- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe ben je hier beland?
Hoe ben je hier beland?
thomzi50
-
- 1991 messages
- 2527 votes
Via musicmeter, dat heb ik weer via een vriend van me (die hier inmiddels ook actief is, Gyzz)
niezel01
-
- 2 messages
- 0 votes
via een link van een andere site en zou ben ik hier geraakt
JagieXK
-
- 44 messages
- 2 votes
uhh, ken deze site al heel lang zoals de meeste maar heb me geregistreerd om mn simpson Forum te promoten:p:p
http://anne.messageboard.nl/21231/
mja verder beetje mee lullen is ook mooi!
Serseri
-
- 8 messages
- 11 votes
Ik was een beetje aan t surfen omdat ik hier op mn stage (gemeente) geen donder te doen had. Ik ga mrogen naar Hannibal the rising dus ik dacht ff comments van anderen erover lezen. Daarna dacht ik heck laat ik me registreren heb toch niks beters te doen hiero
movie*freak
-
- 422 messages
- 21 votes
Ik ben via imdb hier geraakt, die vond ik al een geweldig site, en ik was benieuwd of er een nl site was, waar je kon discussieren over films en dus ben ik gaan zoeken, en wolaaaa toen vond ik deze geweldige site. 
Ries029
-
- 43 messages
- 12 votes
Ik was wanhopig opzoek naar een filmtitel waarvan ik alleen nog wat fragmenten kon herinneren. Uiteindelijk kwam ik op het "Ik zoek... een filmtitel" topic. Toen heb ik mezelf geregistreerd en heb ik een oproep geplaatst. Butter wist dat ik "thursday" bedoelde en sindsdien neem ik hier regelmatig een kijkje en speel ik af en toe een filmgame.
sasje^^
-
- 39 messages
- 116 votes
Ik was beetje op google aan het kijken wat er op tv kwam en toen kwam ik op deze site. Daarna keek ik vaker op de site om te checken of er nog leuke films op kwamen, want we hebben geen tv gids meer. En na een poosje heb ik me geregistreerd 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Tja, wat zal ik zeggen ?
Eigenlijk ben ik een, met een mooi woord, oudgediende, aangezien ik hier al in 2003 ingeschreven stond. Nu is het alleen niet het geval dat ik sinds 2003 ook daadwerkelijk actief ben hier.
Ik zou graag mijn relaas beginnen met een ietwat bombastische aanhef: ik viel in slaap en in mijn droom verscheen Stanley Kubrick: "Dragje Dragonian Dragsel!!
....
Het zou leuk zijn maar eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe ik hier ben beland. Waarschijnlijk door mijn interesse voor films en ik googelde op een gegeven moment richting moviemeter, niks geen theatrale droom, roeping of een boeddhistische ingeving.
Waarom ik pas sinds een paar maanden redelijk actief ben op dit forum en niet sinds 2003 heeft zeer waarschijnlijk te maken met een combinatie tussen werk, sociaal leven en interesse.
Werk, omdat ik soms een persoonlijk project in het leven roep dat zoveel tijd en aandacht vergt dat ik simpelweg geen tijd heb voor welk type forum dan ook.
Sociaal leven.... tja fases in je leven zeg ik dan maar. Ik ben nu 35 inmiddels en hard op weg naar de 36 en ik hang iets minder vaak in kroegen maar meer thuis voor mijn filmscherm
Mijn vriendin is fervent liefhebster van films, net als ik, maar heeft niet zoveel behoefte om dit op een forum duidelijk te maken.
Interesse.... voor films. Maar dat kan ook afnemen, niet zozeer interesse voor films maar meer voor een forum. Daarbij vind ik het ook domweg "gezond" om bij tijd en wijlen het internet volkomen met rust te laten, dus als ik opeens "verdwijn" voor een jaartje....
That's about it....
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik zou graag mijn relaas beginnen met een ietwat bombastische aanhef: ik viel in slaap en in mijn droom verscheen Stanley Kubrick: "Dragje Dragonian Dragsel!!
! Hahahaha, dat zouden we allemaal wel willen
!
Eny
-
- 213 messages
- 554 votes
Via google natuurlijk. Ik interesseerde me voor films en zocht er info over via google. Toen ben ik een paar keer op deze site belandt.
Toen zag ik dat inschrijven gratis was en je als lid kon stemmen, discussieren je eigen top10 kon samenstellen en snel toegang had tot veel informatie over films, dus heb ik me meteen ingeschreven. 
Een fantastische website is dit!! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik weet het niet meer, waarschijnlijk via Google en via mijn interesse in het beschijven van mijn mening over films.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
Ook ik kwam via Google hier. Ik vond en vind IMDB altijd zo'n mooie site en Moviemeter lijkt er erg op en bevat zeer veel leuke mogelijkheden en een hoop informatie. Toen heb ik me aangemeld.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik kwam hier toevallig via Google terecht, en ik ben daar erg blij mee dat ik MM gevonden heb. 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ik kwam hier heel toevallig terecht via powerunlimited.nl! Een paar gasten van het powerweb zijn dus blijkbaar ook lid, weet alleen niet onder welke namen. Maar iig, er was iets waarin ze het hadden over de film Spiderman 3. Een van die gasten vertelde dat hij dus zijn stemmen uitbracht op MovieMeter met een linkje erbij. En ik als filmliefhebber kon dat natuurlijk niet laten schieten!
