• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Onderhond wrote:

Ik heb er ook niks op tegen dat mensen deze film gaan kijken, maar de concentratie van kijkers die er bij voorbaat weinig van verwachten is gewoon steeds aan de hoge kant bij de pakketservice. Als een film in een toplijst staat wordt dat beter gespreid, waardoor de film niet meteen van het toneel verdwijnt en geïnteresseerden blijft aantrekken.

Volkomen mee eens. Sommigen lijken niet te willen snappen dat klassiekers niet uit een toplijst vallen bij een paar slechte beoordelingen. Hoe anders is dat bij sommige films die een specifiekere doelgroep vereisen. En nou is het zeer naief om te stellen dat iedereen een bepaalde film uit de pakketservice echt graag wil zien omdat hij er veel van verwacht. Voor sommige is het gewoon lopende bandwerk, omdat het toevallig beschikbaar is en niet zozeer een passie. Niet dat hier iets mis mee is, maar zoiets ontkennen is onzinnig.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Sommigen lijken niet te willen snappen dat klassiekers niet uit een toplijst vallen bij een paar slechte beoordelingen.

En met dit beleid van jullie, krijgen films als Woman of Water nimmer de kans om een klassiekerstatus te krijgen want geen mens mag ze zien. Altijd dat gezeur..... Het zou ook gewoon kunnen zijn dat alle mensen die volgens jullie wel geschikt zijn, met dikke onvoldoendes aan komen. Dan kiepert ie nog uit de lijst, is het gezeur meteen over.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ramon K wrote:

(quote)

En met dit beleid van jullie, krijgen films als Woman of Water nimmer de kans om een klassiekerstatus te krijgen want geen mens mag ze zien. Altijd dat gezeur..... Het zou ook gewoon kunnen zijn dat alle mensen die volgens jullie wel geschikt zijn, met dikke onvoldoendes aan komen. Dan kiepert ie nog uit de lijst, is het gezeur meteen over.

Natuurlijk is het goed dat sommigen ook eens met wat andere films in aanraking komen. Daarom vind ik de pakketservice een prima initiatief.

Anderzijds is je reactie te kort door de bocht, een film als Survive Style 5+ kan zich nu aardig in de toplijst handhaven. Mocht hij voordat hij in de toplijst zou zijn gekomen in de pakketservice zijn gekieperd dan zou het nog maar de vraag zijn of hij nu stond waar hij nu stond. Nu wordt hij soms door iemand de grond ingestampt maar trekt hij net zoals veel andere films ook veel positieve stemmen. Het is allemaal redelijk in balans.

Verder wordt nergens gesteld dat iemand de film niet zou mogen zien. Dat is jouw verkeerde constatering. Het gaat vooral om de kwetsbaarheid van deze films t.o.v. klassiekers aan de kaak te stellen.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Verder wordt nergens gesteld dat iemand de film niet zou mogen zien. Dat is jouw verkeerde constatering. Het gaat vooral om de kwetsbaarheid van deze films t.o.v. klassiekers aan de kaak te stellen.

Leuk! Iemand die de discussie volgt. Al gaat het mij niet eens zo over klassiekers, gewoon de kwetsbaarheid van films die net wel of niet in de tiplijst staan.

Laat die films zich toch eerst even daar bewijzen, in plaats van ze meteen te grabbel te gooien aan het grote publiek. Eens ze in de Top 250 komen moeten ze zich maar aan hen bewijzen.

En donderen ze er dan uit, dan is dat niet meer dan terecht.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Anderzijds is je reactie te kort door de bocht, een film als Survive Style 5+ kan zich nu aardig in de toplijst handhaven. Mocht hij voordat hij in de toplijst zou zijn gekomen in de pakketservice zijn gekieperd dan zou het nog maar de vraag zijn of hij nu stond waar hij nu stond.

Zoals je zelf aan aangeeft, het is allemaal speculatief. Ongelooflijk hoe bepaalde lieden zo'n belang stellen in een tip-tap-top lijstje. Met alle respect, een film wordt gewoon aangeboden door persoon X. Bepaalde mensen maken hier dankbaar gebruik van, there is nothing more to it.

