- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik ga maandag voor 3 dagen naar Antwerpen. Heeft iemand nog goede tips wat daar te doen?
Hier kun je erg leuk en lekker uit eten en eventueel daarna nog even uit. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bedankt voor de tips in ieder geval. Die zullen vast van pas komen (laat er nog maar meet komen).
Het idee is vooral bij het verkennen van het centrum, de reguliere dingen zeg maar, maar uiteraard zullen we natuurlijk ook een filmpje meepikken.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Weer terug van weggeweest 
De El Cid was super, helaas moet ik de laatste dag missen, maar je kan niet alles hebben. Zeker een aanrader voor iedereen die in Leiden gaat studeren 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Onderhond en Linn vertrekken vannacht naar Cairo in Egypte. Heerlijk genieten in het 5 Sterrenhotel!!!! We komen over twee weken weer terug
De groeten lieve mensen!!!! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Veel Plezier Linn en Onderhond
. Geniet van Egypte, van elkaar en het lekkere eten en de cultuur daarzo
!!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En de natuur: nijlpaarden, nijlbaarsen en nijlreigers! (niet voeren natuurlijk)
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Logeren in een vijfsterrenhotel klinkt toch meer als een vakantie waarin men hun hotel niet meer uit wil hoeven komen, anders heb je daar niks aan toch? Dus Cairo, Antwepen, what's the difference... 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Ik meen me ook te herinneren dat Linn niet zo'n campingmens is, dan is dit best een goede optie. 
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Logeren in een vijfsterrenhotel klinkt toch meer als een vakantie waarin men hun hotel niet meer uit wil hoeven komen, anders heb je daar niks aan toch? DusCairo, Antwepen, what's the difference... 
Hahahahah....gelijk heb je..
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Als je naar Egypte gaat is dat meestal wel aan te raden. Die 5 sterren hotels zijn wel wat anders dan aan de Cote d'Azur of zo en echt niet belachelijk duur. Vooral niet in combinatie met de reis.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Logeren in een vijfsterrenhotel klinkt toch meer als een vakantie waarin men hun hotel niet meer uit wil hoeven komen, anders heb je daar niks aan toch? Dus Cairo, Antwepen, what's the difference... 
Ik weet nu al dat we het heerlijk gaan hebben.Mega zwembad, zon en Prachtige piramides in de achtertuin what's the difference? Wacht maar op onze mooie vakantiekiekjes 
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Tis je van harte gegunt, je kunt daar ook onwijs mooi duiken he..
Of gaat dat je iets te ver?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oh, daar twijfel ik ook niet aan hoor. Maar als ik op vakantie ben dan zie ik mijn hotel alleen maar als ik wil slapen en douchen, de omgeving lijkt me een stuk interessanter dus dan is 5 sterren niet nodig. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Als we het gaan doen zal het bij snorkelen blijven denk ik, maar dat schijnt ook mooi te zijn 
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Dat moet je zeker doen, echt een onwijs mooie ervaring......ahum lijkt me.
Ben er zelf nooit geweest .....maar staat zeker op de lijst.
Eerst de portomonee wat uitdikken, gniffel gniffel
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Snorkelen of zoenen onder water
? Nogmaals veel plezier Linda en Niels, het is bijna zover
! Enjoy
...
Ruben. K.
-
- 155 messages
- 50 votes
Hahaha, nou een combinatie van de 2 zou mooi zijn toch?
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Dankjewel allemaal, we hebben er al veel zin in
Tot over 2 weken 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Beste mensen, voorlopig mijn laatste berichtje op de site (denk ik) aangezien ik voor 2 maanden de aankomende hollandse herfst ga verruilen voor de tropische hitte van ZO-azië. Ga een reis maken door Vietnam, Cambodja en Indonesië en heb onwijs veel zin in de avonturen die ik vanaf morgen ga meemaken. Wellicht laat ik op een verloren moment in een internetcafe nog wel eens een berichtje achter of een stem op een film gezien in het vliegtuig...
En anders...
Veel plezier op de site en tot in november,
Groeten Ramon
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Klinkt goed!!!
Heel veel plezier, Ramon! 
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
ik ga zaterdag naar nederland en 1 oktober ga ik 15 dagen naar portugal.
hotel pal aan het strand en als het zo is ook nog mooi weer.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Lord Flashheart gaat vanaf morgen een weekje van de zon genieten op Cyprus. Ben van de zomer niet geweest, dus ik verdien het wel. Tot volgende week! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik ben vanaf morgen voor 2 weken in Amerika. We beginnen met 6 dagen in Orlando, waar we naar Disney World en Universal studio's gaan, en andere leuke dingen doen. Daarna rijden we door naar Miami en vliegen dan naar New York.
Ik zal foto's posten als ik terug kom 
Soms schaam ik me om dit te vetellen, zeker omdat dit al de 3e keer is dat we naar de vs gaan (3 jaar geleden Orlando, 2 jaar geleden San Francisco, Las Vegas California) en ik ben pas 18... 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Ik ben vanaf morgen voor 2 weken in Amerika. We beginnen met 6 dagen in Orlando, waar we naar Disney World en Universal studio's. Daarna rijden we door naar Miami en vliegen dan naar New York.
Soms schaam ik me om dit te vetellen, zeker omdat dit al de 3e keer is dat we naar de vs gaan (3 jaar geleden Orlando, 2 jaar geleden San Francisco, Las Vegas California) en ik ben pas 18...: P
Waarom schamen..? gewoon van genieten je leeft maar 1x niet waar ?