- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Le Samourai! 
Tystnaden is juist net uit de pakketservice.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Le Samourai! Andrei Rublyov is ook welkom verder.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Pech 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
oh even voor de duidelijkheid, dat waren mijn voorkeuren, niet dat ik ze nu direct had.. hehe.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Zijn er voldoende mensen happig voor Tesis?
Zie hem voor 26 dollar tot 100 dollar op het net staan. Schrok ervan!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ziet er interessant uit Erwinner, van mij mag ie erin.
Is er trouwens ook animo voor Reconstruction?Het gaat om de Nederlandse editie.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Reconstruction: Lijkt mij een erg interessante film.
Interesse? Ja!
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Hoe gaat dit precies? Ik heb de uitlegtopic doorgelezen, maar niet alles is duidelijk.
Er is een lijst van mensen, en nummer 1 op de lijst krijgt de dvd van de rechtmatige eigenaar toegezonden... nummer 1 kijkt 'm en stuurt de dvd naar nummer 2... enz enz.
Hoe gaat dat met verzendkosten? Nummer 1 betaalt dat voor nummer 2, nummer 2 voor nummer 3, etc... of juist andersom (de ontvanger betaalt het bedrag aan de verzender)? Dit laatste lijkt mij logischer, aangezien ook mensen in België films willen zien (en dat duurder is om te verzenden).
Bestaat er een lijst van films die als 'zeldzaam' of 'moeilijk te verkrijgen' staan aangeschreven?
Kan iemand mij bijlichten?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
De eerste betaalt de verzending naar de tweede, de tweede de verzending naar de derde, enz.
En ja, verzending naar of vanuit België is duurder, maar daar wordt geen rekening mee gehouden.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ok... dus maar hopen dat de persoon na jou op de lijst niet in België woont (als jijzelf in NL woont)...
Ik denk dat ikzelf trouwens niet echt een nuttige bijdrage kan leveren. Heb volgens mij geen films die moeilijk verkrijgbaar zijn.
Ik heb ook geen enkel idee welke van mijn dvd's wel of niet verkrijgbaar zijn in de videotheek.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Ik woon in België, dus als jij in Nederland woont moet je je naam inderdaad niet achter de mijne zetten
.
Een lijst is er niet echt, maar een boel films uit bijvoorbeeld de Tip 250 zijn moeilijk verkrijgbaar.
Jij moet ook geen film in circulatie brengen aangezien je al langer dan 6 maanden actief bent op MM. Maar altijd fijn natuurlijk als er een onbekende parel rondgezonden wordt.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dit laatste lijkt mij logischer, aangezien ook mensen in België films willen zien (en dat duurder is om te verzenden).
Dat compenseert zich natuurlijk weer omdat de kans groot is dat iemand die uit België komt de film naar Nederland moet versturen.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Je hoeft ook geen film in circulatie te brengen aangezien je al langer dan 6 maanden actief bent op MM.
Nee ok, maar voor wat hoort wat... Maar niemand zal zitten te wachten op mijn dvd's.
En de enige dvd's die eventueel enigszins in aamerking komen heb ik zelf nog niet eens gezien.
Ach, ik zal eerst eens rondkijken of ik een film tegenkom die ik wel eens wil bekijken.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Dat compenseert zich natuurlijk weer omdat de kans groot is dat iemand die uit België komt de film naar Nederland moet versturen.
Ja, dat compenseert voor de Belg die de dvd uit NL ontvangt en weer terug naar NL stuurt.
Maar niet voor de Nederlander die de dvd uit NL ontvangt en naar België stuurt.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Maar niet voor de Nederlander die de dvd uit NL ontvangt en naar België stuurt.
Ook niet voor de Belg die de dvd uit België ontvangt en hem naar Nederland moet doorsturen.
Maakt niets uit trouwens.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Klopt. Inderdaad ook niet voor de Belg die de dvd uit België ontvang en 'm naar NL doorstuurt.
Daarom lijkt het mij eerlijk dat de ontvanger van de dvd de kosten betaalt voor de verzender, zodat degene die de dvd over de grenzen heenzendt niet met hogere kosten wordt opgezadeld. De persoon die de dvd over de grens heen wenst te ontvangen zou die hogere kosten dienen te dragen.
Maar goed, moeten ook niet van een mug een olifant maken. Zo belangrijk is 't ook weer niet.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Over het algemeen goedkoper dan de videotheek, zelfs bij verzenden naar Belgie.
laat staan als je zo'n DVD koopt.
Naar belgie is heel ietsiepietsie duurder (en komt ook nog priority-kosten bij), maar da's het risico.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Als je tegenwoordig een DVD vanuit België naar Nederland wil verzenden, betaal je om en bij de 5 euro aan verzendingskosten. En dan heb je de enveloppe nog niet gekocht. Ik vind dat veel te duur, vandaar ook dat ik (voorlopig) niet meer deelneem aan de pakketservice.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
En van Nl Naar Belgie is rond de 1.50 ?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
De laatste pakketservice-film die ik ontvangen heb was gefrankeerd voor 3,08 € (van Nederland naar België dus).
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Nou ja, het ging me helemaal niet om het geld zelf hoor... enkel om het principe. En zo principieel ben ik op dit punt nou ook weer niet.
Maar wel raar dat er zo'n verschil tussen België -> NL en NL -> België zit.