Al die speculatieve "theorieën" ten spijt.

Er wordt zelfs beweerd dat uit een lijst van belangstellende beweerd kan worden bij wie die film zal aanspreken of niet en dat sommige de film beter niet kunnen bekijken:

timbo_ wrote:

Sommige mensen kunnen sommige films gewoon beter niet kijken en dat is vooraf toch regelmatig redelijk goed te voorspellen.

Onderhond wrote:

3 mensen in bovenstaand lijstje zou ik de film in ieder geval al radicaal afraden..

Dat (!) vind ik juist kort door de bocht..... Om het maar mild te stellen.

Nu wordt hij soms door iemand de grond ingestampt maar trekt hij net zoals veel andere films ook veel positieve stemmen. Het is allemaal redelijk in balans.

Balans? Wat is de balans dat bepaalde lieden pathologisch de nijging hebben klassieke films de grond in te boren? Dat moet (vind ik) toch ook kunnen? Sterker nog, het gebeurd zelfs. Dat een film de kans loopt minder puntjes te scoren dan-de-ander... kom op zeg. Het is maar een film!

Verder wordt nergens gesteld dat iemand de film niet zou mogen zien.

Wel wordt de suggestie gewekt dat, in dit geval 3, bepaalde lieden de film bij voorbaat al bevoordeeld zullen gaan bekijken omdat de: "interesse" voor "modern Japanse cinema" niet aanwezig zou zijn.

So what?

Dat is jouw verkeerde constatering. Het gaat vooral om de kwetsbaarheid van deze films t.o.v. klassiekers aan de kaak te stellen.

Kwetsbaarheid? Alsof het hier een controversieel ethische kwestie aan de orde wordt gesteld. Zinnen worden uit hun context geplaatst en er wordt, mijns inziens, tamelijk kinderachtig gedaan over het wel en wee van het simpelweg aanbieden van een film aan derden.

Geniet van de films en voer een debat over de film zelf (!) en niet of de tijd rijp zou zijn voor bepaalde lieden om de film te kunnen aanschouwen of dat de film eerst zou moeten "rijpen".

Het betreft hier celluloid geen wijn. Ik ben er klaar mee.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik kan de reactie al raden als ik me op de lijst van Mizu no Onna zet

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Be my guest.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dus wanneer films die waarschijnlijk door een zeer selecte groep liefhebbers gesmaakt zullen worden in de pakketservice worden geplaatst vallen ze uit de tip/top-lijst waardoor ze júist in de vergetelheid raken in plaats van dat ze aan de (juiste) man worden gebracht.

Een interessante paradox . Het is maar net welke factor invloedrijker geacht wordt op het aantal (geschikte) mensen dat in aanraking komt met de film. Het selecteren van films aan de hand van de pakketservice met het risico dat men de film kijkt omdat ze gratis zijn, of het door mensen selecteren van films op basis van een hoge notering in een top/tip-lijst.

Persoonlijk denk ik dat het elkaar niet zo veel ontloopt. Het hele "deze film ga ik kijken omdat hij gratis is"-principe lijkt me wat vergezocht. Men zit ook niet dag in, dag uit aan de televisie gekluisterd om zoveel mogelijk gratis films mee te pikken. Daarbij betaal je alsnog rond de 2 euro aan verzendkosten. Juist omdat ze deze moeite nemen lijkt het me dat het label "gezonde interesse in moderne Japanse cinema" wel gerechtvaardigd is.

Maar hey, dat is in theorie. We zullen zien wat de praktijk uitwijst .

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

dragje wrote:

Zoals je zelf aan aangeeft, het is allemaal speculatief. Ongelooflijk hoe bepaalde lieden zo'n belang stellen in een tip-tap-top lijstje.

De reden mag je immers duidelijk zijn en die is niet louter speculatief.

Al die speculatieve "theorieën" ten spijt.

Het aanbieden van een film aan derden is niet het probleem. Mocht er al sprake zijn van een probleem, eerder iets wat je in je waanvoorstellingen ziet. Keigaaf dat iemand zijn dvd `s met andere mensen wil delen. De discussie startte nadat iemand zei, dat hij benieuwd was naar de reacties van iedereen. Waarop iemand anders antwoordde dat sommige reacties zich wel lieten raden. Waarop massaal werd ingehaakt.

