- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Oké, Leave Her To Heaven zal ik dan ooit doen. Heb deze film alleen nu uitgeleend, maar geen nood, ooit komt ie in de pakketservice.
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Is er interesse voor The Song of Bernadette?
Zeker!!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Enig animo voor Ceylans nieuwste film Iklimler (Climates) ?
Ja zeker,
Mag alleen nog niet op de lijst, want ik sta al op drie lijsten, maar als het goed is komen die films allemaal komende twee weken....
Nojoke
-
- 7 messages
- 0 votes
hoi, effe een vraagje wie weet waar je franse films kunt krijgen.
ik heb een paar titels die ik wil hebben ben al een tijdje opzoek.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Op zo `n beetje elke website zijn wel Franse films verkrijgbaar.
http://www.moviemeter.nl/film/13678
Mocht er interesse voor deze film zijn, dan wil ik hem wel in de pakketservice stoppen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Enig animo voor Ceylans nieuwste film Iklimler (Climates) ?
De film krijgt een officiele bios-release (20 sep) via Contact Film. Lijkt me dus niet de bedoeling de film nu in de pakketservice te doen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De film krijgt een officiele bios-release (20 sep) via Contact Film. Lijkt me dus niet de bedoeling de film nu in de pakketservice te doen.
Dat zag ik ook inderdaad. Gisteren toevallig een trailer in 't Hoogt. Wilde de film in elk geval zien, maar dat kan ook op die manier.
Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes
Voor de geïnteresseerde heb ik Army in the Shadows (1969) hier liggen 
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
Hoeveel moet er ook alweer op een verzending naar Belgie aan postzegels?
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
Hm.. net zo duur als in Nederland lees ik op tnt-post. Vreemd, dacht dat het duurder was.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Beter tabellezen, kos. Dezelfde prijs voor 3 postzegels (zonder priority). Met priority is het 2,88 [maar dan heb je wel een priority stickertje nodig]. Je kunt ook gewoon even naar het postkantoor gaan.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Yo!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Die film staat iig zeer hoog op mijn must-see lijst.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
goede film 
als ik nu eens 1 van de 3 films die ik erin heb zitten terug krijg heb ik nog wel wat moois liggen hier 
guulbert
-
- 1618 messages
- 18 votes
Intresse voor A Snake Of June (Rokugatsu no Hebi) van Shinya Tsukamoto??Snake of June
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Intresse voor A Snake Of June (Rokugatsu no Hebi) van Shinya Tsukamoto??Snake of June

veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
In DVD en VHS > Algemeen > Verkeerd thuisbezorcht.:
Ik kreeg vandaag een dvd thuisbezorcht die ik niet had besteld. Ik zet hier maar een topic neer zodat degene die mij deze dvd had gestuurd het meschien even kan laten weten. Ik weet bijgod niet van wie hij kan zijn. Het gaag om de film RIFF-RAFF men Robert Carlyle.
Natuurlijk kan deze topic ook door andere gebruikers gebruikt worden als ze iets thuisgestuurd krijgen wat ze niet besteld hadden.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7371 votes
Die is voor mij!
Het is van de user robertinho, ik zal hem meteen een berichtje sturen!
Alvast bedankt!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
wil ik ook graag zien.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
wil ik ook graag zien.
Dan moet je je hier : http://www.moviemeter.nl/forum/14/6783 inschrijven 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
2 films op weg naar huize Wouters dus tijd voor nieuwe films. Weer een verkiezing
Schitterend meeslepend drama van Douglas Sirk met een briljante Lana Turner. R2, eng. subs.
27 stemmen, gemiddelde van 4.15 en # 13 in de tip 150
Imdb = 7.6/10
2- Sunrise: a song of two humans(1927)
Grootse Stille film, romantiek en prachtige cinematographie.
R2, eng. subs.
62 stemmen, gemiddelde van 4.05 en # 34 in de tip 150
Imdb = 8.2/10
Schitterende film uit het Italiaanse Neo-realisme van de hand van grootmeester de Sica. R2, nl Subs
89 stemmen, gemiddelde van 4.01 en # 50 in de tip 150
Imdb = 8.3/10 en # 243 in de top 250
4- Du Rififi chez les Hommes (1955)
Schitterende Noir van Dassin, door critici veelal aangemerkt als 1 van de betere noirs. R2, ned. subs.
86 stemmen, gemiddelde van 3.97 en #65 in de tip 150
Imdb = 8.3 en #238 in de top 250
Zeer sterke noir van de hand van Fritz Lang met sterke rollen van Ford en Grahame. Op het puntje van je stoel en klamme handen/ R2, eng subs.
42 stemmen, gemiddelde van 4.00 en #53 in de tip 150
Imdb = 7.9/10
score van 100 op metacritic. Sterke misdaadfilm met glansrol van Jean Gabin. Duvivier werd vaak gezien als een poeet van het grote scherm. Film is van grote invloed geweest op onder meer Wilder en Bogart. Eerste echte anti-held. Wordt gezien als 1 van de grootste franse films aller tijden.
14 stemmen, gemiddelde van 3.75
imdb = 8.0/10
pm naar mij voor voorkeuren en de 2 met de meeste belangstelling gaan er in.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Sjezus, wat een keuze, Wouters. 2 en 3 hebben mijn voorkeur, maar ze lijken me allemaal geschikt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76930 votes
6 - Pepe le Moko(1937)
- stinissen
DieGo
-
- 5808 messages
- 2365 votes
2 staat hier nog in de kast dus die moet ik eerst nog even gaan zien en daarnaast wil ik 1 3 5 en 6 ook nog even van je lenen 
Mocht er genoeg animo voor zijn wil ik ook wel Rififi erin doen aangezien One, Two, Three bijna op zijn retour is.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Phoeh, Wouters, kon je ze maar allemaal in de pakketservice steken... 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Sjezus, wat een keuze, Wouters. 2 en 3 hebben mijn voorkeur, maar ze lijken me allemaal geschikt.
Sluit me hier bij aan. Wil graag wat zien van het Italiaanse neorealisme, maar ook Sunrise lijkt niet mis te zijn. Verder gaat mijn interesse uit naar Soy Cuba en Scener ur ett Äktenskap uit het tweede rijtje.