- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Leuk mar007, om ook 'ns in een rijtje te staan
en vooral je laatste regels vind ik ook belangrijk.
Ik lees eigenlijk het liefst alle reacties (ook de jouwe dus) in de updates maar dat lukt niet vaak qua tijd, want maanden juli en september zijn druk voor mij qua werk.
De ultra korte reacties van enkele woorden sla ik trouwens wel over, dat zegt mij niet veel.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Tja door het Tip-Topperspel zit ik al maanden lang 'opgescheept' met users als Reinbo, Spetie, rensie32, chevy93, MatthijsGr00t, Lord Flashheart, DeCol, jeroentjuhhhhh, Film Pegasus, DVD-T en Observator. Ik volg hun stemmen en meningen met bescheiden interesse.
En natuurlijk volg ik opperstemmer stinissen
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
nu ik wat langer op deze site kom merk ik dat ik toch berichten/recensies van
bepaalde gebruikers volg.
zo lees ik vaak de recensies van oa spetie,congo en sergio leone.
ook krijg ik meer inzicht in de smaak van verschillende gebruikers.
ook leuk is dat ik de avatars van gebruikers herken.
er zijn natuurlijk ook gebruikers die ik irritant vind en geen leuke berichten plaatsen(hier zal ik
de namen niet van noemen)
de gebruikers die ik meestal volg;
spetie
sergio leone
congo
reinbo
jacobaco
gauke
ruud c
stinissen
speedy 23
brix
dreiecke
dick 2008
606
minotaures
ongetwijfeld zal ik iemand vergeten maar van deze gebruikers lees ik vaak
de berichten.
ach ja zo heb ik wat te lezen 
verder hou ik ervan als mensen discussies voeren en daarbij een ander heel houdt,
andere in zijn of haar waarde laat,dat zit bij de mensen die ik volg wel goed.
Leuk om te horen 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Idem. Heb niemand meer in de gebruikersupdates staan maar mijn oog valt vaak op dezelfde users. Meeste hebben dezelfde smaak en die zie ik dan regelmatig staan bij films die ik ook gezien heb of wil zien.
ik las een recensie van jouw bij rise of the planet of the apes en dat vond ik nou leuk
om te lezen(zag het al helemaal voor me)heel herkenbaar.
ik heb ook niemand in de gebruikersupdates staan maar ik lees wel veel berichten en kom
vaak dezelfde users tegen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, dankjewel.
Ik was een kleine jankbeer toen.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
helemaal niets mis mee hoor,je moest eens weten bij hoeveel films ik wel
niet gejankt heb en dan nog maar te zwijgen over de soap series waarbij ik heb zitten
brullen ha ha 
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Meningen van o.a:
boozebelly, Thorongil (Zijn reviews bij fantasie of aventurenfilms zijn kort maar sterk geschreven, al ben ik het niet altijd eens met hem), Karl van H., dave, Prudh, maxcomthrilla, sinterklaas, Montorsi, Madecineman, dutchtuga, The One Ring, JohnWilliams, Onderhond, maerk, HarmJanStegenga, beavis, Matchostomos, tukkerstein, Macmanus, starbright boy, AGE-411, JacoBaco, John Lee Hooker, Tommeh, Drs. DAJA (ook zijn video recensies uiteraard)
Dat zijn er heel wat en ik mis er vast nog een paar gebruikers die ik ontzettend interessant vindt. Ik volg hun niet direct, maar als ik een mening van hun zie sta neem ik wel even rustig mijn tijd om die door te lezen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Meningen van o.a:
boozebelly, Thorongil (Zijn reviews bij fantasie of aventurenfilms zijn kort maar sterk geschreven, al ben ik het niet altijd eens met hem), Karl van H., dave, Prudh, maxcomthrilla, sinterklaas, Montorsi, Madecineman, dutchtuga, The One Ring, JohnWilliams, Onderhond, maerk, HarmJanStegenga, beavis, Matchostomos, tukkerstein, Macmanus, starbright boy, AGE-411, JacoBaco, John Lee Hooker, Tommeh, Drs. DAJA (ook zijn video recensies uiteraard)
Dat zijn er heel wat en ik mis er vast nog een paar gebruikers die ik ontzettend interessant vindt. Ik volg hun niet direct, maar als ik een mening van hun zie sta neem ik wel even rustig mijn tijd om die door te lezen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Is dat een stille hint Martijn?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Juist ja, je schreeuwt het liever van de daken?
ach geintje op zijn tijd moet kunnen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nou je bent ieder geval weer boven water.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zekers, zonder dat was het leven ondragelijk!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Te talloos om te noemen, of zelfs maar aan de (en dus immer akelig lege) gebruikersupdates toe te voegen. Allen bedankt! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik maak geen gebruik van de gebruikersupdates functie maar ik heb zo wel mijn vast lijstje van de mensen wiens berichten/recensies ik lees. Dit resulteert dan praktisch altijd in de recensiefilter te openen en dan te scrollen tot ik een naam/avatar tegen kom. Dit zijn eigenlijk de meeste vaste gebruikers maar deze springen er toch wel vaak tussen uit:
Naomi Watts
Rianneke_Dan
Brix
movie acteurs (zeker bij Jackie Chan)
neo (idem als bij movie acteurs)
Soom
Ajax&Litmanen1
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een aantal 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Thanks!
Overigens is het wederzijds, lees je verhalen altijd graag.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bedankt Timothy, leuk om te horen
Het is geheel wederzijds, met name je Disney reviews lees ik erg, erg graag!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een aantal
Dacht ik al 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vroeger:
Momenteel 2 gebruikers - vrienden - waar ik hun berichten en/of stemmen even bekijk.
Nu niet meer, omdat die personen zo goed als niet meer actief zijn.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dacht ik al
Niet getreurd hoor.
Weliswaar heb je een andere dan ook vaak tegenoverstelde smaak, maar heb toch heel veel berichten (uit het verleden) van je gelezen hier op site en ben het toch vaak met je eens. Dus ik hou je in de gaten. 
Ik volg zoals gezegd niet bepaalde users, maar lees wel de berichten. Zo ook de eerste berichten bij de film, en ben het toch vaak ook eens met Jordy.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bedankt Metalfist. Insgelijks. Vooral Marilyn en comicverfilmingen uiteraard maar ook weer van je geleerd dat Christina hendricks in Firefly zat
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hahaha, als het op Whedonverse komt ben ik niet te kloppen! 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Volgen? Niemand. Maar als ik een film die ik niet echt ken wil zien (of kopen) dan kijk ik wel vaak even of mensen als Eline, Kos, Naomi Watts, Kapeuter, Brix, Rienbo, Spetie en rep_robert de film al hebben beoordeeld.
conversyl
-
- 14 messages
- 15 votes
Heb mij hier niet zo lang ingeschreven,maar wat mij opvalt is dat deze 3 met voorsprong de beste recensies schrijven:
-The One Ring
-Reinbo
-Thomas83
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Heb Reinbo anders niet veel recensies zien schrijven...
Wel vaak reacties op anderen die sterk zijn.
Maar gebruikers waar ik graag berichten van lees zijn: rep_Robert, 606, Film Pegasus, Onderhond, Brix, Kappeuter, Spetie, The One Ring, Eline en Kos. Zal er nog wel vergeten.
Edit: Jeroentjuuh en Observator horen vanzelfsprekend ook in het rijtje thuis!