- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Bas I.
-
- 461 messages
- 4 votes
Mirror, Andrei Rublev en The Return hebben mijn voorkeur!!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Nostalgia, Mirror, het offer en Cyclo lijken mij wel wat.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Jeugd Van Ivan (Tarkovsky)
Nostalgia
De Maagdenbron
Seul Contre Tous
...als het niet teveel gevraagd is. 
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
'Nostalgia', 'Andrei Rublev', 'I Confess' en 'De Maagdenbron' krijgen mijn voorkeur.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Mijn voorkeur gaat uit naar:
Nostalgia
Het Offer
Jeugd Van Ivan
Cyclo
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Mijn voorkeur gaat uit naar Nostalgia en Cyclo. Het zijn echt titels om van te smullen Fikret!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het liefst geen Hitchcock, want die zag ik al. Mijn voorkeur gaat uit naar de Tarkovsky's, want die vormen een groot hiaat in mijn filmkennis. Solaris heeft overigens een aantal jaar in de Pakketservice rondgezworven.
Ook Cyclo of een van de Bergmans heet ik graag welkom.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Vozvrashcheniye zou ik wel graag willen zien.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
Meeste al gezien:
Als In Een Donkere Spiegel wil ik graag zien
en Het Offer zou ik wel eens willen terugzien eventueel.
Overigens allemaal goede titels
(alleen Monsieur Verdoux en I Confess spreken me niet zo aan)
Maar doe maar:
-Als In Een Donkere Spiegel
-Het Offer
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Als ik jullie was zou ik toch echt voor die Anh Hung Tran gaan hoor. Op die dvd staan namelijk TWEE prachtige films. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Bij nader inzien: zou je die er wel ingooien? Vooral vanwege de ervaring met die Persona dvd! Die Franse dubbeldvd is nl out-of-print (meen ik). Mocht er iets fout gaan dan kun je 'm dus niet opnieuw aanschaffen.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Dat is inderdaad de enige dvd waar ik aan twijfel, er zit namelijk ook een klein scheurtje in het midden van de dvd die groter kan worden. Maar misschien dat ik er wel iets op kan verzinnen, rond laten gaan binnen een select groepje members ofzo. Nostalgia kan ik er wel gewoon in gooien, daar is ook erg veel vraag naar. Maar ik wacht nog ff af. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Vozvrashcheniye zou ik wel graag willen zien.
Die wil ik er wel in doen, als er meer belangstelling is, alleen is die film alleen niet gewoon in de videotheek beschikbaar?
Edit: Belangstelling voldoende, even teruglezend. Voldoet hij aan de "moeilijk beschikbaar-eis?"
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Hier in de buurt hebben ze 'm niet in de videotheek. Volgens mij is ie' online wel te koop, maar dan voor een behoorlijk bedrag. Ik denk dat het geen probleem moet zijn.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ok, ik gooi hem er in.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Kan iemand mij vertellen hoe die "Moviemeter pakketservice" nou precies werkt? Ik wil Vozvrashcheniye ook graag zien maar ik weet niet precies hoe dat zaakje werkt.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Vriendelijk bedankt! 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Er staat niet bij hoe je het pakket moet versturen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Er staat niet bij hoe je het pakket moet versturen.
In een bubbeltjes envelop met 1Euro en 76 cent aan postzegels. Het beste is dan ook nog om in de dvd hoes een keukenrolpapiertje of zoiets te doen, zodat de dvd goed op zijn plek blijft zitten.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
In een bubbeltjes envelop met 1Euro en 76 cent aan postzegels. Het beste is dan ook nog om in de dvd hoes een keukenrolpapiertje of zoiets te doen, zodat de dvd goed op zijn plek blijft zitten.
Volgens mij zal het wel wat meer kosten vermits ik in België woon, moet ik het dan niet naar het postkantoor brengen?
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Det Sjunde Inseglet, Le Samouraï of Andrei Rublyov
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Met Le Samouraï kan je velen héél blij maken denk ik (incluis mij)!