- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- De zwakte van de MM'rs
De zwakte van de MM'rs
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Nou, buiten dat het veslavend is krijg je als je het rookt op den duur wel last van je longen hoor! Verder kan je als je er aanleg voor hebt eerder in een psychose en of schisofreen raken. Het is iid wel zo dat het in vergelijking met ondere verdovende middelien best onschuldig is maar het blijft drugs. Maar we gaan wel erg lang of topic nu
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Maar we gaan wel erg lang of topic nu
Welnee.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Valt wel mee inderdaad. We hebben het gewoon over jullie zwakte. Dus we blijven gewoon binnen de grenzen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Als ik het zo hoor is wiet helemaal niet slecht voor je.
Op de langere termijn wel. Af en toe een jointje okee, maar als je meerdere malen per dag een joint rookt, elke dag, dan kun je wel degelijk een verslaving opbouwen voor wiet.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Wiet blijft ook lang werkzaam in je lichaam. Mensen die drie maal per week een joint roken zijn dus continue onder invloed.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nieuwe avatar?
Msschien kom ik, net als jij, nu ook wat vriendelijker over. 
Vascago
-
- 4798 messages
- 3592 votes
Roken en bier 
Geen Hinneken uiteraard. Grolsch wel.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat zeggen wel meer mensen ja. Maar is mijn Deckard/Blade Runner zo'n boze dan? Ik ben verder een aardige kerel hoor. 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
nog zo'n zwakte van mij is en dat is heel gek. Ik wordt ongeveer 2 á 3 keer in de week s'nachts wakker en dan ga ik naar beneden toe om Boterhammen te smeren met pindakaas en op te eten. Ik heb s'nachts vaak gewoon veel honger.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
nog zo'n zwakte van mij is en dat is heel gek. Ik wordt ongeveer 2 á 3 keer in de week s'nachts wakker en dan ga ik naar beneden toe om Boterhammen te smeren met pindakaas en op te eten. Ik heb s'nachts vaak gewoon veel honger.
Heb je dat niet al eens eerder verteld?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hmmm, dit heb ik ook een paar jaar gehad. Ik vrat dan soms een halve pot augurgen op, met plakken kaas. Ik twijfelde zelfs of ik zwanger was.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ow nee dat was je truc tegen verveling das waar ook. 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ja, het is inderdaad erg vervelend. Vaak heb ik dan s'ochtends ook geen honger meer omdat ik midden in de nacht al veelste te veel heb gegeten.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ik kan me niet voorstellen dat je 's nachts zin in brood heb. Ik word zoiezo nooit wakker 's nachts.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Ik kan me niet voorstellen dat je 's nachts zin in brood heb. Ik word zoiezo nooit wakker 's nachts.
ja ik wel. of soms nu het nog zomer is loop ik s'nachts ook wel eens naar beneden om een cornetto uit de vriezer te pakken. Opzich is het best vervelend vooral straks als school weer begint
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Toch apart als je zovaak wakker wordt en brood gaat eten terwijl je in het droom en nachtmerrie topic verteld dat je ik weet niet hoevaak aparte dromen beleefd....
Tsja...
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
IJs eet ik ook regelmatig. Dat wil zeggen zo'n 1 á 2 waterijsjes per dag.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Toch apart als je zovaak wakker wordt en brood gaat eten terwijl je in het droom en nachtmerrie topic verteld dat je ik weet niet hoevaak aparte dromen beleefd....
Tsja...
kan toch? Ik loop s'nachts naar beneden om even wat te eten dat duurt 10 minuutjes en daarna ga ik weer slapen. Maar ik heb wel eens gehoord dat als je s'nachts eet je de vreemdste dromen kunt krijgen. Maar ik weet niet of dat waar is
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb net nog 2 broodjes naar binnen geduwd omdat ik zo'n honger had.. ben benieuwd hoe ik zometeen slaap dan.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ligt er helemaal aan wat je op je brood had.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ik eet s'nachts altijd pindakaas op brood en dan meestal zo'n 4 boterhammen. Ik weet niet wat het is. Ben benieuwd of hier nog meer mensen last van hebben
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ligt er helemaal aan wat je op je brood had.
Eentje met brie en eentje met grillworst.
ik eet s'nachts altijd pindakaas op brood en dan meestal zo'n 4 boterhammen. Ik weet niet wat het is. Ben benieuwd of hier nog meer mensen last van hebben
Je hoeft het niet 5 keer te vertellen hoor, 1 keer is duidelijk genoeg.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Brie, lijkt mij veelste zwaar om s'nachts te eten. Moet ook niet teveel s'avonds en snacht's eten anders krijg ik buikpijn
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ga 's nachts na een avondje stappen meestal nog kebab halen.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Gaat inderdaad niets boven een kapsalon bij zonsopgang 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
kapsalon... aaahh dat had ik in Rotterdam altijd. 
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Doner Kebab!Met sla erin,en knoflooksaus!Kwijl nu al 
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Ik ga 's nachts na een avondje stappen meestal nog kebab halen.
Ik ook altijd, goddelijk spul. Kom inmiddels meestal toch wel op zo'n drie per week (moet ook twee dagen 's avonds werken).