- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Misschien wel leuk om voortaan lijstje te gaan maken van top 3 t/m 100000 van irritante hysterieuze... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76917 votes
Hier ook nog een redelijke nieuwe gebruiker 30 oktober 2002 Stinissen 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
mijn diepzinnigheid wordt ook al niet gewaardeerd 
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Try to take over moviemeter:
fase 1: become more popular than jordy
Moehahahaha :evil
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Spreek toch in je moerstaal Domtietom. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
-Fisherking
-Ramon K
-Kappeuter
Ook geen volgorde...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een kwestie van smaak zullen we maar zeggen. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook als ze nou niet bepaald klein zijn ? 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
helemaal mee eens 
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
wat is dit voor anti dttom houding? waar komt dat vandaan?? what did i do wrong? 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
succes alvast!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
wat is dit voor anti dttom houding? waar komt dat vandaan?? what did i do wrong? 
het komt denk ik door je eigen houding 
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Roda mag er eigenlijk ook wel bij, vind ik - altijd enthousiast en ik heb nog geen letter pretentieus gekoketteer van hem gelezen (lees ik trouwens van héél weinig mensen hier - voor de duidelijkheid
).
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Tja, lang gedacht of ik me aan dit topic zou wagen. Vooruit; hier komt ie dan...
Reacties en meningen van RamonK en Fisherking neem ik serieus. Vaak met ze op de chat over zaken (serieus of onzin) gediscussieerd en het zijn medebrabanders hé 
Kappeuter is voor mij een goede graatmeter als het om de betere franse films gaat!
De reacties van Queto lees ik altijd (vaak niet met hem eens, maar meestal erg vermakelijk hoe hij een film kan afbranden
).
Gimli F niet vergeten; hij heeft me al behoorlijk wat waanzige tips (thanks for "in the woods"!) in de PM's gegeven en zijn stukjes bij films zijn vaak erg uitgebreid en goed onderbouwd.
Uiteraard houdt ik de moderatorsberichtjes ook wat scherper in de gaten dan anderen. En nog een aantal regular users die een extra attentiewaarde hebben (name yourself
)
zo... weer genoeg geslijmd 
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
En nog een aantal regular users die een extra attentiewaarde hebben (name yourself
)
Bij deze. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Ik vind mezelf ook wel attentiewaarde hebben en sluit me bij Renske aan. 
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Denkt
Kom op Pietje... Hee!
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
En ik dan! Ik weet zeker dat ik overal op 1 kom zodra ik over het Gertoisme begin.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik denk dat je moet kijken wat men voor de site over heeft ..... meningen over een film tellen niet.
A) Uiteraard de hele crew (zonder deze crew zou de hele site niet moeglijk zijn).
B) En diegene die de meeste films toevoegen (zonder dze mensen zou er ook geen enkele discussie plaatsvinden), dus:
1. stinissen
2. bioscoopzaal
3. Jordy