- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Nou moe, kan iemand mij verklaren waarom ik, te midden van een KO-voorbereiding, geband werd?
Foei foei, waar is men toch bij bezig...
Gelieve me mijn ding af te maken, alstublieft zeg...
Onterecht bannen, man man toch... 
wat bedoel je precies ? 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nou moe, kan iemand mij verklaren waarom ik, te midden van een KO-voorbereiding, geband werd?
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Dat ik vollebak bezig was aan een KO, en dat ik dan plots, geheel onterecht, me niet meer kan aanmelden, geband dus.
Niemand hier wist waarom, niemand!
Nu doe ik mijn werk af, hopelijk ongestoord... 
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Dit is mijn derde naam jongen, en niks te waarschuwing... Ik heb alles perfect uitgelegd waarom!
Lad, Oeltras en Oeltras2, S'90 was niet van mij persoonlijk.
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Dit is mijn derde naam jongen, en niks te waarschuwing... Ik heb alles perfect uitgelegd waarom!
oke jij bent voormalig lad
en waarom was je dan weg iedereen kende je toch
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes

beetje ongeloofwaardig.
ik heb trouwens niks tegen je, bent alleen dom en kinderachtig bezig.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8270 votes
Volgende banning zal waarschijnlijk niet ver weg zijn. Dat zielige gedoe de hele tijd van je.
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Kinderachtig en dom, dat zal wel zijn, als ik onterecht geband wordt en mijn account lad half van de tijd niet fatsoenlijk werkte... 
PS: waarom zouden ze me opnieuw bannen, na de KO trap ik het waarschijnlijk toch af, ben dat gedoe hier echt kotsbeu, mensen onterecht bannen, dat gaat te ver...
En dat dan na al dat werk. Voor de rest, zie uitleg "KO discussietopic..."
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Kinderachtig en dom, dat zal wel zijn, als ik onterecht geband wordt en mijn account lad half van de tijd niet fatsoenlijk werkte... 
dan stuur je een pm naar 1 van de mods!
PS: waarom zouden ze me opnieuw bannen,
waarschijnlijk na meerdere waarschuwingen!
jammer, maar helaas
meerdere zijn jou kots beu
nogmaals mods bannen niet zomaar.
En dat dan na al dat werk.
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Geen één waarschuwing zeg ik je, geen één!! Ik heb overigens een PM gestuurd als ik me niet vergis...
De regels van MM zijn geheel aan mijn kant! 
Criticism
-
- 3011 messages
- 1452 votes
Geen één waarschuwing zeg ik je, geen één!! Ik heb overigens een PM gestuurd als ik me niet vergis...
Quote van starbright boy na je 5de dramatische afscheid:
''-De uitschrijffunctie is niet bedoeld om je onmiddellijk daarna opnieuw in te schrijven. Dat wordt niet meer getolereerd.''
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
5e dramatische uitschrijving... 
Is 3 weken ofzo geleden al overigens. 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Vind het wel erg vreemd dat je jezelf nu ineens de hemel inprijst, alleen omdat je bezig bent/was met een KO. 't Is maar wat je 'onterecht' noemt. Je weet zelf heel goed dat je veel heisa hebt geschopt op de site.
Ik hoop dat een volgende ban niet lang op zich laat wachten.
Cheo
-
- 5474 messages
- 1182 votes
Ik snap sowieso niet waarom je je uberhaupt uit zou schrijven als je van plan bent weer terug te komen :s
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Heisa?
Lachwekkend en zielig dat jij zoiets durft zeggen...
We zullen maar zwijgen he. 
Want dit noem jij ook al keet schoppen, namelijk een eigen mening hebben. 
Noem 1, één voorbeeld waar ik onbeleefd ben! Eén! Je vindt er volgens mij geen! En inderdaad, het is/was knap dat ik rustig bleef tegen sommige aanvallen (niets met bluffen te maken). 
PS: wees gerust, jij en nog enkelen zijn geslaagd in hen wegjaagspelletje (en als een ander lid dat beaamde, werd ook hij aangevallen, zie Kevin13 onlangs), ik bol het hier wss een tijdje af nadat ik klaar ben met die KO-voorbereiding.
Oeltras2
-
- 46 messages
- 0 votes
Ik snap sowieso niet waarom je je uberhaupt uit zou schrijven als je van plan bent weer terug te komen :s
Zie uitleg in KO-discussietopic! 
nachtgekko
-
- 39 messages
- 36 votes
Dit lijkt me echt een vette community om eens een keer mee te gaan bowlen oid. Volgens mij komen er een paar niet meer levend terug XD
Criticism
-
- 3011 messages
- 1452 votes
Dit lijkt me echt een vette community om eens een keer mee te gaan bowlen oid. Volgens mij komen er een paar niet meer levend terug XD

nachtgekko
-
- 39 messages
- 36 votes
Prut, helemaal vergeten mezelf te introducen. Enfin ben student Biotechnologie. 19 jaar. Zoals de naam al zegt heb ik gekko's ; ) (ook hagedis en vissen + binnenkort pijgifkikkertjes). Voor meer info hierover PM je me maar, ga et daar hier niet mee vervuilen.
Een filmgek ben ik niet echt, als ik af en toe hoor over een goede film probeer ik die te downloaden. Kopen of huren kost mij nmlk teveel studiefinanciering
Voor vraagjes PM me maar 
Criticism
-
- 3011 messages
- 1452 votes
Welkom! mooie binnenkomer had je alvast.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die meteen in een memorabel topic zal worden gepost 
Welkom joh !
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Ik zit nog steeds met een onwillige PC en heb geen tijd (en geen zin) om er echt iets aan te doen, dus nog steeds erg stil van mijn kant.
Het probleem lijkt voorbij. Dus vanaf nu weer wat regelmatiger online (of niet
)