesproken en dan begin je toch wel een leuk contact op te bouwen, zeker als je van dezelfde films en series houdt, is het altijd uitkijken naar wat hij of zij ervan vond.
kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Ik ken Moviemeter al een tijd maar net als Frenetic heb ik me ook aangemeld.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Vroeger deed ik op een word document welke films ik elke dag had gezien (nu nog steeds) en beoordeelde die ook met een stem. Tot op een dag ik de naam MovieMeter zag ergens, ben erop gaan kijken en zag dat mensen hun mening over de film gaven en ook stemden op 5. Voor mij meer dan interessant dus heb mij aangemeld en doe ik op de dag van vandaag nog steeds. Heb MM op mijn bladwijzers staan zodat ik de site nooit vergeet (heb de neiging ervoor). Nu doe ik nog steeds mijn boekhouding welke films ik heb gezien welke dag en hoeveel ook (die jaar zijn het 155 films op het moment) in totaal. Maar de stemmen doe ik nu voornamelijk op MM en zie ook hoeveel ik stem bij elke film, zeer handig =)
.