• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik geloof dat ik het afgelopen jaar 5 films heb toegevoegd, dus haal mij maar uit dat lijstje dan

TVGids

• 207 messages
  • 0 votes

1. Stinissen

2. ToNe

3. KarinV

boondock

• 208 messages
  • 722 votes

1. boondock

2. Jordy

3. Stinissen

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Poeh! Moeilijk... Zijn er zoveel!

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

1 - Stinissen

2 - neo

3 - Speedy23

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

1 - stinissen

2 - FK

3 - justice4all

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

We zijn hier wel elkaar een flinke veer in ieders reet aan het steken he? Wat een topic.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

as wrote:

We zijn hier wel elkaar een flinke veer in ieders reet aan het steken he? Wat een topic.

Ja, daar heb je wel een beetje gelijk in, As. Maar aan de andere kant is het voor mensen die hier op de site nog niet zo bekend zijn wel makkelijk om te kijken van welke Users hij/zij de mening en waardering en de posts serieus moet nemen of niet.

Dus stel ik hierbij voor om ook de mensen in dit Topic te noemen waar je absoluut niet naar zou moeten luistereen of daar een Topic over te maken. Aan de andere kant is dat natuurlijk een slecht idee, omdat je daar wel erg veel vijanden mee kweekt .

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

De users die ik serieus neem, weten dat inmiddels al wel en de users die ik niet serieus neem, hoeven dat niet te weten. Daar is geen apart topic voor nodig.

Om te voorkomen dat het uit de klauw loopt en we straks weer in een enorme ruzie verzeilen, stel ik een slotje voor op dit topic.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

1. Dustyfan!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dustyfan wrote:

Om te voorkomen dat het uit de klauw loopt en we straks weer in een enorme ruzie verzeilen, stel ik een slotje voor op dit topic.

Zolang het hier alleen op de positieve tour blijft gaan, vind ik dat persoonlijk niet nodig. Al is dit ook niet mijn favoriete topic,

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

2. Jordy!

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ik heb erg gelachen om de hevig geïrriteerde posts van Paddo vanaf het iffr.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ik kom effe terug op mijn vorige bericht. Om een Topic te openen over Users die absoluut niet serieus genomen moeten worden, is lichtgezegd belachelijk, geef ik toe. Maar hoewel menigeen dit Topic beschouwt als pure Slijmballerij (waar ik me ergsns ook wel in kan vinden), blijf ik erbij dat het handig is voor de nieuwe Users om te bekijken op wiens mening zij kunnen vertrouwen.

Alhoewel dat natuurlijk met smaak te maken heeft. Als een nieuwe User het bijvoorbeeld helemaal met mij eens is dat 28 Days Later helemaal geweldig is, maar dat hij AKIRA in tegenstelling tot mijzelf verschrikkelijk saai vindt, houden onze overeenkomsten misschien ook wel op. Daarom zou het kunnen zijn (weet ik dus niet helemaal zeker) dat dit Topic misschien niet zo zinvol is.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Als 'zinvol' moet je al dat gestem van vandaag de dag op alles dat los en vast zit, sowieso nooit zien..

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik vind dit maar een waardeloos topic.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

3. U-96! (en nu kap ik ermee hoor )

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

4. Menni

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

Ik vindt het helemaal niet erg hoor. Zelfs wel geinig. Ik lees de berichten met een smile op mijn gezicht. Voor mij hoeft er echt geen slot op.

(5. as )

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Dat gaat echt te ver hoor as, ik wil jou graag eruit nomineren!

as

• 3548 messages
  • 5932 votes

Menni wrote:

Dat gaat echt te ver hoor as, ik wil jou graag eruit nomineren!

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

[quote]Flipman schreef:

Ik kom effe terug op mijn vorige bericht. Om een Topic te openen over Users die absoluut niet serieus genomen moeten worden, is lichtgezegd belachelijk, geef ik toe. Maar hoewel menigeen dit Topic beschouwt als pure Slijmballerij (waar ik me ergsns ook wel in kan vinden), blijf ik erbij dat het handig is voor de nieuwe Users om te bekijken op wiens mening zij kunnen vertrouwen.

