- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Altijd fijn zo'n troef
.
Ben blij dat het met al je clubs matig gaat en Ajax altijd van Feyenoord wint! 

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Eervolle vermelding doe ik het voor.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Da's een van de weinige nadelen van het stoppen met schrijven van recensies, je wordt hier niet meer genoemd!
Hoe dan ook, op MovieMeter volg ik niemand, daar heb ik tegenwoordig Twitter voor, maar als ik overweeg een film te kijken wil ik nog wel 's wat commentaren doornemen. En die van het volgende, om onbegrijpelijke redenen niet eerder genoemde drietal sla ik nooit over: erCee, james_cameron en Zandkuiken. Het oordeel van laatstgenoemde vertrouw ik altijd blindelings, met erCee en james_cameron ben ik wat voorzichtiger, maar alle drie schrijven ze nagenoeg vlekkeloos Nederlands en dat heb ik hoog in het vaandel.
En Artemis, Observator en Onderhond zijn mijn bff's dus die mag ik natuurlijk niet onvermeld laten!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Je kan altijd zo lekker overdrijven
maar speciaal voor jou dan:
(afbeelding)
Gelukkig hebben we de foto's nog.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Ik kijk altijd even wat Chainsaw en The One Ring van een film vinden. Goede recensies meestal.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Volg sinds kort ook nog Fillumgek. Hij heeft een goede smaak, schrijft leuke stukjes en houdt van dezelfde foute realityseries als ik. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Foute realityseries? Waar heb je het over? 
Maar leuk om te horen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Op het moment zijn er volgens mij geen van de series meer lopende. Jammer. Wordt tijd dat er weer nieuwe series komen met héle foute mensen!
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Inderdaad veel goede en leuk geschreven recensies FillumGek 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Op het moment zijn er volgens mij geen van de series meer lopende. Jammer. Wordt tijd dat er weer nieuwe series komen met héle foute mensen!

En dankjewel Jules! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind zoiets als echte meisjes ook al goed hoor, maar ik heb liever iets nieuws à la SS 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Yeyo - Stemmen, discussies en meningen.
Jeroentjuhhh - Stemmen en meningen
Naomi Watts - Stemmen, meningen en The Wire-topic
Asaharo - Stemmen, meningen en Romanzo Criminale (The Wire) -topic
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Elineloves: Zij heeft meestal dezelfde mening als mij.
Slam_Duck
-
- 115 messages
- 113 votes
Ben nog vrij nieuw hier maar toch spring de gebruiker "The One Ring" er bij mij al uit.
Fantastische recensies/meningen/plaatsingen. Ondanks zijn genre/stemming totaal verschillend is van mij kan ik mij boeien in zijn schrijfwijze en zijn altijd uitgebreide meningen.
Goed bezig! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik klik gewoon altijd op 'Updates' en mocht ik een berichtje zien waarop ik mogelijk kan reageren bij een boeiende of een titel die ik ken, doe ik dat. Ik let niet op wie ik zozeer reageer.
The same.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dûh, je reageert op jezelf. 
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
The same.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Waarmee hij wel bevestigt dat hij inderdaad niet let op wie hij reageert.
Af en toe heb ik ook zin om hier een bericht bij te plaatsen en dat doe ik door mijn 1ste bericht te quoten. Om het duidelijk te maken, zeg maar.
Identiteitscrisis?
Gelukkig niet, nee.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Waarmee hij wel bevestigt dat hij inderdaad niet let op wie hij reageert.