- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- De zwakte van de MM'rs
De zwakte van de MM'rs
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Kleine kinderen pijn doen, is toch hartstikke leuk. Ik steek altijd mijn been uit als ze langs rennen.
Ja, dat doe ik ook altijd. De vorige keer had ik jou goed te pakken he, je viel best hard 
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
Wat bedoel je daarmee
ben je nu serieus?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Knappe kerels a la Johnny Depp.. Helaas kom je die hier in Maastricht niet zovaak tegen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dan moet je ook in Oegstgeest komen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ik zal nooit begrijpen hoe zoveel vrouwen een figuur als Johnny Depp in hemelsnaam zelfs ook maar een beetje aantrekkelijk kunnen vinden.

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Hemels mooie vrouwen als de actrices Claudia Cardinale, Silvana Mangano, Monica Bellucci, Monica Vitti, Laura Antonelli, Stefania Sandrelli, Ornella Muti, Paz Vega, Penélope Cruz, Eva Mendes, Catherine Deneuve en Emmanuelle Béart, de (voormalige) tennisspeelsters Gabriela Sabatini en Ana Ivanovic, de zangeressen Nelly Furtado en Jewel Kilcher en de presentatrice Ellemieke Vermolen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Misschien vindt hij kinderen leuk?
Dat niet zozeer maar kinderen pijn doen nee daar stem ik niet in mee.
Alleen als zijnde straf geven
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hemels mooie vrouwen als de actrices Claudia Cardinale, Silvana Mangano, Monica Bellucci, Monica Vitti, Laura Antonelli, Stefania Sandrelli, Ornella Muti, Paz Vega, Penélope Cruz, Eva Mendes, Catherine Deneuve en Emmanuelle Béart, de (voormalige) tennisspeelsters Gabriela Sabatini en Ana Ivanovic, de zangeressen Nelly Furtado en Jewel Kilcher en de presentatrice Ellemieke Vermolen.
Godsamme, je hebt wel veel zwaktes dan. Hopen dat je ze nooit allemaal tegelijk tegenkomt, dat kan je hart niet aan denk ik.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
]Sarcasme is ook moeilijk te herkennen.
Hoe bedoel je ?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Berichten verplaatst naar Film > Cast en crew > Mooiste / leukste actrice
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Hoe bedoel je ?
Lees M&J's originele post nog eens goed door....
buiten de reguliere verslavinkjes die iedereen denk ik wel heeft (kleine kinderen pijn doen, naakt boodschappen doen, op de bank zitten en keihard schreeuwen etc), is mijn zwakte:
op mijn dak gaan staan en dan de hele tijd Kut! roepen.
ik vind dat toch ZO leuk!
ik hou dat zo maar een dag vol
Wat denk je zelf?
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Aahnol Sjwazzenegguh! En schone dames met brillen.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Weet ja wat ik graag doe: op de bodem van mijn zwembad gaan liggen waar niemand mij kan horen en dan keihard Beethovens k¨*t roepen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Ga ik ook een keer doen. Wat is eigenlijk Beethovens k*t?
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Beethovens k*t is de vertaling van een lied van Serje Tankjan. In het engels Beethovens c*nt.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Film gerelateerd:
- Kate Winslet (ultieme favoriete actrice ooit!)
- Kirsten Dunst.
- Johnny Depp.
- Robert Pattinson.
- Romantische films.
- Mooie liefdeskoppels in films.
- Muziek (ABBA, musical, filmmuziek, ik luister het graag )
- Chocolade.
- Boeken en tijdschriften: Kan moeilijk een boekenwinkel voorbijlopen zonder even een blik naar binnen te werpen.
- Dvd's kopen, ghehe.
- M'n vrienden.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Weet ja wat ik graag doe: op de bodem van mijn zwembad gaan liggen waar niemand mij kan horen en dan keihard Beethovens k¨*t roepen.
Je opblaasbad?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Jij bent me toch maar een vreemd figuur hoor 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes

Ik doe het teveel!

Dit doe ik ook teveel.
- Ook nog, lang opblijven -
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Mijn grote zwakte is: weed of wiet op zn nederlands. Ook mijn eerste vriendin blijft altijd een zwakte, al zou ik mn huidige relatie er niet voor inruilen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Mijn grootste zwakte is mijn directe eerlijkheid wat niet altijd goed valt bij anderen. Voordeel hiervan echter is dat ik een aantal vrienden heb die al 15 jaar met me omgaan omdat ze weten wat ze aan mij hebben.
En A&Ff, de zwakte van die wiet heb ik ook. Ben inmiddels verslaafd, vaak proberen te stoppen. Maar het is ook goed tegen epilepsie -het maakt me lekker rustig in mn lelijke harses- dus het heeft 2 kanten.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Dat met eerlijkheid komt mij ook erg bekend voor, en ja verslaafd ben ik helaas ook al zit ik nu midden in een stoppoging.
Heb jij epelepsie dan? Of bedoel je dat je anders heel erg druk en beweglijk bent, ik weet wel dat wiet goed is tegen astma, tuberculose, en vormen van pijnbestrijding onder andere bij ms.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ja, maar ook tegen epilepsie. Het zorgt voor rust in je hoofd. Ik zou het verdorie vergoed moeten krijgen! 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Helemaal mee eens, en wist je dat verslaving een wereldwijd erkende chronische ziekte is?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Als ik het zo hoor is wiet helemaal niet slecht voor je.