Naar mijn mening gewoon politiek correct geblaat, je kunt immers wel degelijk inschatten of iemand iets kan waarderen, zonder dat je het natuurlijk altijd bij het rechte eind zou moeten hebben aan het einde van de rit. Er wordt nergens beweerd dat iemand niet het recht heeft om een film de grond in te boren. Wat kan mij dat nou schelen! Al zou het leuk zijn als men een reactie zou plaatsen bij het geven van een laag cijfer.

Nou heb je het zelf over krachttermen als kinderachtig. Terwijl je zelf nog geen eens een samenvatting kunt maken van een conversatie. Vandaar een samenvatting in de 1ste alinea in Jip & Janneke taal.

Trouwens lekker makkelijk als je een discussie niet kunt winnen om het maar af te doen als, de tegenpartij neemt het allemaal veel te serieus. Terwijl velen, waaronder ook jij andere soms afschrijven als ze een klassieker niet naar hun waarde weten te schatten. Hij zal het wel niet begrepen hebben of te weinig filmkennis hebben.......Fijn dat je gesprekken wil voeren bij de film zelf, maar dan graag wel over de inhoud ervan.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

Trouwens lekker makkelijk als je een discussie niet kunt winnen om het maar af te doen als, de tegenpartij neemt het allemaal veel te serieus. .

Deze hele discussie heeft niets, maar dan ook werkelijk niets met politieke correctheid te maken, over "krachttermen" gesproken.

En als je serieus denkt dat het in een discussie draait om "verliezen en winnen" heb je mijns inziens geen flauw idee waar het in een discussie om draait. Misschien is voor jou "winnen" een doel op zich, maar niet voor mij.

Dan heb jij hebt het over een partij en de tegenpartij. Give me a break..Alsjeblieft. Zo voer ik geen discussie. Ik zie jou of wie dan ook niet als mijn "tegenpartij".

Nu ja, voor mij een teken ermee op te houden voordat het ontaard is een welles nietes niveau discussie. Alles is al geschreven, over en weer. Een goede avond!

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Phoenix wrote:

We zullen zien wat de praktijk uitwijst .

Het juiste devies voor alle "tegen" en "voor"-standers in deze "oorlog" van winnaars en verliezaars < ---- knipoog !!!

Ik kan er in ieder geval mee leven en ik ben nu serieus nieuwsgierig geworden naar die film, zal er zelfs een recensie over schrijven

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

maxcomthrilla wrote:

Anderzijds is je reactie te kort door de bocht, een film als Survive Style 5+ kan zich nu aardig in de toplijst handhaven. Mocht hij voordat hij in de toplijst zou zijn gekomen in de pakketservice zijn gekieperd dan zou het nog maar de vraag zijn of hij nu stond waar hij nu stond. Nu wordt hij soms door iemand de grond ingestampt maar trekt hij net zoals veel andere films ook veel positieve stemmen. Het is allemaal redelijk in balans.

Survive Style is gewoon een film die toegankelijker is dan veel andere Aziatische films. Ook de niet die hard Azie liefhebbers kunnen deze film waarderen. Komt denk ik echt niet door wel of geen pakketservice dat die daar staat.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

timbo_ wrote:

Survive Style is gewoon een film die toegankelijker is dan veel andere Aziatische films.

Inderdaad, zeker een van de toegankelijkere Japanse films.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Phoenix wrote:

Maar hey, dat is in theorie. We zullen zien wat de praktijk uitwijst .

Heeft de praktijk al een aantal keer gedaan. Bij films als Dead Leaves, Pinocchio 964 en Rubber's Lover valt er niks meer te beleven. Enorme dooie boel nadat die films in de vergetelheid geraakt zijn.

En da's jammer voor fans van zulke cinema. 't Is namelijk leuk om recensies van anderen bij boeiende films te lezen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Heeft de praktijk al een aantal keer gedaan. Bij films als Dead Leaves, Pinocchio 964 en Rubber's Lover valt er niks meer te beleven. Enorme dooie boel nadat die films in de vergetelheid geraakt zijn.

