- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heb Reinbo anders niet veel recensies zien schrijven...
Wel vaak reacties op anderen die sterk zijn.
Maar gebruikers waar ik graag berichten van lees zijn: rep_Robert, 606, Film Pegasus, Onderhond, Brix, Kappeuter, Spetie, The One Ring, Eline en Kos. Zal er nog wel vergeten.
Edit: Jeroentjuuh en Observator horen vanzelfsprekend ook in het rijtje thuis!
TomPSV
-
- 503 messages
- 445 votes
Niet echt volgen, maar als ik een bericht van Ajax&Litmanen1 en Naomi Watts zie dan lees ik die altijd met veel plezier. Eerstgenoemde heeft volgens mij wel een beetje dezelfde smaak als mij en zijn recencies kom ik vaak tegen bij actiefilms (James Bond etc.) Meestal lekker uitgebreid en dat geldt ook voor Naomi Watts, die altijd heel goed kan verwoorden waarom hij iets goed of slecht vindt.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
mee eens@tompsv inderdaad is naomi watts daar erg goed in.
wat ik ook altijd leuk vind om te lezen zijn de meningen van theunissen,halve tamme en
tattoo bob,gewoon vrolijk en vaak positief.
mijn ervaring is dat ik sommige gebruikers regelmatig tegen kom in forumtopics en weer
andere gebruikers vaak bij recensies/meningen bij films.(soms ook beide)
blijft leuk om te lezen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bedankt, en insgelijks uiteraard. Al kom ik je vooral qua series vaak tegen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet echt volgen, maar als ik een bericht van Ajax&Litmanen1 en Naomi Watts zie dan lees ik die altijd met veel plezier. Eerstgenoemde heeft volgens mij wel een beetje dezelfde smaak als mij en zijn recencies kom ik vaak tegen bij actiefilms (James Bond etc.) Meestal lekker uitgebreid en dat geldt ook voor Naomi Watts, die altijd heel goed kan verwoorden waarom hij iets goed of slecht vindt.
Hartelijk dank! 
Leuk dat je als PSVer mij toch volgt 
Overigens lees ik jouw berichten ook, je valt de laatste tijd op met goede reviews.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Ik zal ook eens wat mensen gaan volgen. Niet omdat het boeiend is wat ze schrijven, maar omdat ze het zo waanzinnig op prijs stellen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik zal ook eens wat mensen gaan volgen. Niet omdat het boeiend is wat ze schrijven, maar omdat ze het zo waanzinnig op prijs stellen.
Ik volg jou nog regelmatig dude! 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Ik volg niemand zodanig dat ik zijn of haar stemmenlijsten in de gaten hou. Wel zoek ik altijd naar recensies van bepaalde users. Zo zoek ik altijd de recensies van Spetie op (heeft een duidelijke en vlotte schrijfstijl), The One Ring (schrijft interessant, uitgebreid en verdiepend), HarmJanStegenga (combinatie van beide) en Onderhond (en dan voornamelijk bij films die hem niet liggen). Daarnaast zoek ik altijd naar opvallende recensies, dus extreem hoge of lage beoordelingen van users waarvan ik dat niet had verwacht bij de betreffende film.
gebruiker_56935
-
- 433 messages
- 0 votes
Ik volg niemand zodanig dat ik zijn of haar stemmenlijsten in de gaten hou. Wel zoek ik altijd naar recensies van bepaalde users. Zo zoek ik altijd de recensies van Spetie op (heeft een duidelijke en vlotte schrijfstijl), The One Ring (schrijft interessant, uitgebreid en verdiepend), HarmJanStegenga (combinatie van beide) en Onderhond (en dan voornamelijk bij films die hem niet liggen). Daarnaast zoek ik altijd naar opvallende recensies, dus extreem hoge of lage beoordelingen van users waarvan ik dat niet had verwacht bij de betreffende film.
