• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ja, klinkt wel leuk.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is er belangstelling voor Robert Altman's Quintet (1979) (R2 - geen subs), een SF-film met Paul Newman en verder oa Fernando Rey, Vittorio Gassman en Bibi Andersson ??

Of liever een andere Paul Newman Rally 'round the Flag, Boys! (1958) (R2 - geen subs) van Leo McCarey met Joanne Woodward en Joan Collins (0 stemmen !!) ??

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik wil ze allebei wel zien, maar als ik moet kiezen heeft de Altman mijn voorkeur.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Altman! (al is die andere ook interessant)

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ook Altman

Number23

• 8638 messages
  • 5677 votes

Ja Altman

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Is er interesse voor Ugetsu Monogatari (1953) met Engelse subs?

Kan hem wel erin gooien.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

ja

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik heb eventueel (desnoods voor wat na de vakantie) als er meer animo is:

Threads (1984)

Engelse ondertiteling !

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Eigenlijk is het jammer dat dit zo dood loopt, want dit is misschien wel het beste topic van deze site (of zou het moeten zijn).

Omdat ik zelf nu toch ook best wat films heb geleend, zal ik er zelf ook eens eentje indoen, al was het maar om het topic in leven te houden...

Le Trou (1960),

Un Condamné à Mort S'est Échappé ou Le Vent Souffle Où Il Veut (1956)

of

Johnny Got His Gun (1971)

Ik zal morgen eens kijken welke film welke subs heeft (allemaal R2).

Verder misschien een leuk idee om het ook eens om te draaien? Dus een vraag naar een film en iemand die hem heeft kan die dan uitlenen (eventueel met een heel topic er omheen die ook graag die film zou willen lenen).

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Probleem zit hem tegenwoordig ook in de diverse soorten download programma's waar door men op het moment aan de meest moeilijke en zeldzame uitgaves kan komen.

Natuurlijk mag het niet, ... maar het gebeurd, ,,, en veel!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

SnakeDoc wrote:

Probleem zit hem tegenwoordig ook in de diverse soorten download programma's waar door men op het moment aan de meest moeilijke en zeldzame uitgaves kan komen.

Heerlijk toch!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Absoluut, maar geef het even als 1 van de redenen dat een topic als dit wat minder loopt.

Number23

• 8638 messages
  • 5677 votes

SnakeDoc wrote:

Ik heb eventueel (desnoods voor wat na de vakantie) als er meer animo is:

Threads (1984)

Engelse ondertiteling !

Interesse!!

Number23

• 8638 messages
  • 5677 votes

chevy93 wrote:

Eigenlijk is het jammer dat dit zo dood loopt, want dit is misschien wel het beste topic van deze site (of zou het moeten zijn).

Omdat ik zelf nu toch ook best wat films heb geleend, zal ik er zelf ook eens eentje indoen, al was het maar om het topic in leven te houden...

Le Trou (1960),

Un Condamné à Mort S'est Échappé ou Le Vent Souffle Où Il Veut (1956)

of

Johnny Got His Gun (1971)

Ik zal morgen eens kijken welke film welke subs heeft (allemaal R2).

Verder misschien een leuk idee om het ook eens om te draaien? Dus een vraag naar een film en iemand die hem heeft kan die dan uitlenen (eventueel met een heel topic er omheen die ook graag die film zou willen lenen).

Interesse in Le Trou!!

Number23

• 8638 messages
  • 5677 votes

Number23 wrote:

(quote)
Interesse in Le Trou!!
En ook in Johnny Got His Gun eigenlijk.

Number23

• 8638 messages
  • 5677 votes

SnakeDoc wrote:

Laatste tijd waren het voor mij persoonlijk veel oninteressante titels.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

SnakeDoc wrote:

Dat lijkt me ook logisch. Hoewel het natuurlijk maar 2 euro kost om een DVD verder te sturen, zou ik een dief van mijn eigen portemonnee zijn als ik die gewoon kan downloaden (en hem dus zo vaak kan kijken als ik wil) ipv eenmalig via de pakketservice.

Niettemin, zijn een boel films nog altijd moeilijk of slecht te verkijgen via het internet (goeie subs etc.). Vandaar dat ik het omdraai, iemand die een bepaalde film niet kan vinden, zou hier een oproep kunnen doen.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Johnny Got His Gun én Threads graag!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Man Escaped.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Le Trou ..... en eigenlijk wil ik A Man Escaped nog een keer zien

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Le Trou en Johnny Got His Gun hebben allebei mijn interesse.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

"Le Trou" natuurlijk, bring it on!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Johnny got his gun

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Om toch nog even terug te komen op het verhaal van Chevy ... ik zal een poging wagen:

Ik ben eigenlijk al lange tijd opzoek naar Science-Fictions waar moeilijk aan te komen is. Het zijn vaak de films waar weinig op is gestemd en waarvan een DVD-tje in de winkel niet tot nauwelijks te vinden is. Jaartal maakt niet uit. 1920, 1980, 2010, ... mij om het even.

Is er iemand die nog een pareltje in de kast heeft liggen?

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

SnakeDoc wrote:

Is er iemand die nog een pareltje in de kast heeft liggen?

Ik heb hier de extended director's cut van Battlefield Earth liggen met meer dan acht uur niet eerder vertoond beeldmateriaal, interesse in dit ondergewaardeerde pareltje?

DwarreI

• 1170 messages
  • 1371 votes

Maar zonder gekheid, ik heb Code 46 van Winterbottom hier op dvd liggen, dat is de enige film die zo'n beetje voor jouw verhaal in aanmerking komt, die ik in bezit heb en waar jij nog niet op gestemd hebt. Wil ik gerust voor je in de pakketservice doen..

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Cargo (2009) zat laatst in het PakketService, is voor mij een uitstekende science-fiction ontdekking geweest.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Nou, door het downloaden zal dit deel van het forum zijn glans wel verloren hebben. Beter gewoon sluiten zodra het huidige (armoedige) aantal van 3 films binnen is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.