Maar komt dat door de pakketservice? Of gewoon omdat geen man die films kent?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Dan zorg je zelf toch voor wat opschudding .

Overigens vraag ik me af of een langdurige tip/top-notering een ander effect had gehad. Dát heeft de praktijk nog niet uitgewezen (kan natuurlijk ook niet per film).

En ach, het is toch ook mooi meegenomen als een film door zo'n pakketservice de kans krijgt zijn fanbase uit te breiden. Wanneer een film daar niet in slaagt mag je dat de film aanrekenen imo.

Als je een film alleen maar aan fans van en geïnteresseerden in het genre laat zien (lees: bekend laat zijn mbv toplijsten) blijft het juist obscuur.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

En ach, het is toch ook mooi meegenomen als een film door zo'n pakketservice de kans krijgt zijn fanbase uit te breiden. Wanneer een film daar niet in slaagt mag je dat de film aanrekenen imo.

Tot zo'n soort van conclusie kom ik ook eigenlijk.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Overigens vraag ik me af of een langdurige tip/top-notering een ander effect had gehad. Dát heeft de praktijk nog niet uitgewezen (kan natuurlijk ook niet per film).

Nochthans is het niet moeilijk te voorspellen wat er met een film als Tenshi no Tamago zou gebeurd zijn moest die na 20 stemmen in de pakketservice gegooid worden.

Verder vind ik het gewoon naief om te denken dat iedere film maar binnen elke groep mensen bestand moet zijn z'n fanbase uit te breiden. Na een screening van Transformers mag je de halve top 250 programmeren en er zal niet veel meer van overblijven.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Nochthans is het niet moeilijk te voorspellen wat er met een film als Tenshi no Tamago zou gebeurd zijn moest die na 20 stemmen in de pakketservice gegooid worden.

Toch is er ook bij die film een daling in het gemiddelde te zien. Ik betwijfel of zo'n pakketservice een sterker effect had gehad.

Verder vind ik het gewoon naief om te denken dat iedere film maar binnen elke groep mensen bestand moet zijn z'n fanbase uit te breiden.

Niet binnen élke groep. We hebben het hier nog altijd over avontuurlijke filmkijkers (vaak wel vaste users) die eens een uitstapje in een ander obscuur genre durven plaatsen tegen een kleine prijs en wat moeite.

Na een screening van Transformers mag je de halve top 250 programmeren en er zal niet veel meer van overblijven.

Deze volg ik niet.

BASWAS

• 985 messages
  • 1145 votes

Verder vind ik het gewoon naief om te denken dat iedere film maar binnen elke groep mensen bestand moet zijn z'n fanbase uit te breiden.

Films worden gemaakt om bekeken te worden. Naïef wordt het als bij films het scoren in cijfers een te grote rol krijgt toebedeeld.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

BASWAS wrote:

Films worden gemaakt om bekeken te worden. Naïef wordt het als bij films het scoren in cijfers een te grote rol krijgt toebedeeld.

Amen!

Couldn't agree more, daar is waar het inderdaad simpel gesteld om draait.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Toch is er ook bij die film een daling in het gemiddelde te zien. Ik betwijfel of zo'n pakketservice een sterker effect had gehad.

Tuurlijk is er ook bij die film een daling. Maar vergelijk het eens met films als Dead Leaves en Rubber's Lover, niet meteen vergelijkbaar toch? Tenshi no Tamago staat in de tiplijst en wordt zo dus ook gezien, als tip. Mensen met interesse komen daar wel op af. En inderdaad, de film zal niet bij iedereen even goed vallen. Hij moet zijn positie in de lijst maar bewijzen, maar zie niet in waarom hij meteen voor de leeuwen gegooid moet worden.

Met mijn vergelijking van Transformers wil ik alleen maar aanduiden dat menig film in de Top 250 ook helemaal niet bestand is tegen de "mening van de massa". Op een ander niveau geldt dat ook voor ontoegankelijkere films in de tiplijst. Probleem met zulke films is dat wanneer ze uit die tiplijst geraken ze niet eens de kans meer krijgen zich te bewijzen, omdat ze gewoon in de vergetelheid raken.

