- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
A. Jacobsen
-
- 495 messages
- 104 votes
Het ergste is dat nog geen een van de gebruikers die een nieuw profiel namen de moeite nam om dat in dit topic te vermelden. Ik vond het wel fijn om te weten welke namen Kiriyama, US-raider, Bert1 en andere aannemen.
Mijn hersenkronkels beperkten zich tot: "Laat ik een nieuw account aanmaken zodat ik met een schone lei kan beginnen stemmen."
Ik verzeker je overigens dat ik deze naam blijf behouden tot Moviemeter stopt met bestaan (moge dit nooit gebeuren
).
Keroppi
-
- 46 messages
- 47 votes
Ik ben Keroppi. En ik ben nieuw 
Ik ben een meid van 20 jaar, ben gek van films en hoop op de HKU te mogen studeren! 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik ben Keroppi. En ik ben nieuw 
Ik ben een meid van 20 jaar, ben gek van films en hoop op de HKU te mogen studeren! 
Leuk, daar heb ik gestudeerd, jaaaaaren geleden..... Welke richting?
Keroppi
-
- 46 messages
- 47 votes
Audiovisuele Media. Aanstaande dinsdag mag ik langskomen voor de toelating. Hopelijk gaat het goed. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Audiovisuele Media. Aanstaande dinsdag mag ik langskomen voor de toelating. Hopelijk gaat het goed. 
En?
Leuk, laat ik nu zelf Muziek Technologie hebben gedaan, een paar jaar en niet afgemaakt verder
Mij trok het visuele aspect uiteindelijk meer.
Maar leuk zeg! Mijn beste vriendin heeft dat wel afgemaakt, ze is nu audio designster voor een big big commercial bedrijf. Ondergewaardeerd beroep dat nu eindelijk de erkenning begint te krijgen.
In veel gevallen is sound 50% van de film, zelf ooit een aantal soundscape voorstellingen moeten maken (soort van hoorspel). Maar het is erg lastig om als componist door te breken.
Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen!
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Was Bert2 niet een betere gebruikersnaam? 
Keroppi
-
- 46 messages
- 47 votes
Bedankt allemaal!!!
@Dragje: Zodra ik nieuws heb (hopelijk goed nieuws) laat ik het wel even horen 
neo
-
- 15436 messages
- 10054 votes
Het vervelende van dit soort veranderingen is ook nog eens dat het gewoon niet erg makkelijk is om te onthouden. Van die twee andere gebruikers uit het gequote bericht zou ik niet meer weten hoe ze nu heten op de site, of ze dat nu wel of niet hebben vermeld in dit topic. En zo zullen er nog wel meer zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Volgens mij vonden deze heren het nodig hun namen te veranderen in respectievelijk Goto en Apollinisch.
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3289 votes
Misschien een domme opmerking.. maar wat heb je eraan je naam te veranderen.. velen kennen mij nu als Mescaline.. waarom zou ik dan in hemels naam opeens een andere naam pakken?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Misschien gewetenswroeging?

Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Volgens mij vonden deze heren het nodig hun namen te veranderen in respectievelijk Goto en Apollinisch.
De naam kan/kon me gestolen worden, was gewoon omdat ik te lui was wat stemmen handmatig te verwijderen.
Handig was het niet nee, maar ik zie het verder nou ook niet meteen als een probleem.