- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dellamorte Dellamore heeft inmiddels een topic. Ga zo beginnen aan die van Sturges, het wordt toch een enkele pakketservice: Palm Beach Story. Ik dacht dat ik nog een losse DVD doos had waar ik er twee DVD's in kon verzenden, maar dat bleek niet het geval...
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Binnenkort krijg ik Phantom of the Opera en Eastern Condors terug. Tijd voor wat nieuws dus.
Is er interesse in Drácula (1931) tegelijkertijd opgenomen met Tod Browning's versie. Een film die zijn tijd ver vooruit was.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Binnenkort krijg ik Phantom of the Opera en Eastern Condors terug. Tijd voor wat nieuws dus.
Is er interesse in Drácula (1931) tegelijkertijd opgenomen met Tod Browning's versie. Een film die zijn tijd ver vooruit was.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ondanks dat de pakketservice niet meer zo popuair is als eerst, is deze regel denk ik nog wel van kracht:
5. Je mag maximaal op 3 lijsten tegelijk staan.
Gaat volgens mij niet helemaal goed de laatste tijd. Denk dat de achtergrond van de regel is dat je niet straks vijf films tegelijk thuis hebt en die allemaal een beetje vlot moet doorsturen. Dat het wel mogelijk is alle films op een gegeven moment te zien te krijgen lijkt me logisch.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Ikzelf sta nu op 4 lijsten, maar kan redelijk snel alles zien. Als het echt een probleem is verwijder ik me gewoon van 1 van de lijsten om me er vervolgens weer op te zetten.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je bent vast niet de enige 
Heb er op zich niet zo veel bezwaar tegen, mits de boel straks niet bij 1 iemand "ophoopt". Dat is meer de achtergrond van mijn vraag. Sommigen zijn nogal vlot met intekenen en staan dan bij veel films bovenaan - dan is dat risico er wel.
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Je bent vast niet de enige 
Heb er op zich niet zo veel bezwaar tegen, mits de boel straks niet bij 1 iemand "ophoopt". Dat is meer de achtergrond van mijn vraag. Sommigen zijn nogal vlot met intekenen en staan dan bij veel films bovenaan - dan is dat risico er wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Haal je dan even van eentje af svp. En voortaan svp beter op letten. 
Want ik denk dat er meer users zijn die ook wel op meer lijsten willen gaan staan, die regel is er nou eenmaal, zodat de wachtlijsten niet te lang worden. 
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Okay ik heb mezelf van het Cinemania-lijstje gehaald.
Palm Beach Story is al onderweg naar mijn lair.
Verder sta ik nu op de lijsten voor Zerkalo, The Offence en Dellamore, Dellamorte
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik heb zelf ook ooit op 5 lijstjes tegelijk gestaan, dat is alweer een poosje terug toen ik wat meer vrije tijd en postzegels had dan nu.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
dat is alweer een poosje terug toen ik wat meer [...] postzegels had dan nu.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Als ik alle overtredingen sinds 2006 opsom, krijg ik nog ruzie met kappeuter. 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Iemand die ik blij kan maken met 1 van de volgende titels?
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Moeilijk!
White Diamond en 5555 zijn zeer interessant, maar ik kies toch voor Knoflikari...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Klinken allemaal wel interessant, al trekt Knoflíkáři mij niet in het bijzonder. Mijn stem gaat naar Interestella 5555.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Interstella lijkt de winnaar te worden. White Diamond gooi ik er in een volgende ronde net als alle anderen gewoon weer in.
Men is zich wel bewust van het feit dat Interstella 5555 een animatie film is met non-stop muziek van Daft Punk?
Als iedereen nog steeds enthousiast is, dan gooi ik hem erin 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Interstella 5555 vind ik ook prima, alleen al vanwege Daft Punk. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Is kan Die Brücke (1959) (R2NL) er wel ingooien?
Is hier interesse naar?
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Ja, bij mij heel veel interesse in Die Brücke!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ja, hier ook interesse voor Die Brücke.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003) staat er inmiddels in, en gaat vandaag of morgen op de bus naar Fikret!
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Beetje laat, maar ook interesse in die Brücke.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Fikret heeft de dvd van Die Brücke inmiddels met mij geruild. Maar aangezien er interesse voor is wil ik hem wel in de Pakketservice doen zodra ik hem zelf gezien heb.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Graag! Ik hoop dat er nog meer belangstelling voor is.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Iemand ineteresse in Mutual Appreciation (2005) (regio 1)?