- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Het groepje wordt steeds groter. Ik begin wel te merken dat ik bij veel gebruikers even blijf hangen als ik er een berichtje van tegen kom (Onderhond, Reinbo, Einloves, knisper, jeroenstjuuuh) en ga zo nog maar even door. Ook beginnen er meer gebruikers op te vallen met wie ik het vaak totaal niet eens ben met afstand op 1, voel je niet aangesproken Lord Flasherhart.
Ook ik ben natuurlijk benieuwd wie mij volgt of eventjes blijft hangen als ze een berichtje tegen komen. Al denk ik dat het er niet meer dan 1 zal zijn. 
Ik vind het zelf wel leuk om te merken dat ik qua recensies schrijven echt vooruit ga. Het pas geschreven irréversible vind ik zelf heel goed gelukt alleen als ik terug kijk naar een van mijn eerste, zoals bijvoorbeeld the prestige (of mijn falende discussie met jejo bij klass dan kan ik daaruit alleen maar opmaken dat het echt een wereld van verschil is. Ik zou zeggen lees ze eens, feedback en tips zijn altijd welkom!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
@ Minotaures; Is het zo interessant voor je om te weten wie wie volgt?
. Maarja als je het wilt weten, ik volg jou af en toe.
Ik vind dit best een interessant topic, mede dankzij de argumenten van sommige gebruikers waarom ze per se een aangewezen gebruiker volgen. Dit lees ik graag. Toch bedankt dat je me 'af en toe volgt'.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Brix Hoewel hij liever een klassiek-Amerikaanse western ziet (toch?) en ik liever een spaghettiwestern, zoek ik naar zijn commentaren als ik mij aan een al dan niet klassieke western waag.
Dank voor de eervolle vermelding 
Spaghetti lust ik best ook wel op z'n tijd. Er zitten zelfs een aantal echte favorieten bij.
(Hopelijk stel ik je niet al te vaak teleur met mijn commentaren)
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
@ Minotaures; Ik vind jouw opmerkingen/verhalen wel vaak interessant en af en toe grappig om te lezen. Het begon toen je heel serieus begon over je voormalige Runescape carrière
. Oja en toen je je eigen bericht opnieuw had 'bevestigd', eerder in dit topic
.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
RuneScape, wat was dat een mooie tijd zeg.
Fair enough, ik snap het.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
gebruiker: Gauke, kan het altijd heel "mooi" verwoorden (niet dat ik hem echt volg, maar lees meestal wel zijn recensies). En kijkt meestal de films die ik ook bekeken hebt (of andersom) en waar hij heeft op gereageerd en ik ook 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ook beginnen er meer gebruikers op te vallen met wie ik het vaak totaal niet eens ben met afstand op 1, voel je niet aangesproken Lord Flasherhart.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tegen Conan the Barbarian, het magnum opus van John Milius kan natuurlijk niets op.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Zo simpel om elkaars top 10 af te kraken. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Tegen Conan the Barbarian, het magnum opus van John Milius kan natuurlijk niets op.
Hij heeft anders wel de fantastische films Red Dawn en Big Wednesday op zijn naam staan 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Nothing beats Conan. Red Dawn viel me wat tegen, Big Wednesday eveneens. Heb niets met surfdudes.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Jammerrrrr, vind het beide fantastische tijdsbeelden. En ik heb iig niks met de hedendaagse surfscene/duders, maar wel met de oldschool.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Sorry voor de spelfout, ik twijfelde al. Wel laag om de ander zijn top 10 af te kraken. Houd het dan gewoon in het midden en zeg gewoon dat je een andere smaak hebt. Gek genoeg ben ik het er ook totaal niet mee eens dat het slechte films zijn. 
Plaats bij Irréversible maar een berichtje over wat je er slecht aan vindt dan kunnen we er over in discussie. want ik heb het even opgezocht alleen veel echte kritiekpunten kwam ik niet tegen.
