- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe ben je hier beland?
Hoe ben je hier beland?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier ook: de eerste hit, het eerste bericht gezocht op Speedy23 (Speedy is een beetje te moeilijk):
MovieMeter.nl - van filmliefhebbers, voor filmliefhebbers
... Username: speedy23 Echte naam: De Rop Luc Geboortedatum: 23 december 1956 Woonplaats:
9400 Ninove (B) E-mail: verborgen Site: http://users.pandora.be/peter.de ...
www.moviemeter.nl/?overzicht=user&user=2369 - 20k - 3 aug 2004 - In cache - Gelijkwaardige pagina's
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik kon met Google al mijn gegevens nog vinden, terwijl ik die laatst heb weggehaald. Eerste hit trouwens.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
IK was destijds wat aan het surfen, en toen kwam ik MM tegen.
morpheus
-
- 1034 messages
- 675 votes
IK was destijds wat aan het surfen, en toen kwam ik MM tegen.
Idem...
Mithrandil
-
- 15 messages
- 1380 votes
Mijn broer vond dat ik als filmliefhebber toch wel eens naar mm moest gaan. Zo gezegd zo gedaan...en ook maar lid geworden...
Drijntje
-
- 79 messages
- 328 votes
Een paar jaar geleden toen ik voor mijn stage regelmatige persvoorstellingen in Pathé Arena bezocht, zocht ik naar info over die films. Zodoende kwam ik al surfend op MovieMeter terecht. Sindsdien toch altijd even stemmen als ik net weer een nieuwe film (of een film die ik tot nu toe nog níet had gezien) heb gezien! Leuk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En, welke users zijn hier via de MM flyer terecht gekomen ? 
De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Ik was op zoek naar "The big Lebowski" fans en toen via google hier terecht gekomen geloof ik.
Nu ben ik hier vaker dan dat goed voor me is, al heeft het mijn filmkennis in de breedte zeker goed gedaan.... 
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
En, welke users zijn hier via de MM flyer terecht gekomen ? 
Volgens mij is Lettertje hier via de Moviemeterflyer gekomen.
Op een Scandinavisch filmfestivalletje (wat de RKZbios en Vera samen organiseerden) heb ik mijn complete set flyers er doorheen gejaagd.
De eerste drie films waar Lettertje op stemde draaiden allen op dit festival - inclusief de verrassingsfilm (vandaar dat het me op viel).
Maareh...hoe zit het met die andere flyers, worden die nog een beetje verspreidt?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Maareh...hoe zit het met die andere flyers, worden die nog een beetje verspreidt?
Zekers! Vooralsnog:
Utrecht: 2 cultvideotheken en 1 filmhuis
Tilburg: 2 bioscopen
Zwolle: 2 videotheken
Hilversum: 1 videotheek
Leeuwarden: 1 videotheek
Amsterdam: Ketelhuis
Amsterdam: Knipfilm 
Groningen: RKZ bios
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Limburg is ook aan de beurt. Sydney heeft een pakketje flyers gekregen. En er zijn ook een paar flyers in Vlaanderen achtergebleven. 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik kan Breda wel meepakken hoor
(moet ik wel die flyers hebben natuurlijk).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hilversum: 1 videotheek
en een bioscoop, waar een flinke stapel al vrij snel helemaal op was
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Limburg is ook aan de beurt. Sydney heeft een pakketje flyers gekregen. En er zijn ook een paar flyers in Vlaanderen achtergebleven. 
Als er volgende week veel Maastrichtenaren rondneuzen op de site dan kan dat maar 1 ding betekenen. 
Lumiere heeft een uitgebreide folder/flyer tafel. De zuidelijkste flyer tafel van Nederland. 
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Kost 't wat om zo'n stapeltje te krijgen? ik wil er hier graag wat op de prikborden van school hangen en in de bioscoop neerleggen. Bij wie moet ik dan zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoeveel flyers zijn er ongeveer nog over trouwens? Heb jij die kapp?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kost 't wat om zo'n stapeltje te krijgen?
Bij de volgende sponsor-storting ga ik een paar tientjes onkostenvergoeding aan Alexander overmaken, dus daar kan hij je mooi een stapel flyers van opsturen als hij daar zin in heeft 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er zijn er nog heel veel (iig 1000+). Ik zal per pm contact opnemen met Stinissen, Tovenaar en Hobbes.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik kan er hier ook wel wat bij de Cultvideotheek leggen.
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
Er zijn er nog heel veel (iig 1000+).
Nou ja...veel ?
Je begon met 2500 stuks, weet je nog? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haha 
Ik heb even vier evenhoge stapels gemaakt en er eentje geteld, vervolgens met 4 vermenigvuldigd:
Ik had redelijk goed geschat want ik kom op ca. 1000 uit. 
Gaat hard natuurlijk, want als je een klein stapeltje pakt heb je zo al 50 stuks in je handen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zeg Kap, kan je er mits een vergoeding ook enkele naar hier doorsturen?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zeg Kap, kan je er mits een vergoeding ook enkele naar hier doorsturen?
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Ik typte op Google "Dawn Of Th eDead Soundtrack" in, ik was op zoek naar een site waar ik al eens geweest was waar onder andere soundtracks werden beoordeeld (bleek later MusicMeter te zijn!). De site die bij de resultaten bovenaan stond was deze, dus ben ik hier maar eens een kijkje gaan nemen en heb me aangemeld! Geen spijt van gehad!
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Voor mij ook een vrij standaard verhaaltje: Ik was zo weg van Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain dat ik daar wel wat meer over wilde lezen. Ingetikt op google en voila. Ben toen meteen maar blijven hangen 
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Had precies hetzelfde.
Maar dan met Memento.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik wilde een toplijst zien...
Toen kwam ik op deze site...