MovieMeter is een geweldige site! Ben ik blij dat ik hem gevonden heb en dank het powerweb ervoor! Ik bezoek MovieMeter bijna elke dag, meerdere keren. Geweldig.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ook ik kwam via Google hier. Ik vond en vind IMDB altijd zo'n mooie site en Moviemeter lijkt er erg op en bevat zeer veel leuke mogelijkheden en een hoop informatie. Toen heb ik me aangemeld.
En nu ben je 'hooked' zoals ze dat zeggen

niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik hier op ben gekomen, bezoek de site al sinds ik een jaar of twaalf was is dus ook alweer vijf jaar geleden dus heb de site verschildende veranderingen zien door maken en in die vijf korte jaren uit zien groeien tot misschien wel een van de beste filmsites die nederland ooit heeft gehad, heb me al twee keer eerder aangemeld de eerste keer was een aantal jaartjes terug alweer maar toen wist ik om eerlijk te zijn niet precies hoe ik op een film moest reageren zonder onzinnige simpele berichtjes als goede film of slechte film en ja dat heeft me dus uiteindelijk een ban opgeleverd (zeer terecht als ik er nu op terug kijk) een jaar later nog een keer maar toen was ik mijn wachtwoord kwijt geraakt en dacht ik bij mezelf ach laat ook maar zitten ook (vond het zoiezo leuker om na een film gezien te hebben de berichten bij die specefieke films te lezen) dan er zelf op te reageren en ja dat ben ik ook blijven doen tot ongeveer haast een jaar geleden toen mijn interesse voor vele andere filmgenres behoorlijk was gegroeid vond ik het tijd worden dat ik mezelf maar eens lid zou maken, in het begin had ik nog wat moeite met bepaalde dingen en ng steeds een beetje maar aangeiznelijk minder dan eerst (ben geen computer genie) dus weet bv niet hoe alles precies werkt.
Maar kan op deze site in ieder geval heel goed mijn heil kwijt, voorheen kon ik er namenlijk moeilijk met mensen over praten want je bent al gauw een zeikerd als je er te lang over door blijft ratelen, maar voor mij is film gewoon een grote passie (en als ik heel eerlijk moet zijn een van de weinige dingen die me echt intereseren) vind het dus ook erg leuk om deze site regelmatig te bezoeken en mensen tegen te komen die allemaal verschillende smaken hebben en je op die manier (als je er een beetje open voor staat iets dat ik zeker doe) iedere keer met nieuwe film te maken krijgt en dat is mooi.
Maar om een lang verhaal kort te maken bezoek de site dus alweer een tijdje vind het geweldig, heb het naar mijn zin en ben absoluut niet van plan te verstrekken.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Puur toevallig voor mij. Ik was zo'n 3 jaar geleden op zoek naar een film voor een kennis en via google kwam ik op deze site. Sindsdien blijven hangen. Vorig jaar wat actiever geworden op MM en dit jaar een nieuwe account genomen omdat de oude naam mij stoorde
.
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Ik was de lengte van mijn kamer aan het meten, en plots viel de rolmaat uit m'n handen op de hoes van de film 'The Godfather'. Ik opende de hoes en er zat er helemaal geen DVD in. Uiteindelijk begreep ik dat ik de film kwijt was geraakt. Ik werd zo boos dat ik ineens zomaar op het Internet begon te surfen en typte in het adresbalk: moviemeter.nl in omdat alles begon tijdens het meten van mijn kamer. En voila, wat een toeval.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik was de lengte van mijn kamer aan het meten, en plots viel de rolmaat uit m'n handen op de hoes van de film 'The Godfather'. Ik opende de hoes en er zat er helemaal geen DVD in. Uiteindelijk begreep ik dat ik de film kwijt was geraakt. Ik werd zo boos dat ik ineens zomaar op het Internet begon te surfen en typte in het adresbalk: moviemeter.nl in omdat alles begon tijdens het meten van mijn kamer. En voila, wat een toeval.
Interessante geschiedenis 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3122 votes
Ik zocht een keer wat meer informatie over mijn favoriete film,Once Upon a Time in America,dus ik aan het googelen en toen kwam ik hier terecht.
Sindsdien kwam ik vaker hier terug om wat informatie en vooral de reacties te lezen over films die ik wou kopen/huren.Toen dacht ik he eigenlijk wel een leuke site met allemaal mensen die de zelfde hobby hebben als ik.Ik heb mezelf toen lid gemaakt maar in het begin was ik nog niet echt actief op de site bezig maar sinds begin dit jaar ben ik wat meer gaan stemmen en heb een paar reacties zelf bij films geplaats,al vind ik dat nu nog erg moeilijk want ja wat kun je nog over een film vertellen wat al tig mensen voor jou hebben gedaan,en ik vind het nog erg moelijk om te kunnen verwoorden wat ik nou bij een film voel.Op het forum ben ik wel wat actiever.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Volgens mij ben ik hier terrecht gekomen toen ik op google zocht naar Japanse Cinema (Battle Royale waarschijnlijk). Ben nu inmiddels 3,5 jaar lid, ik zou het niet meer precies weten. In indergeval heeft MM een hele grote rol gespeel in mijn ontwikkeling op gebied van film. Zonder MM zou ik van zo veel films (die ik nu hoog waardeer) niet eens weten dat ze bestonden. Overigens vind ik MM veel beter dan IMDB, veel verzorgder en persoonlijker.
kinjutsu.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
En nu ben je 'hooked' zoals ze dat zeggen

Hooked? ik kom er niet meer los van bedoel je? 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Geinig, wat voor een cursus?
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11859 votes
ik een keer toen ik op school zat, en een werkstuk moest maken over een film 
Die Hard,Willis
-