BASWAS wrote:

Het gaat er in deze discussie ook om dat een film zoveel mogelijk bekeken wordt. Op korte termijn kan je dan best een film in de pakketservice gooien, op lange termijn is dat vooral zelfmoord voor een heel aantal films. En dat is gewoon jammer.

Het hele cijfergebeuren is enkel een onrechtstreekse invloed die er vooral voor zorgt dat een film in de kijker blijft staan. Maar dat dringt blijkbaar erg moeilijk door.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Films met een hoog gemiddelde (zoals Mizu no Onna) krijgen hoe dan ook te maken met een daling in de loop van de tijd. Ik ken geen enkele film die zo'n hoge score heeft weten door te trekken naar een hoog stemmenaantal. Kijk bijvoorbeeld eens naar het grafiekjes van Judgment at Nuremberg (die volgens niet in de pakketservice zat) en Miike's 46-Okunen no Koi is ook zonder pakketservice al enorm gedaald.

Natuurlijk is het wel zo dat de pakketservice zo'n daling sneller in kan zetten, maar het lijkt mij nog altijd beter dat een hoop mensen de film zien (wat er ook met het gemiddelde gebeurd), dan dat dit gemiddelde langzaam afbrokkeld. Bovenaan de lijsten verdwijnt hij sowieso.

Knisper wrote:

Natuurlijk is het wel zo dat de pakketservice zo'n daling sneller in kan zetten, maar het lijkt mij nog altijd beter dat een hoop mensen de film zien (wat er ook met het gemiddelde gebeurd), dan dat dit gemiddelde langzaam afbrokkeld. Bovenaan de lijsten verdwijnt hij sowieso.

Toch hoeft dat niet perse te gebeuren. Ik kan me nog herinneren dat Idi I Smotri rouleerde in de pakketservice, en bijna alleen maar hoge stemmen kreeg.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

JoeHallenbeck wrote:

(quote)

Toch hoeft dat niet perse te gebeuren. Ik kan me nog herinneren dat Idi I Smotri rouleerde in de pakketservice, en bijna alleen maar hoge stemmen kreeg.

En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden op te noemen. Het is ook een beetje onzin om de gebruikers van de pakketservice te betitelen als de "domme" massa, of degene die sowieso bepaalde films niet kunnen waarderen. De gebruikers van de pakketservice hebben in de meeste gevallen een groot aantal films van verschillende genres gezien, en kunnen echt wel inzien of een film niks voor hen is. Voor mij persoonlijk kan ik zeggen dat ik heel wat goede films heb kunnen ontdekken met de pakketserivce. En het is absoluut niet zo dat ik mijn naam bij elke film zet om er gratis van te kunnen profiteren, ik heb dan ook een goed beeld van films die ik wel of niet wil zien. Eigenlijk is deze discussie naar mijn mening vanaf het begin al een beetje onzinning.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

JoeHallenbeck wrote:

Exactomundo.

Het kan alle kanten opgaan. En dat is wat ik dan ook niet begrijp, die "angst" dat er een negatieve beoordeling zal komen waardoor de film uit een tip-top lijstje zou verdwijnen (lees: het voor de leeuwen werpen) en zo, het standpunt van sommigen, niet de aandacht krijgt die de film wel zou krijgen als die in een tip-top lijstje zou blijven staan.

Met zo'n insteek kan men direct alle films uit de roulatie halen en eerst afbakenen welke films in een tip-top lijstje zou moeten blijven hangen.

Wat een lariekoek.

Dat is nou net de essentie van een film forum, een film laten beoordelen door derden, ongeacht zijn/haar voorkeur voor een bepaald genre film.

Alleen op die manier kan "gemeten" worden welke "status" een film krijgt toebedeeld aan de hand van een consensus bepaald door "iedereen" (!) en niet door een selectief groepje mensen die claimen te weten wat er met een film zou moeten gebeuren i.v.m. met één of andere tip-top-tap lijstje.

Met Co Jackso eens in deze, het woord "massa" (het voor de leeuwen werpen) wordt hier gestigmatiseerd. Buitengewoon onzinnig inderdaad.

