• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Ik schrijf ze voor mezelf. Moet je ook is doen

Hehe ik ook hoor, was ook sarcastisch Al vraag ik me soms wel af wat ik dan 'anders' doe. Misschien mijn schrijfstijl? Maar ik denk vooral dat het komt omdat ik vaak recensies schrijf bij wat onbekendere films en ik me zelden in een discussie meng.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Ben nog nooit genoemd, dus recensies schrijven laat ik mooi achterwege natuurlijk, tijdverspilling

Hallo, en ik dan? Ik volg jou wel hoor, en dat weet je best!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik volg het niet meer.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

FillumGek wrote:

(quote)
Hehe ik ook hoor, was ook sarcastisch Al vraag ik me soms wel af wat ik dan 'anders' doe. Misschien mijn schrijfstijl? Maar ik denk vooral dat het komt omdat ik vaak recensies schrijf bij wat onbekendere films en ik me zelden in een discussie meng.

Meestal schrijf je dan te goed .

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik schrijf dan misschien niet altijd de perfecte recensies zoals de wat hoger opgeleiden hier (vaak veel spelfouten), maar ik vind het ook zo slordig om bijvoorbeeld een zeer afwijkende stem te geven, en die vervolgens niet toe te lichten.

Zoals ik zo meteen toevallig een 0,5 ga geven bij een film die op de site zelf vrij hoog staat aangeschreven. Het is wel zo netjes om zo'n stem wat te onderbouwen. Dat is dan ook de reden dat ik vaak een berichtje schrijf.

Bij de 'gemiddelde' films (2,5* 3* 3,5*) laat ik het wat vaker afweten.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Apollinisch wrote:

Voor elke gebruiker die hier in het zonnetje wordt gezet zijn er immers honderd anderen die zich miskend voelen. Dus slotje graag. Om de continuïteit van MovieMeter waar te borgen.

ik moet eerlijk zeggen dat ik daar helemaal niet bij stil heb gestaan.

nou is het natuurlijk maar net hoe je het bekijkt en met welk doel je dit topic leest(bezoekt)

persoonlijk vind ik het helemaal niet belangrijk om genoemd te worden, ik vind het veel

leuker om zo af en toe mijn waardering te uiten.

van mij mag dit blijven tenzij er heel veel mensen hier problemen mee hebben.

uiteindelijk doe je hier niemand kwaad mee juist omdat het positief is, althans dat was mijn insteek.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

SnakeDoc wrote:

Ik schrijf dan misschien niet altijd de perfecte recensies zoals de wat hoger opgeleiden hier (vaak veel spelfouten),

Daar is echt geen relatie tussen. Genoeg hoogopgeleiden die niet eens de stam van een werkwoord weten te vinden, of überhaupt van het kofschip hebben gehoord. Om nog maar te zwijgen over het verschil tussen 'naar' en 'na'.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Hallo, en ik dan? Ik volg jou wel hoor, en dat weet je best!

And much appreciated

(afbeelding)

Naomi Watts wrote:

(quote)

Meestal schrijf je dan te goed .

Ja het is zegen en een vloek tegelijk

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Daar is echt geen relatie tussen. Genoeg hoogopgeleiden die niet eens de stam van een werkwoord weten te vinden, of überhaupt van het kofschip hebben gehoord. Om nog maar te zwijgen over het verschil tussen 'naar' en 'na'.

De regels van het kofschip heb ik ook al jaren geleden achter me gelaten. D, DT, T, ... ik doe het meer op m'n gevoel. Als ik een lekkere dag heb dan wil ik nog wel is een Ttje achter het Dtje plaatsen.

Het is me al zo vaak uitgelegd, maar het gaat er niet in Ach, als je maar een beetje te begrijpen bent.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

mar007 wrote:

uiteindelijk doe je hier niemand kwaad mee juist omdat het positief is, althans dat was mijn insteek.

Ik vind het juist leuk, ik werd ook nooit genoemd ( op paar na ) en juist ik ervaar het erg positief en mij doet het goed.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

606 wrote:

(quote)
Ik vind het juist leuk, ik werd ook nooit genoemd ( op paar na ) en juist ik ervaar het erg positief en mij doet het goed.

Ik zie mijn naam nergens terug, en word er juist erg depressief van.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

SnakeDoc wrote:

Ik volg jou wel, vooral vanwege onze toevoegingen van films en omdat ik je aardig vind.

Brix volg ik omdat hij het leuk vind dat ik het weer hier vertel en hij heeft ook respect en vanwege zijn geweldige oude fotos.

Jarno volg ik ook vanwege de toevoegingen en vanwege zijn fijne hulp die ik heb gehad.

Stinissen volg ik natuurlijk ook, ik help stinissen en hij mij, Hij is ook erg aardig.

Voor de rest ben ik niet echt een volger, ik heb zo ie zo respect voor film liefhebbers die net als ik gek zijn op films.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

haha ik denk dat ik je ga volgen want je hebt wel humor..grote kans dat je naam dan

genoemd gaat worden

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

606 wrote:

(quote)
Ik volg jou wel, vooral vanwege onze toevoegingen van films en omdat ik je aardig vind.

