• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.030 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Wow, wordt denk ik tijd om een eigen videotheek te beginnen. Orfeu Negro lijkt me helemaal fantastisch.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik zie het liefst Sunrise in de pakketservice. Al is het allemaal wel interessant.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ik zeg 1, 2 of 6, maar allemaal interessant/mooi

boerenpummel

• 1012 messages
  • 3637 votes

Stuk voor stuk schitterende films. Heb alleen nummer 1 nog niet gezien.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Mooie films wouters! Ik ken alleen Pepe le Moko nog niet. Maar er zitten genoeg parels tussen die je in de pakketservice mag doen, dan kunnen anderen daarvan genieten. Maar lieft dus Pepe.

Sunrise en Au Revoir les Enfants vind ik de mooiste titels geloof ik. En Jules et Jim uiteraard ook nog.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

us_raider wrote:

Sluit me hier bij aan. Wil graag wat zien van het Italiaanse neorealisme, maar ook Sunrise lijkt niet mis te zijn. Verder gaat mijn interesse uit naar Soy Cuba en Scener ur ett Äktenskap uit het tweede rijtje.

ja maar die gaan er dus niet in

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Oké, dan stem ik voor Umberto D.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Op Rififi na liggen ze allemaal nu hier dus jullie moeten even geduld hebben . Zal mijn best doen om ze allemaal binnen een week te kijken.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

of je begint gewoon als nummer 1 p de lijst

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Ja dat scheelt jou dan weer zeker verzendkosten! . Vind ik ook prima, maar welke word(t)(en) het dan?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Als jullie uitgeruziet zijn over welke films Wouters moet versturen (en we weten allemaal dat het Sunrise moet worden) dan kunnen jullie vechten over welke film ik erin moet doen. Dit zijn de keuzes:

- Sweet Smell of Success

- In a Lonely Place

- Get Carter (het origineel natuurlijk; met Engelse subs, maar er is geloof ik geen versie met NL-subs)

- Sullivan's Travels

- Sahara (de Bogartfilm)

- All That Jazz

- Bridman of Alcatraz

- The Grapes of Wrath

- Killer's Kiss

- The Man in the White Suit (al moet ik die eerst zelf nog bekijken)

En dat lijkt me voorlopig wel genoeg. Ik hoe het voorlopig op een film, maar waarschijnlijk doe ik er over een paar weken nog wel een in.

BASWAS

• 985 messages
  • 1145 votes

Als reactie op een tip die ik las, wil ik Riso Amaro van Giuseppe De Santis wel in de pakketservice doen. Is er naast Kappeuter voor deze dvd nog meer belangstelling?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik wel.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Ik ook.

En bij TOR gaat mijn voorkeur uit naar Birdman of Alcatraz, Killer's Kiss en The Man in the White Suit.

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

mooie film, zeker erin doen. Bij TOR is Killers kiss en the birdman de enige films die ik nog moet zien en dus mijn interesse hebben.

@ diego, dat hoor je nog. ze gaan ook pas op de bus als ik de andere twee weer veilig terug heb.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Wouters: Je hebt een PM

The One Ring: The Grapes of Wrath is mijn keuze!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

BASWAS wrote:

Als reactie op een tip die ik las, wil ik Riso Amaro van Giuseppe De Santis wel in de pakketservice doen. Is er naast Kappeuter voor deze dvd nog meer belangstelling?

Jazeker

@The One Ring. Heb je die DVD van The Man in the Wihite Suit toevallig met kappeuter geruild? Ik zat te twijfelen of ik m in de pakketservice zou aanbieden, maar heb m toen met hem geruild. Komt-ie nu alsnog eventueel in roulatie.

BASWAS

• 985 messages
  • 1145 votes

Zal volgende week Riso Amaro opsturen naar Alastor, hij staat als eerste op het lijstje.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dank. Ik moet vaker kijken welke al toegevoegd zijn in de service, in plaats van hier als Spuit Elf reageren.

Ik heb mijn naam erbij gezet. Na kappeuter zie ik, da's handig, die woont een paar honderd meter bij me vandaan!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Jazeker

@The One Ring. Heb je die DVD van The Man in the Wihite Suit toevallig met kappeuter geruild? Ik zat te twijfelen of ik m in de pakketservice zou aanbieden, maar heb m toen met hem geruild. Komt-ie nu alsnog eventueel in roulatie.

Die heb ik inderdaad van Kappeuter. Maar ik denk dat het The Birdman of Alcatraz gaat worden die de service in gaat. Maar nog wel meer mensen mogen hun mening geven.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Birdman of Alcatraz heeft al eens in de pakketservice gezeten.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dat moet dan wel erg lang geleden zijn want ik ben vrij zeker dat hij zolang ik op deze site zit hij niet in de service gezeten heeft.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Eind 2004.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7945 votes

Mijn stem gaat uit naar Birdman en/of Sweet Smell of Succes.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

blabla wrote:

Eind 2004.

3 jaar geleden dus. Intussen zijn er veel nieuwe gebruikers bij en zo te zien is er veel interesse in de film, dus hem in de pakketservice gooien lijkt me geen ondankbare taak.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Mijn interesse gaat vooral uit naar Sullivan's Travels.

En uit Wouters lijstje lijkt Sunrise mij het interessantste.

italian

• 1391 messages
  • 262 votes

In a Lonely Place zou ik graag eens willen zien !

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Damn, kunnen ze niet allemaal ofzo?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Goodfella_90 wrote:

Damn, kunnen ze niet allemaal ofzo?

Vast wel een keertje, maar ik doe er nooit meer dan twee de service in.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

@TOR: Sullivan's Travels (!!!!)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.