- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ik ga de komende twee weken in de Ardeche (Frankrijk) vertoeven... dus tot over 2 weken mensen!
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik stap zo dadelijk op het vliegtuig richting Londen, om me daar drie weken te vermaken (één week Londen, twee weken elders in het land). Of ik daar internet (Moviemeter) heb weet ik niet
Gegroet.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Inderdaad, ben er in 2006 met schoolkamp naartoe geweest. Ik kan je ook Greenwich aanraden. Breng ook eens een bezoekje aan de cd winkels daar want die zijn bijna net zo groot als een Media Markt. Oh...en Harrods natuurlijk, en let niet op die antiegelijke irritante bewakers. 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Veel plezier. Ik zou daar ook wel graag heen willen. Vooral naar Schotland.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Morgen naar de Kooten en de Bie voorstelling in Hilversum en daarna (op dezelfte dag) naar Utrecht.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Morgenavond vlieg ik naar Barcelona. Tot over een dag of 10.
.
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Dank u. Dat gaat wel goedkomen.
.
Have fun, Kos. Kom er ook nog maar net vandaan. Hopelijk heb je wat meer geluk met de bagage dan wij
..
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Morgenavond vlieg ik naar Barcelona.
Mmm ik ook a.s Zaterdag nacht
.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Misschien moeten we dan maar een MM-bijeenkomst houden daar 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Hopelijk hebben ze het stroomprobleem dan opgelost.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Opnieuw, vliegveld zou stil liggen. (of is dat nieuws van gister?)
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Grote delen van Barcelona zijn door een stroomstoring getroffen. Zware regen was de oorzaak. Ook de luchthaven ligt stil. Het treinverkeer viel uit na een blikseminslag
Nu op teletekst.
. Zware regenval.
.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik ga maandag voor 3 dagen naar Antwerpen. Heeft iemand nog goede tips wat daar te doen?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Frituur nr. 1
&
Frietkot Max (Groenplaats)

maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Ik ga maandag voor 3 dagen naar Antwerpen. Heeft iemand nog goede tips wat daar te doen?
In ieder geval niet vanaf Antwerpen Centraal het plein oplopen en dan de 1ste straat links gaan en dan bij de 1ste frietzaak aan de rechterzijde een frietje eten. Het eten was nog niet gaar.... 
Veel plezier in ieder geval.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Zijn we net op tijd weggegaan.
Ten tijde van het noodweer zaten wij in florence, gelukkig in een degelijke tent. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik vertrek morgen naar Leiden voor de El Cid week 
Kijken of ik een weekje zonder internet overleef 
Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Veel plezier
. Wat is El Cid eigenlijk? Festival, of zoiets
?
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Bedankt soom 
El Cid is de introductie week voor nieuwe studenten in Leiden. Daar maken we kennis met het studentenleven en de verschillende verenigingen 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5747 votes
Na 2 weken lang in een superstil en rustig huisjescamping (zonder internet!) op 5 kwartier afstand van Florence (vooral gebruik gemaakt van de DVD-speler), ben ik net aangekomen in het Marriet Hotel in Monaco na een autorit van 9 uur (wat veel te veel is). We hebben al een beetje verkend en het ziet er allemaal erg luxe uit. Ik blijf er tot dinsdag.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Waar liggen je interesses? Ik woon in een deelgemeente van Antwerpen en werk daar minden in 't stad. Qua cinema heb je uiteraard UGC en buiten het centrum Metropolis. Als je koopjes voor films wil doen kan je op de Meir terecht, aan de groenplaats is er een winkelcentrum met een Fnac en aan de Keyserlei heb je een Mediamarkt. Verder hangt het wat af van je interesse natuurlijk.
En uiteraard een 'bolleke' drinken (ons Antwerpse bier De Koninck), of een frietje eten.