- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Sta er mee op, ga er mee naar bed.
En dan toch nog vaak te laat met insturen 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Deelt die Jarno hier nu even die mentale tik uit ..... patsssss .....
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Deelt die Jarno hier nu even die mentale tik uit ..... patsssss .....
Ja een spijker op zijn kop (pinhead
)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Haha, geintje moet kunnen toch 
Pirmais
-
- 802 messages
- 0 votes
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
"In der Beschränkung zeigt sich der Meister."
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Momenteel 2 gebruikers - vrienden - waar ik hun berichten en/of stemmen even bekijk.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Hehe, nee. Het zijn persoonlijke vrienden.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
ik lees altijd graag de berichten/recensies bij films,het is niet zo dat ik een gebruiker volg,
wel zijn er een aantal gebruikers die ik serieus neem en graag de berichten van lees.
de volgende gebruikers zijn mij opgevallen:reinbo,spetie,minotaures,606,speedy 23,jacobaco,congo en decec
deze gebruikers neem ik serieus en plaatsen prettige en duidelijke berichten.
ik ben nog niet zo lang op deze site maar zomaar even dit berichtje
,
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb er toch maar lekker 55 jaar over gedaan om een volger te hebben. En een dame dan nog.
ik zie het voor mij als een groot compliment. Daar voor dank
mar007
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik heb er toch maar lekker 55 jaar over gedaan om een volger te hebben. En een dame dan nog.
.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ah, kicke. Dan typ ik mijn recensie's toch niet alleen voor mezelf 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik ben al blij dat ze niet verwijderd worden. 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
nu ik wat langer op deze site kom merk ik dat ik toch berichten/recensies van
bepaalde gebruikers volg.
zo lees ik vaak de recensies van oa spetie,congo en sergio leone.
ook krijg ik meer inzicht in de smaak van verschillende gebruikers.
ook leuk is dat ik de avatars van gebruikers herken.
er zijn natuurlijk ook gebruikers die ik irritant vind en geen leuke berichten plaatsen(hier zal ik
de namen niet van noemen)
de gebruikers die ik meestal volg;
spetie
sergio leone
congo
reinbo
jacobaco
gauke
ruud c
stinissen
speedy 23
brix
dreiecke
dick 2008
606
minotaures
ongetwijfeld zal ik iemand vergeten maar van deze gebruikers lees ik vaak
de berichten.
ach ja zo heb ik wat te lezen 
verder hou ik ervan als mensen discussies voeren en daarbij een ander heel houdt,
andere in zijn of haar waarde laat,dat zit bij de mensen die ik volg wel goed.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Ik volg:
Paalhaas
Korenbloem
Toon1
Zazdarovje
Beavis
Mochizuki Rokuro
Reinbo
Koenr
Limelou
Starbright Boy
Vooral de eerste vier volg ik trouw, vooral dankzij MuMe en omdat we enorm dicht bij elkaar zitten qua smaak.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
ik ben nog niet zo lang op deze site maar zomaar even dit berichtje
,
Dan hoop ik maar dat je nog lang op de site blijft, dit vooral omdat er in verhouding weinig vrouwen op de site zijn.
Ik volg niet echt gebruikers. Ik kijk meestal films van hetzelfde genre, daarom kom ik ook vaak dezelfde gebruikers tegen. Ik kijk soms ook wel een heel ander genre en ik zie gelijk een heleboel andere namen.
Wel let ik vaak op wat bepaalde gebruikers stemmen. Meestal weet ik toch wel een beetje van zijn of haar smaak en dat klopt dan vaak aardig. Dus vooral stemmen zou ik zeggen, hoog of laag maakt me verder niet zo uit.
timmienoelie
-
- 1518 messages
- 4265 votes
Meest interessante gebruikers:
Beavis
Mochizuki Rokuro
Starbright Boy
Poisonthewell
Danuz
Ataloona
Airbakke
Onderhond
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
de gebruikers die ik meestal volg;
606
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan hoop ik maar dat je nog lang op de site blijft, dit vooral omdat er in verhouding weinig vrouwen op de site zijn.
Ik volg niet echt gebruikers. Ik kijk meestal films van hetzelfde genre, daarom kom ik ook vaak dezelfde gebruikers tegen. Ik kijk soms ook wel een heel ander genre en ik zie gelijk een heleboel andere namen.
Wel let ik vaak op wat bepaalde gebruikers stemmen. Meestal weet ik toch wel een beetje van zijn of haar smaak en dat klopt dan vaak aardig. Dus vooral stemmen zou ik zeggen, hoog of laag maakt me verder niet zo uit.
Idem. Heb niemand meer in de gebruikersupdates staan maar mijn oog valt vaak op dezelfde users. Meeste hebben dezelfde smaak en die zie ik dan regelmatig staan bij films die ik ook gezien heb of wil zien.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik volg geloof ik ook niemand meer bewust. Spetie blijft altijd interessant om te lezen, fijne schrijfwijze en geeft nagenoeg dezelfde scores als ik bij zo'n beetje alle films.
Verder kom ik de vaste garde overal wel tegen en dan lees ik de recensies altijd met plezier. Ik zal alleen nooit een film niet gaan kijken, omdat deze toevallig een lage score krijgt. Ben vaak positief verrast, aangezien ik dan niet echt veel goede dingen had gelezen over de desbetreffende film.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik zal ook net als moviemafketel de 'vaste garde' wel wat volgen en lees graag de recensies bij films. Maar mijn smaak is te variabel om echt compleet overeen te komen met iemand. Maar vele gebruikers hier schrijven best wel leuke teksten of ze de film nu goed vinden of niet.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dankje