Precies hetzelfde hier! Niet altijd met ze eens, vaak niet zelfs maar wel interessant om door middel van de recensies ook een andere kijk op de film te krijgen.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
In De Site > Gebruikers > complimenten/waardering aan gebruikers:
het lijkt mij wel leuk om een positief topic te openen waarin je complimenten
aan andere gebruikers kan geven of je waardering kan uiten.
hoe dan ook het moet wel positief zijn!!
ik wil graag mijn waardering uiten aan een aantal gebruikers die altijd behulpzaam
en attent zijn.
behulpzaam/attent/vriendelijk
brix (altijd even attent)
606 (volgens mij de aardigste gebruiker op mm)
bottleneck
jesper187 (altijd betrokken/behulpzaam)
matthijsgroot
m1chel
dreiecke
jacobaco (ja...ben ik gewoon fan van
)
ook wil ik mijn complimenten geven aan gauke voor zijn opvallende en mooie stijl
in het schrijven van recensies.
uiteraard wil ik ook even complimenten geven aan alle vrijwilligers achter de schermen
die de site draaiende houden 
ongetwijfeld zal ik wel vaker hier iemand in het zonnetje zetten.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@mar007:
Oef, ik krijg het plotseling érg warm (de overgang denk ik)

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eens!
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
uiteraard wil ik ook even complimenten geven aan alle vrijwilligers achter de schermen die de site draaiende houden
Ja, ik ook en dank je mar007
+ volgens mij zit elk lid (hopelijk vrijwillig) achter de PC, TV, LCD en bioscoopschermen, dus van mij krijgt iedereen een complimentje die van de Moviemeter site (gezamenlijk) iets leuks probeert te maken 
Zet jezelf ook maar in het lijstje, want volgens mij ben je attenter dan ik ben 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
I606 (volgens mij de aardigste gebruiker op mm).
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Wat een positiviteit mar007 
Leuk en ook leuk om mezelf terug te zien in de lijst 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Users die in mijn updates staan: Yeyo, Asaharo, DVD-T, Porcupine3, Eazy, Nakada en TomaskeX
Users die ik zo nu en dan eens volg: Jeroentjuhhhh, Reinbo, Brix, MatthijsGroot, Naomi Watts, Ajax&Litmanen1, Onderhond, de videorecensies van Drs. Daja en Jawaddedadde.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
jacobaco (ja...ben ik gewoon fan van
)
Dankjewel!! Heel erg leuk om dit te horen! (lezen) 
Mijn complimenten voor je oprechtheid richting deze gebruikers!
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
bedankt allemaal voor jullie reacties,
ik dacht laat ik ook eens een positieve bijdrage leveren hier op mm.
alleen beetje jammer dat het in dit topic is geplaatst.
ik vind dit topic '' welke gebruiker volg je graag en waarom'' toch anders dan een topic
''complimenten/waardering aan gebruikers''maar goed ik ga ervan uit dat dat zo zijn reden heeft.
zo nu en dan zal ik zeker hier een positief berichtje plaatsen...leuk toch 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
bedankt allemaal voor jullie reacties,
ik dacht laat ik ook eens een positieve bijdrage leveren hier op mm.
alleen beetje jammer dat het in dit topic is geplaatst.
ik vind dit topic '' welke gebruiker volg je graag en waarom'' toch anders dan een topic
''complimenten/waardering aan gebruikers''maar goed ik ga ervan uit dat dat zo zijn reden heeft.
zo nu en dan zal ik zeker hier een positief berichtje plaatsen...leuk toch
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
De goede bedoelingen ten spijt, heeft dit topic niet een desastreus neveneffect? Ik zie dat ik hier een paar jaar geleden nog enkele keren genoemd werd. Nu word ik nooit meer genoemd. Dat kan zijn omdat ik vrijwel nooit meer recensies schrijf, maar voor het tegenovergestelde valt ook wat te zeggen. Ben ik niet gestopt met het schrijven van recensies omdat ik hier niet meer genoemd werd? En met mij vele anderen. Voor elke gebruiker die hier in het zonnetje wordt gezet zijn er immers honderd anderen die zich miskend voelen. Dus slotje graag. Om de continuïteit van MovieMeter waar te borgen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@Apollinisch:
Ik vind jou echt niet minder aardig dan voorheen hoor 
Maar ik begrijp je stelling volkomen, en heb ook mijn bedenkingen bij e.e.a., door mogelijk neveneffect.
Dat maakt de spontane uiting van mar007 niet minder prettig.
