• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

De zwakte van de MM'rs

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Nou, buiten dat het veslavend is krijg je als je het rookt op den duur wel last van je longen hoor! Verder kan je als je er aanleg voor hebt eerder in een psychose en of schisofreen raken. Het is iid wel zo dat het in vergelijking met ondere verdovende middelien best onschuldig is maar het blijft drugs. Maar we gaan wel erg lang of topic nu

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Maar we gaan wel erg lang of topic nu

Welnee.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Valt wel mee inderdaad. We hebben het gewoon over jullie zwakte. Dus we blijven gewoon binnen de grenzen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

wyatt earp wrote:

Als ik het zo hoor is wiet helemaal niet slecht voor je.

Op de langere termijn wel. Af en toe een jointje okee, maar als je meerdere malen per dag een joint rookt, elke dag, dan kun je wel degelijk een verslaving opbouwen voor wiet.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wiet blijft ook lang werkzaam in je lichaam. Mensen die drie maal per week een joint roken zijn dus continue onder invloed.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Nieuwe avatar?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Pastichio Rocker wrote:

Nieuwe avatar?

*knikt*

Msschien kom ik, net als jij, nu ook wat vriendelijker over.

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Roken en bier

Geen Hinneken uiteraard. Grolsch wel.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

*knikt*

Msschien kom ik, net als jij, nu ook wat vriendelijker over.

Dat zeggen wel meer mensen ja. Maar is mijn Deckard/Blade Runner zo'n boze dan? Ik ben verder een aardige kerel hoor.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

nog zo'n zwakte van mij is en dat is heel gek. Ik wordt ongeveer 2 á 3 keer in de week s'nachts wakker en dan ga ik naar beneden toe om Boterhammen te smeren met pindakaas en op te eten. Ik heb s'nachts vaak gewoon veel honger.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

clockwork72 wrote:

nog zo'n zwakte van mij is en dat is heel gek. Ik wordt ongeveer 2 á 3 keer in de week s'nachts wakker en dan ga ik naar beneden toe om Boterhammen te smeren met pindakaas en op te eten. Ik heb s'nachts vaak gewoon veel honger.

Heb je dat niet al eens eerder verteld?

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

nee

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Hmmm, dit heb ik ook een paar jaar gehad. Ik vrat dan soms een halve pot augurgen op, met plakken kaas. Ik twijfelde zelfs of ik zwanger was.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ow nee dat was je truc tegen verveling das waar ook.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Hmmm, dit heb ik ook een paar jaar gehad. Ik vrat dan soms een halve pot augurgen op, met plakken kaas. Ik twijfelde zelfs of ik zwanger was.

ja, het is inderdaad erg vervelend. Vaak heb ik dan s'ochtends ook geen honger meer omdat ik midden in de nacht al veelste te veel heb gegeten.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Ik kan me niet voorstellen dat je 's nachts zin in brood heb. Ik word zoiezo nooit wakker 's nachts.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

wyatt earp wrote:

Ik kan me niet voorstellen dat je 's nachts zin in brood heb. Ik word zoiezo nooit wakker 's nachts.

ja ik wel. of soms nu het nog zomer is loop ik s'nachts ook wel eens naar beneden om een cornetto uit de vriezer te pakken. Opzich is het best vervelend vooral straks als school weer begint

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Toch apart als je zovaak wakker wordt en brood gaat eten terwijl je in het droom en nachtmerrie topic verteld dat je ik weet niet hoevaak aparte dromen beleefd....

Tsja...

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

IJs eet ik ook regelmatig. Dat wil zeggen zo'n 1 á 2 waterijsjes per dag.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

The Oceanic Six wrote:

Toch apart als je zovaak wakker wordt en brood gaat eten terwijl je in het droom en nachtmerrie topic verteld dat je ik weet niet hoevaak aparte dromen beleefd....

Tsja...

kan toch? Ik loop s'nachts naar beneden om even wat te eten dat duurt 10 minuutjes en daarna ga ik weer slapen. Maar ik heb wel eens gehoord dat als je s'nachts eet je de vreemdste dromen kunt krijgen. Maar ik weet niet of dat waar is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb net nog 2 broodjes naar binnen geduwd omdat ik zo'n honger had.. ben benieuwd hoe ik zometeen slaap dan.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ligt er helemaal aan wat je op je brood had.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

ik eet s'nachts altijd pindakaas op brood en dan meestal zo'n 4 boterhammen. Ik weet niet wat het is. Ben benieuwd of hier nog meer mensen last van hebben

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ligt er helemaal aan wat je op je brood had.

Eentje met brie en eentje met grillworst.

clockwork72 wrote:

ik eet s'nachts altijd pindakaas op brood en dan meestal zo'n 4 boterhammen. Ik weet niet wat het is. Ben benieuwd of hier nog meer mensen last van hebben

Je hoeft het niet 5 keer te vertellen hoor, 1 keer is duidelijk genoeg.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Eentje met brie en eentje met grillworst.

Brie, lijkt mij veelste zwaar om s'nachts te eten. Moet ook niet teveel s'avonds en snacht's eten anders krijg ik buikpijn

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik ga 's nachts na een avondje stappen meestal nog kebab halen.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Gaat inderdaad niets boven een kapsalon bij zonsopgang

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

kapsalon... aaahh dat had ik in Rotterdam altijd.

MR APOCALYPSE

• 610 messages
  • 0 votes

Doner Kebab!Met sla erin,en knoflooksaus!Kwijl nu al

Baldur

• 691 messages
  • 3072 votes

Metalfist wrote:

Ik ga 's nachts na een avondje stappen meestal nog kebab halen.

Ik ook altijd, goddelijk spul. Kom inmiddels meestal toch wel op zo'n drie per week (moet ook twee dagen 's avonds werken).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.