- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Ik volg niet specifiek gebruikers, maar de berichten van vaste gebruikers (namen zijn denk ik wel bekend) lees ik meestal wel. En bij mijn favoriete lees ik de discussies van iedereen.
Maar nou ben ik wel wie mij volgt? Vast niemand
haha
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Af en toe heb ik ook zin om hier een bericht bij te plaatsen en dat doe ik door mijn 1ste bericht te quoten. Om het duidelijk te maken, zeg maar.
Gelukkig niet, nee.
Briljant! Hahaha! 
Ik heb zojuist me rot zitten lachen. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Mooi dat er genoeg mensen om konden lachen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik nog niemand.
Mij ook als je wil, vrouwen mogen dat zeker. 
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Je kunt mij volgen
Zal ze het druk krijgen aangezien je er dagen tussen hebt zitten waarin je 6 a 7 stemmen op één dag plaatst
.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik volg Soom ook nog wel eens omdat nog wel eens van die dingen in recensies toepast als: En toen ging ik met PR eerst hierheen en daarheen, of koppie koffie drinken met Truus, Mens erger je nieten met Piet.... voor ik deze film ging kijken. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind dat ook altijd erg leuk om te lezen. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik volg Soom ook nog wel eens omdat nog wel eens van die dingen in recensies toepast als: En toen ging ik met PR eerst hierheen en daarheen, of koppie koffie drinken met Truus, Mens erger je nieten met Piet.... voor ik deze film ging kijken.
. Te meer omdat ik weet dat je PR niet zo leuk vind, zacht uitgedrukt
.. (en ook leuk om te lezen van melvddonk
)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3221 votes
Volg zelf eigenlijk niet echt iemand, al zijn het wel de vaste personen op MM waar ik door hun recensies een film ga kijken 
Niethie raad me nog steeds vaak films aan, waar ik hem erg dankbaar voor ben 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
. Te meer omdat ik weet dat je PR niet zo leuk vind, zacht uitgedrukt
.. (en ook leuk om te lezen van melvddonk
)
Op Moviemeter maakte hij zo wel eens zijn afknappers ja, maar misschien is ie in het echt wel anders dus ik zeg nu niks. (zijn muzieksmaak komt overgens erg overeen met die van mij)
Maar zie overgens dat je de laatste tijd niet meer die dingen in je recensies schrijft?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Maar zie overgens dat je de laatste tijd niet meer die dingen in je recensies schrijft?
?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Doet ze nog steeds wel hoor.
Kapotte fietsen, valpartijen, groepleidsters... beter kijken Cazzie! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Heh? Groepleidsters
?
Ach ja... Ik ben nu eenmaal bevriend met Pastichio, dus hij zal heus nog weleens in m'n recensiestukjes opduiken
. En nu weer on topic
.
(En ik volg jou ook wel een beetje, ja @Sinterklaas. Eigenlijk nogal een dagtaak om al die mensen te volgen die ik volg, ghehe
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, iets over een gemene (of lelijke) mevrouw in een film die je aan je groepsleidster liet denken.. ofzo. 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Off-topic verwijderd. MM is geen site om over elkaars privé-leven te praten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Al bijna 3 weken stil. Update of een nieuw bericht, iemand?
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ik volg graag die gebruiker die altijd beetje zit te surfen op zijn werk, hier eigenlijk niemand. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Alleen als ik school heb (waar ik vaak niets heb te doen).
El Loco
-
- 1092 messages
- 2373 votes
1) The One Ring: Met voorsprong de boeiendste en leukste recensent hier op de site.
2) HarmJan: schrijft ook altijd leuke en vlotte recensies
3) Onderhond: schrijft ook heerlijke recensies, ondanks dat zijn filmsmaak totaal verschillend is met die van mij. De manier waarop hij elke klassieker hier afbreekt is echt geweldig.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Eum eigenlijk alleen mensen die ik irl ken.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Zeer uitgestorven hier.
In de loop der maanden is het beetje veranderd. Uiteraard reageer ik op iedereen waar ik een discussie aan kan gaan, een vraag kan stellen of kan helpen. Welke gebruiker dat is, let ik eigenlijk niet op.
Maar bij enkele tientallen topics waar ik zo nu en dan een bericht achterlaat zijn er enkele gebruikers wat ik zo nu en dan kan quoten en daarmee in discussie kan aangaan. Afhankelijk welk topic natuurlijk, want elk topic heeft zo z'n 'vaste gebruikers'...
Uiteindelijk is er niemand die ik echt volg en bij elk bericht iets tegen de gebruiker zeg, maar er zijn genoeg waar ik over een bepaald onderwerp kan discusseren. Het hoeven geen vaste gebruikers te zijn, het kunnen uiteraard ook de wat minder bekende tot onbekende users zijn.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
@ Minotaures; Is het zo interessant voor je om te weten wie wie volgt?
. Maarja als je het wilt weten, ik volg jou af en toe.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Is toch 
Een beetje hetzelfde als Minotaures hier. Ik volg zo'n beetje iedereen en niemand..
Natuurlijk zijn er wel gebruikers die ik wat serieuzer neem als andere.
Sergio Leone
-
- 4404 messages
- 3090 votes
Ik "volg" niet per se iemand, maar er zijn wel 2 users waarvan ik regelmatig een recensie/mening zoek, nl Brix en Onderhond.
Brix omdat die ontzettend veel westerns gezien heeft. Hoewel hij liever een klassiek-Amerikaanse western ziet (toch?) en ik liever een spaghettiwestern, zoek ik naar zijn commentaren als ik mij aan een al dan niet klassieke western waag.
Bij Onderhond heb ik gemengde gevoelens. Werkelijk elk bekend/gehypet project moet er aan geloven. Onze filmsmaak verschilt enorm, denk ik. Maar als ik een Aziatische film wil zien, zoek ik naar zijn recensie van die film. Dan staat er al wat meer positiefs/nuttigs in.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik ben eigenlijk beetje gestopt met volgen. Merk wel dat ik bij Reinbo, The One Ring en Naomi Watts bij normale films (niet al die b-films) nog altijd even blijf hangen als ik iets van ze tegenkom.