- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Dan zou dan een lange zit worden (435 minuten)! 
henk53
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo, ik zoek de film van bad boys uit 1983 met o.a. sean penn in de hoofdrol.en verder zoek ik de ondertiteling van de film call of the wild uit 2008
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
goed, in het nieuwe jaar zal ik satantango in de packetservice doen
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Het zal ongetwijfeld al eens gevraagd zijn, maar zijn regio 1 films ook toegestaan? Ik heb nog wel een aantal zeldzame titels op dvd waarvan ik benieuwd ben of 'ie bij anderen ook zo in de smaak valt.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Absoluut, al is het wel handig om het even van te voren aan te geven aangezien veel mensen nog geen regio-vrije speler hebben.
Wat mij betreft: laat maar komen!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Voor nu in de 'aanbieding' heb ik:
Sparrows (1926) (regio 1)
Where the day takes you (1992) (regio 2, UK, met NL ondertiteling).
Moet ik gewoon een apart topic openen voor (elk van) de films?
edit: The Razor's Edge (1946) wil ik er ook nog wel bij doen!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Interessante films. Een apart topic voor iedere film is wel het handigst.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb in de aanbieding:
A Touch of Zen Eén van de moeders van de martial arts van King Hu (1969).
edit: regiovrij (US Editie), maar geen briljante transfer kwaliteit. Wel een fijne film. Belangstelling?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
A Touch of Zen Eén van de moeders van de martial arts van King Hu (1969).

Ik schrijf me meteen in.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik zal morgen een topic aanmaken als de interesse blijkbaar groot is.
Ik ga nú naar Annie MG kijken...
fhflint
-
- 92 messages
- 1400 votes
Ik heb een vraag over de regels van de pakketservice. Als je als gebruiker buiten Nederland en Belgie maar wel in Europa woont, kun je dan nog deelnemen?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Lijkt me niet want iemand die hem dan naar jou moet verzenden, zal aanzienlijk meer moeten betalen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Lijkt me niet want iemand die hem dan naar jou moet verzenden, zal aanzienlijk meer moeten betalen.
Rest van Europa (EU) is niet duurder dan België. Ken de verzendregels in België niet.
Ik zie dat je al een tijd geen reactie hebt gehad. Wellicht moet je even een PM naar een moderator sturen.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Interesse in If...?
Hij is bij Play wel te koop, in NL niet echt makkelijk dacht ik. R2, UK subs.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4695 votes
Getver, wat veel interessante titels erin op dit moment. Wat jammer dat de post in België weer duurder is geworden. Eén film verzenden naar Nederland kostte me vorige week 6 euro... Dat wordt me net iets teveel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik plak altijd drie euro naar Nederland en er is tot nu toe slechts eentje teruggekomen. En geloof mij, op de bijna zeven jaar dat ik hier al zit, heb ik er al enkele verstuurd. Maar denk er aan: zelf plakken, in de brievenbus steken en een enveloppe gebruiken die door de bus kan. Het is ook kwestie van een beetje geluk en over het algemeen zijn onze postbodes niet van de kwaadste. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ja ik heb ook wel eens gelezen dat supermarkt-koopzegels erop plakken ook werkt, maar heb t nooit geprobeerd, en of het nu zou werken zou iemand zelf uit moeten proberen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik plak altijd drie euro naar Nederland en er is tot nu toe slechts eentje teruggekomen.[...] Het is ook kwestie van een beetje geluk en over het algemeen zijn onze postbodes niet van de kwaadste.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Er zijn er inderdaad ook wel een paar bij de grens blijven hangen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat lijkt me niet de bedoeling. Al genoeg pakketjes zoekgeraakt/verdwenen tussen België en Nederland.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En ook in Nederland, doordat er nog steeds klojo's zijn die 3 postzegels plakken ipv 4. Ik snap het niet. Doe dan verdomme niet mee.
Ik ga maar even neuzen in m'n kast, kijken of er nog wat dingetjes staan die ik in de service kan 'gooien'.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Er kan weer gestemd worden. Meeste stemmen gelden vanzelfsprekend.
* Le Avventure di Pinocchio, schitterende 5-uur durende miniserie met dat bekende riedeltje waarop in de jaren 90 nog gehakt werd... huivert u mee mee mee???
* Phörpa/The Cup, voor hen bij wie het WK voetbal al aan het kriebelen is.
* Equus, niet geschikt voor paardenmeisjes.
* Monrak Transistor, kleurrijke kitsch.
* Lo Sceicco Bianco, alleraardigst solo-debuut van Fellini.
* Spiklenci Slasti, erotisch absur(sa)disme à la Svankmajer.