Eén blik op je top 10 zegt overigens genoeg. Vreselijk.
Mijn top 10 met jou beoordelingen:
1. Into the Wild (2007) 4*
2. Magnolia (1999) 3*
3. Irréversible (2002) 0.5*
4. Klass (2007) 4*
5. Game, The (1997) 4*
6. Mean Creek (2004) 3.5*
7. American Beauty (1999) 4*
8. Prestige, The (2006) 3*
9. Rabbits (2002) geen stem
10. Inland Empire (2006) geen stem
Totaal niet serieus te nemen dus, je komt uit op een gemiddelde van 3*. Verder is er eigenlijk maar 1 film die je niet goed vindt en dat is irréversible. Als ik je berichtjes zo lees bij de betreffende film kom je meer over als iemand die aandacht zoekt en perse net een wat andere mening wil hebben. 1 blik op m'n top 10 zegt genoeg... als je maar 1 film bekijkt...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12838 votes
Als ik je berichtjes zo lees bij de betreffende film kom je meer over als iemand die aandacht zoekt en perse net een wat andere mening wil hebben.
Flashy is gewoon één van mijn volgelingetjes 
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Tja die indruk krijg ik wel ja
, een top 10 behoorlijk hoge cijfers zo neerhalen op een film is voor mij niks meer dan aandachttrekkerij.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ja die gedeelde passie voor Bergman heeft jullie band wel ernstig versterkt 
Spiekercoen
-
- 326 messages
- 1450 votes
Jammer dat Gimli f niet zo actief meer is. Verder heb ik zinnige dingen gelezen van Starbright Boy, Beavis en Querelle.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Theunissen: Ik heb gemerkt dat ie in principe net zo'n boer is als mij en onze meningen komen vaak overeen.
otherfool: Kan zijn humor en recencies altijd wel waarderen. Zijn stemmen komen overigens niet vaak overeen met die van mij.
jeroentjuhhhhh: Om up-to-date te blijven in de horror/pulp-wereld. (Bong of the Dead nou al eens gezien?)
Nog wel veel meer, maar die ga ik allemaal niet opnoemen. Zijn gelukkig maar een paar idioten op deze site dus zo snel hoef je nooit door te scrollen. Iedereen heeft wel wat in te brengen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zou die nog geen eens willen al kreeg ik het gratis.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Als het gratis is, had ik het wel aangenomen. Ookal is het waarschijnlijk een slechte film.
Brooke-S
-
- 63 messages
- 0 votes
Ik volg geen gebruikers, tenminste niet bewust. De grappigsten tot nu toe vind ik onder andere EWmk1, Richiedoom, mrBungel (crew) maar er zijn er wel meer. Er zijn zeker ook gebruikers die ik ongewild tegenkom, bij wie ik gemengde gedachtes heb, en dat zal ongetwijfeld vice versa zijn, maar die namen ga ik hier niet noemen. 
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
En dat al naar slechts een maandje lid te zijn. 
Ben benieuwd hoe het over 2 jaar zit. 
Brooke-S
-
- 63 messages
- 0 votes
Haha, yep ik zet er nogal vaart in, onbewust eigenlijk. Over 2 jaar .....hmmm ik weet het echt niet hoor: zie ik dan wel weer. Voorheen gebruikte ik al een aantal jaren Moviemeter alleen als info voor films, nog nooit lid geweest. En sinds kort om de eoa reden wel, en ik moet zeggen dat het wel verslavend werkt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
en ik moet zeggen dat het wel verslavend werkt.
Dat doet het ook, zelfs na 6,5 jaar nog 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat doet het ook, zelfs na 6,5 jaar nog
Na bijna 9 jaar zelfs nog. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
hehe dat is mooie tijd.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Het is ook een gewoonte van mij om dit meestal als 1ste website te bezoeken zodra ik mijn computer heb gestart. Dus het is best verslavend, ja.