- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Kom op zeg, voor 2.50 tot 5 euro kun je hem bestellen. Dumpprijzen!
All Quiet On The Western Front - Lewis Milestone - DVD - freerecordshop.nl
@Ingrid, heb je niet iets anders?
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Sorry, heb niet zo'n uitgebreide dvd collectie (3 dvd's geloof ik) en wilde toch eens wat bijdragen aan de pakketservice.... heb hem laatst cadeau gekregen.
Is er nog steeds belangstelling? Postzegels + bubbeltjesenvelop is wel net zo duur als film, maar ik wil hem best in de pakketservice doen. Ik wacht jullie reacties nog even af.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Zijn er mensen die interesse hebben in twee films van Mike Leigh? Het gaat om Career Girls en Secrets & Lies.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
'Secrets & Lies' zeker, omwille van die top 250-notering...
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Als er verder geen behoefte is naar de films van Mike Leigh dan laat ik ze mooi in de kast staan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Career Girls wil ik anders zeker zien hoor!
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Een tijdje geleden was er interesse in Le Samouraï van Melville, is dat er nog steeds?
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Zijn er mensen die interesse hebben in Accident van Joseph Losey?
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Als the killing of a chinese bookie terugkomt, doe ik hem in de pakketservice.
Het is trouwens een double feature. Op de zelfde DVD staat ook the Family Way van Roy Boulting. Geen bijzondere film en een beetje gedateerd, maar op zich wel te bekijken. Accident is voor liefhebbers van the british New Wave wèl een aanrader.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Pakketservice-DVD's gaan morgen de deur uit.
Wou ze zojuist in de bus gooien, maar in Arnhem zijn de brievenbussen al voorzien van de vuurwerkbeschermers.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Pakketservice-DVD's gaan morgen de deur uit.
Wou ze zojuist in de bus gooien, maar in Arnhem zijn de brievenbussen al voorzien van de vuurwerkbeschermers.
Nu al? Jeeminee, wat een criminele bende daar 
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
De Site >> MovieMeter pakketservice >> Mauvaise Graine (Debuut Wilder)
Inschrijvingen zijn begonnen 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er is hier in ieder geval héél grote belangstelling!
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Ik heb nu een aantal films gezien via dit topic en ben jullie hier ook zeer dankbaar voor. Hierom wil ik ook graag een film beschikbaar stellen, alleen ik heb niet echt films die in aanmerking komen voor de packetservice. De enige die ik kan bedenken is Satantango. Deze moet ik zelf eerst een keer kijken. Als er behoefte is aan deze film, dan zal ik hem z.s.m. in de packetservice doen.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Als er behoefte is aan deze film, dan zal ik hem z.s.m. in de packetservice doen.
Halleluja!