Brix volg ik omdat hij het leuk vind dat ik het weer hier vertel en hij heeft ook respect en vanwege zijn geweldige oude fotos.

Jarno volg ik ook vanwege de toevoegingen en vanwege zijn fijne hulp die ik heb gehad.

Stinissen volg ik natuurlijk ook, ik help stinissen en hij mij, Hij is ook erg aardig.

Voor de rest ben ik niet echt een volger, ik heb zo ie zo respect voor film liefhebbers die net als ik gek zijn op films.

Ha ha ha heb ik toch een volger en natuurlijk niet de minste Ik volg jou trouwens ook 606

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

stinissen wrote:

Ha ha ha heb ik toch een volger en natuurlijk niet de minste Ik volg jou trouwens ook 606

Dankjewel Henk

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

606 wrote:

Whaaaaaaaa, mijn eerste volger

Ook niet zo vreemd, ik schrijf nooit recensies

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Mij ging het om het algemeen, we hebben regelmatig PM contact gehad en daar had ik veel aan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Daar is echt geen relatie tussen.

Wedden van wel? Dat veel hoogopgeleiden het fout doen wil niet zeggen dat er er niet relatief veel meer laagopgeleiden het fout doen. Van het taalgebruik van hoogopgeleiden wordt doorgaans nou eenmaal meer verlangd dan van het taalgebruik van laagopgeleiden, lijkt me vrij logisch.

Is trouwens één van de twee eisen die ik stel aan een recensie: verzorgd taalgebruik. De ander is positief commentaar. Negatieve recensies lees ik niet.

En mijn berichtje heeft veel losgemaakt zeg. Een hoop gelukkige mensen erbij. Missie geslaagd.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Maak daar maar 2 van. Je toevoegingen houden me altijd op de hoogte qua nieuwe films

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Het lijkt me verkeerd om een topic als deze in de gaten te houden. Ik neem aan dat mensen berichten/recensies in de eerste plaats voor zichzelf schrijven en dat andere leden op de tweede plaats komen. Als je perse gestreeld wilt worden, kan je beter een andere hobby zoeken. Het leven van een schrijver gaat niet over rozen.

Wil niet zeggen trouwens dat ik me niet gestreeld voel als ik in een positieve context genoemd wordt (in een topic als deze, volgens mij is dat een enkele keer gebeurd hier), Ik haal er meer voldoening uit als mensen reageren nav recensie bij een filmptopic.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik volg iedereen op MM behalve RuudC.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Ik kan jouw berichten in het voetbaltopic ook maar beter overslaan

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nee joh, die zijn geweldig als Ajax slecht heeft gespeeld

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

Maak daar maar 2 van. Je toevoegingen houden me altijd op de hoogte qua nieuwe films

You guys are too kind

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

RuudC wrote:

Ik neem aan dat mensen berichten/recensies in de eerste plaats voor zichzelf schrijven en dat andere leden op de tweede plaats komen.

Ik denk dat het heel erg verschillend is. Het is leuk om voor jezelf iets te schrijven, maar er zijn ook mensen die dit doen om wat uit te lokken en daar heb je andere voor nodig en uiteindelijk kom je op die manier toch weer terug bij je jezelf. Ok, je hebt gelijk. Eigenlijk doen we alles uit eigen belang, maar het is leuk om je voldoening te delen met een ander door wat te schrijven en daar een ander ook een plezier mee doet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

AHWA wrote:

Nee joh, die zijn geweldig als Ajax slecht heeft gespeeld

Doen ze helaas iets te vaak dit seizoen. Maar ik ben altijd rond april, mei een vrij opgewekt mens de laatste jaren

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

RuudC wrote:

Ik haal er meer voldoening uit als mensen reageren nav recensie bij een filmptopic.

toch moet ik zeggen dat ik vaak jouw recensies lees....hoewel ik niet altijd regeer en met mij

meer mensen denk ik, wordt het wel gelezen.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Wel mee eens, zelf vind ik vaak het reageren op recensies leuker dan het zelf schrijven. Tja en als die ander dat ook heeft dan krijg je zo'n discussie als een paar pagina's terug bij The Sixth Sense.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Stelletje stalkers

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

RuudC wrote:

Het lijkt me verkeerd om een topic als deze in de gaten te houden. Ik neem aan dat mensen berichten/recensies in de eerste plaats voor zichzelf schrijven en dat andere leden op de tweede plaats komen. Als je perse gestreeld wilt worden, kan je beter een andere hobby zoeken. Het leven van een schrijver gaat niet over rozen.

Wil niet zeggen trouwens dat ik me niet gestreeld voel als ik in een positieve context genoemd wordt (in een topic als deze, volgens mij is dat een enkele keer gebeurd hier), Ik haal er meer voldoening uit als mensen reageren nav recensie bij een filmptopic.

Dit is volgens mij de nagel op zen kop, althans voor mij toch. Ik ben begonnen met recensies schrijven omdat ik het jammer vond dat ik bij een film gewoon geen idee meer had waarom ik een bepaalde score had uitgedeeld. Natuurlijk erg tof als je een complimentje krijgt en het streelt je ego wel maar ik ga er niet mee ophouden omdat mijn naam een aantal maand of gewoonweg nooit genoemd wordt in een topic.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.