[knip]

``op wiens mening zij kunnen vertrouwen??``

dat vind ik een belachelijke redenatie.

je gaat een film toch niet kijken,omdat een aantal users `met verstand van`de film ``goedkeuren``of ``afkeuren`of zo `hun bedenkingen hebben `of `hun voorzichtig optimisme`of wat dan ook` hebben?

ikzelf vind het leuk de meningen van de users te lezen,maar ik kijk de films die ik wil zien,ongeacht wat de users ervan zeggen.

overigens ook ongeacht of de poster er wel of niet mooi uitziet,of de cast wel of niet bekend is,ongeacht wie de regisseur is..of hoeveel de film wel neit gekost heeft,of wat de media ervan zeggen..

eigenlijk basseer ik me voornamelijk op de titel,als die me aanspreekt,kijk ik.

en even vaak is het mij om het even,ik kijk een film,achteraf bepaal ik wel of ik het de moeite waard vond of niet.

je kan zelfs niet eens iets als acteerprestaties of de wijze van filmen met elkaar vergelijken:wat voor jou knettergoed is,vind de ander bagger.

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

iemand met 1000+ films`s mening blijft even objectief als een `nieuwere users`mening.

sluit me bij redlop aan,waardeloos topic.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Blijkbaar zijn er mensen die zich er wel mee amuseren, dus zo waardeloos zal het wel niet zijn.

Als je tegenwoordig al preventief topics wil sluiten kan je beter heel moviemeter opdoeken ...

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

joyce.b schreef:

[verhaal]

Volgens jou is het alleen zinvol om achteraf te stemmen, en te kijken of de meerderheid van de mensen het er mee eens is (of zoiets?). Je zoekt nooit naar een film op mm om te kijken of deze een redelijk gemiddelde heeft?

joyce.b

• 712 messages
  • 0 votes

Volgens jou is het alleen zinvol om achteraf te stemmen, en te kijken of de meerderheid van de mensen het er mee eens is (of zoiets?).

*achteraf stemmen lijkt mij wel zinvol,ja.

maar ik kijk niet `of de meerderheid het er mee eens/oneens is` ,ik geef de film wat ik `m waard vind.

dat neemt niet weg dat ik wel in anderen hun mening geinteresseerd ben,en dus wel reacties lees.

reacties zijn leuk,goed voor discussie over bijvoorbeeld wat de maker met de film bedoeld heeft,over iets dat er in de film gebeurde en wat voor een betekenis dat had,goed voor fantasie of opletters (wat zat er in de koffer van...)of waar dan ook maar over gediscusseerd kan worden,maar daar wordt achteraf de film voor mij niet beter of slechter door.

Je zoekt nooit naar een film op mm om te kijken of deze een redelijk gemiddelde heeft?

*zelden.

ik kijk niet op moviemeter welke film een hoog gemiddelde heeft,en dat ik dan die film huur . ik huur een film,en kijk dan eens een keer wat voor een gemiddelde de film heeft.

vervolgens ga ik lekker de film kijken die ik uitgekozen heb.

Flipman

• 7109 messages
  • 1141 votes

Ja, je hebt el gelijk, Joyce. Maar dat gaf ik ook al aan in de tweede alinea van mijn laatste post.

Treht

• 290 messages
  • 343 votes

joyce.b schreef:

(quote)

*achteraf stemmen lijkt mij wel zinvol,ja.

maar ik kijk niet `of de meerderheid het er mee eens/oneens is` ,ik geef de film wat ik `m waard vind.

dat neemt niet weg dat ik wel in anderen hun mening geinteresseerd ben,en dus wel reacties lees.

reacties zijn leuk,goed voor discussie over bijvoorbeeld wat de maker met de film bedoeld heeft,over iets dat er in de film gebeurde en wat voor een betekenis dat had,goed voor fantasie of opletters (wat zat er in de koffer van...)of waar dan ook maar over gediscusseerd kan worden,maar daar wordt achteraf de film voor mij niet beter of slechter door.

Hier zocht ik naar: stemmen is dus nutteloos volgens jou (je kijkt van te voren niet, en achteraf boeit het je niet)

(quote)

*zelden.

ik kijk niet op moviemeter welke film een hoog gemiddelde heeft,en dat ik dan die film huur . ik huur een film,en kijk dan eens een keer wat voor een gemiddelde de film heeft.

vervolgens ga ik lekker de film kijken die ik uitgekozen heb.

Hm, nu kijk je wel van te voren, en is stemmen dus nuttig (Toch heb je niks aan de informatie van het stemgemiddelde, omdat je niet iets anders huurt en je mening er niet door beinvloed wordt)

Mijn punt is dat ik uit je eerste post kon opmaken dat stemmen totaal nutteloos is.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

joyce.b schreef:

ik kijk niet op moviemeter welke film een hoog gemiddelde heeft,en dat ik dan die film huur

Treht schreef:

Hm, nu kijk je wel van te voren, en is stemmen dus nuttig

Ik volg hem niet meer

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

echt niet? sommige mensen kijken niet naar het gemiddelde, zoals ik. en sommige weer wel. ook goed.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.