Daarmee bedoel ik niet zozeer dat ik het leuk vond om genoemd te worden (wat natuurlijk niet te ontkennen valt) alswel het feit dat een user blijkt geeft van haar plezier in deze site.
Zoals ze al aangaf een resultaat van iedereen die MM prettig maakt (daar hoor jij ook bij)
Daar mogen we allemaal blij om zijn lijkt mij.
Vooral weer wat vaker schrijven als het kan graag.
Om de continuïteit van MM te waarborgen hebben we vooral "borgpennen"nodig 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ben nog nooit genoemd, dus recensies schrijven laat ik mooi achterwege natuurlijk, tijdverspilling 
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
De goede bedoelingen ten spijt, heeft dit topic niet een desastreus neveneffect? Ik zie dat ik hier een paar jaar geleden nog enkele keren genoemd werd. Nu word ik nooit meer genoemd. Dat kan zijn omdat ik vrijwel nooit meer recensies schrijf, maar voor het tegenovergestelde valt ook wat te zeggen. Ben ik niet gestopt met het schrijven van recensies omdat ik hier niet meer genoemd werd? En met mij vele anderen. Voor elke gebruiker die hier in het zonnetje wordt gezet zijn er immers honderd anderen die zich miskend voelen. Dus slotje graag. Om de continuïteit van MovieMeter waar te borgen.
Als ik interesse heb in een film zijn er altijd een paar mensen wiens mening ik lees als ze die daar hebben neergepend, en jij bent er één van. Jammer als er honderden zijn die zich miskend voelen omdat ze niet genoemd worden, maar misschien worden ze alsnog gevolgd door honderden die gewoon niet reageren in dit topic. Ik denk dat het verkeerd is om conclusies te trekken als je niet genoemd wordt hier.
Dit topic op slot doen om genoemde reden is als schoonheidswedstrijden verbieden omdat andere vrouwen er onzeker van worden. Vrij onzinnig in mijn ogen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Als je niet genoemd wordt in dit topic heb je tenminste een originele smaak! 
(of geen smaak... )
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik vermoed dat gebruikers die zeer regelmatig actief zijn op MM uit nieuwsgierigheid geregeld even een kijkje nemen hier. Het is vleiend wanneer je ziet dat een ander jou noemt en het kan enigszins teleurstellend zijn wanneer je nooit genoemd wordt terwijl je erg actief bent. MM is voor mij echt een hobby. Wanneer ik tijd heb, meng ik mij graag in een discussie ergens op het forum of schrijf ik een recensie. Een leuke bijkomstigheid is dat mensen die niet geregistreerd staan toch al jaren onze meningen lezen. Van de bijna 140.000 geregistreerde gebruikers is er maar een select groepje erg actief, maar de andere zullen inderdaad ook vaak meelezen. En dan nog de honderden niet geregistreerde die onze meningen waardevol vinden. Meestal realiseer ik mij niet eens dat er waarschijnlijk honderden mensen mijn mening lezen. De één zal denken, daar heb je die azijnpisser of die irritante clown weer en een ander zal denken, ik ben het meestal wel met hem eens.
Ik vind dat dit topic mag blijven.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
M.i.(voor wat dat waard is) goede benadering van Black Math en JacoBaco...en Baggerman ook 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ben nog nooit genoemd, dus recensies schrijven laat ik mooi achterwege natuurlijk, tijdverspilling
Ik schrijf ze voor mezelf. Moet je ook is doen 
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Is ook mijn eerste motivatie. Sommige films zakken na een tijdje weg in je geheugen en dan is het toch handig om te zien wat je er wel of niet goed aan vond. En door te schrijven hoop ik ook dat ik beter leer te verworden wat ik van iets vind. Als anderen er ook wat aan hebben, is dat mooi meegenomen, maar geen doel an sich.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
@FillumGek
Ik kom je eigenlijk gewoon nooit tegen, vandaar. 
Ga er zelf maar gewoon vanuit dat ik niet genoemd wordt omdat ik vooral schrijf bij nieuwere films en dus in het meningen lijstje pas op een late pagina kom. Daarnaast heb ik ook nog niet echt veel recensies geschreven dus mensen komen je niet vaak tegen. Gewoon blijven schrijven Fillumgek, genoeg redenen te bedenken om hier niet tussen te staan.