Gewoon films in de pakket service houden en genieten van de film en geen methodiek in het leven roepen die geraadpleegd zou moeten worden alvorens een film aan te mogen bieden of niet.

Er bestaat domweg niet zoiets als: de tijd is rijp om de film nu aan te bieden. Elk tijdstip volstaat.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Dat is nou net de essentie van een film forum, een film laten beoordelen door derden, ongeacht zijn/haar voorkeur voor een bepaald genre film.

Alleen op die manier kan "gemeten" worden welke "status" een film krijgt toebedeeld aan de hand van een consensus bepaald door "iedereen" (!) en niet door een selectief groepje mensen die claimen te weten wat er met een film zou moeten gebeuren i.v.m. met één of andere tip-top-tap lijstje

Mooi stukje theorie, maar iedereen met een beetje zin voor realisme weet dat het zo niet werkt, noch dat het er zo aan toegaat.

Nogmaals, laat "iedereen" de Top 250 keuren en er schiet niks meer van over. Blijkbaar zijn een hoop films daar dan hun status niet waard.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Mooi stukje theorie, maar iedereen met een beetje zin voor realisme weet dat het zo niet werkt, noch dat het er zo aan toegaat.

Kortom iedereen die stelt dat het zo wel werkt heeft geen zin voor realisme. Wat een pedanterie.

Nogmaals, laat "iedereen" de Top 250 keuren en er schiet niks meer van over. Blijkbaar zijn een hoop films daar dan hun status niet waard.

Dat heet rouleren.

Nogal een retorische aanname, dat als de MM toplijst volledig gewist zou worden dit als gevolg heeft dat er een andere samenstelling komt te staan. Een drogreden pur sang want elke lijst kent geen vaste positionering wanneer deze opnieuw zal worden beoordeeld. Maar dat wil nog niet stellen dat je het hier bij het rechte eind hebt.

Nogmaals, waar het hier om draait is dat jij bedenkingen hebt omtrent het beoordelen van een film door derden (het voor de leeuwen werpen) wanneer deze een tip-top positionering kent die, gezien het aantal stemmen, fragiel is. Een tweetal negatieve beoordelingen kan dan resulteren dat een film uit een tip-top lijstje verdwijnt en hierdoor niet meer de aandacht krijgt, in omvang, dan wanneer zo'n film wel in een tip-top lijstje zou staan.

So what?

Nogmaals, je vergeet dat je ook "zelf" (eerder aangegeven door Phoenix) voor opschudding kunt zorgen. Door een film onder de aandacht te brengen, met wellicht als doel de betreffende film in een tip-top lijstje te krijgen, middels een pakket service of door er een topic over te openen.

Als ik jou was zou ik op dit laatste je focus leggen, succes.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Kortom iedereen die stelt dat het zo wel werkt heeft geen zin voor realisme.

Inderdaad. Menig notatie in de Top 250 is het gevolg van een beperkte groep mensen die de film gezien heeft. Plaats de 3000 LOTR stemmers op menig klassieker en er zullen niet zoveel klassiekers meer overblijven in de lijst. Menig film in de lijst is inderdaad niet bestand tegen de stem van de massa. En gelukkig ook maar, zo is de Top 250 nog iets waard.

Nogmaals, je vergeet dat je ook "zelf" (eerder aangegeven door Phoenix) voor opschudding kunt zorgen.

Vergeet ik dat ? Als er iemand keihard z'n bek opentrekt over films die hij leuk vindt ben ik het anders wel.

't Is alleen een beetje dom om elke week bij al m'n favoriete films een rondje promotie te doen. Ik durf zelfs best te stellen dat Mizu no Onna mede door mijn lawaai in de tiplijst gekomen is. Jammer dat al die moeite dan vaak door zo'n pakketservice teniet gedaan wordt.

Verder moet je het werk laten doen door de site zelf. Ik kan roepen wat ik wel, je kan een film even in de pakketservice gooien voor z'n moment of fame, maar een lijstjesnotering geeft de film gewoon constante exposure aan iedereen die op zoek is naar tips. Zonder daarvoor iets te doen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.