• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Hoe ben je hier beland?

Anne_Girl

• 206 messages
  • 188 votes

Ìk wilde informatie over een film, vraag me niet wanneer en welke film, en via google kwam ik op deze site terecht. Vond het een leuke site en na wat rond gekeken te hebben heb ik me ingeschreven. En kom er dagelijks met plezier

plofke

• 45 messages
  • 193 votes

Ik ben hier beland via een vervelend ventje.

Ene Jando ook weleens onder de naam Da Jando.

Het enige goeie wat hij ooit voor me heeft gedaan.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Haha Welkom Flopke!

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Was een beetje info aan het zoeken over de film Thirteen en nog een paar andere. Ik ben toen onderandere hierheen gelinkt, en maar gelijk gebleven

spuit11

• 247 messages
  • 365 votes

Was op zoek naar een goed forum waar ze ook een beetje inhoudelijk over films discussieren en zo hier terecht gekomen

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Hm, ik heb de eerder bladzijden nooit doorgebladerd, maar je bent de eerste die ik tegenkom die daadwerkelijk op zoek was naar een site als deze, de rest is hier bij toeval gekomen, volgens mij. Tenminste, de gevallen die ik heb gelezen, dus.

Vive La Fête

• 153 messages
  • 545 votes

Ik ben (zoals vele mensen denk ik) op deze site terechtgekomen, doordat ik wilde weten waar een bepaalde film over ging (weet niet meer welke helaas.)

dus ff gegoogled en dan kom je al snel bij moviemeter.nl uit

spuit11

• 247 messages
  • 365 votes

voor naslag gebruik ik meestal imdb, en daar is ook wel mogelijkheden voor discussie maar toch minder. Ben dan wel enigzins verbaasd dat ik dan vrijwel de enige ben die om die reden hier terecht is gekomen

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Ik denk dat juist de meesten om die reden hier zitten.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Trouwens Jordy, hoe ben jij hier beland?

(ik heb de FAQ wel gelezen, maar ik ben toch wel nieuwschierig waarom je deze site hebt gemaakt en hoe je dit bent begonnen)

Ik wil niet zeggen dat 'ie slecht is, ik vind het echt de ideale site want je kan echt je mening over je eigen smaak geven en je kan gewoon lekker jezelf zijn maar wil et toch wel eens weten.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

ik zei al dat ik de FAQ had gelezen, maar hoe is hij erop gekomen, dat was de vraag

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Staat er toch.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Remi schreef:

(quote)

ik zei al dat ik de FAQ had gelezen, maar hoe is hij erop gekomen, dat was de vraag

Wat in de FAQ staat is alles wat ik er over kwijt wil. Voor de rest koop je m'n boek maar.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Wat in de FAQ staat is alles wat ik er over kwijt wil. Voor de rest koop je m'n boek maar.

haha

ok

maar in ieder geval bedankt

dvd-man

• 61 messages
  • 0 votes

Ik heb eigenlijk geen idee.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nee ik ook niet .

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Geen idee waarvan?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Als je zoekt op filmlijstjes kom je nog eens ergens en zo ook op Moviemeter

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Flipman wrote:

Geen idee waarvan?

Lees topic titel

Ik weet het ook niet meer.. Misschien via Ajax netwerk..

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Haha ja Ajax en MovieMeter zijn inderdaad echt niet los van elkaar te zien

Nee maar serieus, hoe gaat een mensch van een Ajax netwerk naar een filmsite in 5 stappen ?

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

In 3 stappen:

Bezoek ajax.netwerk.to

ga naar het filmtopic (of filmquiz topic)

Klink op een link in een post die naar een film hier op MM leidt.

Zodoende ben ik hier weleens beland, maar dit is wel flink lang geleden, maar ook onder Ajax fans zijn MM'ers te vinden blijkbaar.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3291 votes

Ik had The Chase gezien, en ik wilde wat foto's bekijken van Kristy Swanson (aangezien ik het een énorm lekker wijf vond). En via google kwam ik hier terecht!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Leno wrote:

In 3 stappen:

Bezoek ajax.netwerk.to

Zodoende ben ik hier weleens beland, maar dit is wel flink lang geleden, maar ook onder Ajax fans zijn MM'ers te vinden blijkbaar.

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Leno wrote:

In 3 stappen:

Bezoek ajax.netwerk.to

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Kwas wat over The Ring aan het goog'len en het topic daarover op moviemeter vond ik wel interessant. Forum werkt ook wel handig en aangezien ik ook een filmfreak ben heb ik me even geregistreerd...:)

KevinKline

• 17 messages
  • 28 votes

Via Google volgens mij, toen ik naar een film zocht

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik ook.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik had er ergens wat over gelezen op een of ander forum ofzo, uit nieuwsgierigheid eens een kijkje genomen. Geen verkeerde keus geweest.

Keutul

• 299 messages
  • 1118 votes

Ik vond requiem for a dream zo vet dat ik, toen ik hem een paar keer had gezien, eens ben gaan rondsurfen om meer erover te vinden. Toen kwam ik meteen uit in de toplijst van moviemeter. Ik vond deze site erg leuk met dat stemmen en je krijgt hier een goed beeld van films die goed of slecht zijn. Zo zoek ik vaak eerst even hier een film op; 'wat vind iedereen ervan?' Voordat ik hem kijk. Dus ik ben meteen blijven hangen en heb meteen wat andere filmfanvrienden ingelicht

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.